HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR)

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 11.621 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

BYM schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:06:
Erhm ja thuis heb ik W2K3 datacenter met terminal services dus doe ik dat daar al op die manier, maar op mijn werk ben ik aangewezen op UMTS en pocketinternetexplorer :z (iets met proxy server en restricties ofzo |:( )

Vandaar mijn vraag of iemand al een alternatief heeft voor IExplorer ;)
Logmein gaat dwars door firewalls heen. Dus als het goed is zou het gewoon moeten werken ;).
En via UMTS werkt het nog steeds best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:45
lees op andere forums dat t-mobile eind januari met een ROM update komt waarin ook (weer) pocketMSN is verwerkt.

nu nog even een goed today alternatief vinden en ik ben dik tevreden (apparaat bevalt me uberhaupt goed trouwens, afgezien van de eerste bijna DOA)

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Een goed alternatief voor PIE is wel Opera. op xda-developers is een speciale versie te vinden voor pocket PC.

Verder werkt remote desktop prima via GPRS dus waarom niet via UMTS. tuurlijk het is altijd langzamer dan internet verbinding van het werk.

ik heb trouwens tomtom v5.21 ook eindelijk aan de praat gekregen op de mda pro. werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 28-06 11:46
Linkje naar Opera, cab instaleren, dll overschrijven.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Escrimador schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:20:
lees op andere forums dat t-mobile eind januari met een ROM update komt waarin ook (weer) pocketMSN is verwerkt.

nu nog even een goed today alternatief vinden en ik ben dik tevreden (apparaat bevalt me uberhaupt goed trouwens, afgezien van de eerste bijna DOA)
dat verhaal van die update vindt haar oorsprong bij de duitse fora. Ben benieuwd of er in Nederland ook ze snel een update komt. T-Mobile is hier niet zo snel. In Duitland hebben ze namelijk de duitse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Btje offtopic, maar kan iemand mij vertellen hoe het met abonnementen er aan toe gaat? Ik heb nog geen mobiel (erg he :)), en ik zie bij de abonnementen ook de prijs per minuut staan (binnen of buiten je bundel). Nou kan ik me voorstellen dat het handig is om die prijzen te weten, maar ik neem aan dat je daar niet mee te maken hebt als je gewoon een vast bedrag per maand betaalt. Dan is je maximum gewoon het aantal minuten. Maar hoe zit het dan met het Zakelijk abonnement van T-Mobile. Hier wordt de prijs per minuut namelijk minder als je meer belt/SMSt. Moet je daar dan wel en je maandelijkse kosten betalen, en de prijs voor het bellen/SMSen?

Laatste vragen:
  • Wat er binnen of buiten je bundel zit zal wel verschillen per provider, maar ik begrijp dat dit dus dingen zijn als wel of niet naar het buitenland bellen?
  • Zitten er nog haken en ogen aan het Zakelijk abonnement van T-Mobile? Kassad heeft het iig zonder problemen kunnen bestellen, dus ik hoop dat het daadwerkelijk gebruiken geen probleem is :)
  • Mijn vader heeft T-Mobile via zijn werk, en die heeft af en toe geen bereik. Nou kom ik ook net een post tegen die zegt dat het bereik van T-Mobile niet al te goed is, iemand die persoonlijk ervaring heeft met T-Mobile? (XthinkZ O-)) Ik ben nml wel gecharmeerd van Pocket Internet Totaal, lijkt me wel fijn om dat te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Tsunami schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:23:
Nou kom ik ook net een post tegen die zegt dat het bereik van T-Mobile niet al te goed is, iemand die persoonlijk ervaring heeft met T-Mobile? (XthinkZ O-)) Ik ben nml wel gecharmeerd van Pocket Internet Totaal, lijkt me wel fijn om dat te gaan gebruiken.
[/list]
T-Mobile maakt gebruik van het 1800 Mhz netwerk wat erom bekend staat dat het minder goed door muren heen gaat (meestal in combinatie met slechte dekking in afgelegen plaatsen). Als je last heb van slecht ontvangst is het staan bij een raam meestal voldoende.

Ook kan het soms aan de telefoon liggen aangezien mijn vrienden die allemaal T-Mobile hebben, bij de een(nokia 4 strepen heeft) terwijl iemand anders met een andere telefoon 1 of geen strepen hebben.
Maar al met al is het allemaal heel persoonlijk, voor mij vind ik T-Mobile perfect werken aangezien ik zowiezo vind dat je bij andere Providers teveel betaald. (KPN versie UMTS lite = 45 euro per maand) Maar ik heb bijna nooit meer echt last van geen bereik en vaak ligt het zelfs aan de ander.

Wat betreft een zakelijk abbo zijn de abbo's en belprijzen ex. BTW en zonder gratis belminuten.
De reden dat deze abbo's "duurder" zijn is volgens mij omdat je een veel hogere prioriteit krijgt bij problemen en een zakelijke klantenservice, ook krijg je een hogere bonus bij het aanschaffen van zo'n abonnement, en ze gaan minimaal per twee de deur uit.

[ Voor 14% gewijzigd door XthinkZ op 05-01-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164237

Wie kan me vertellen in welke winkels (Rotterdam) de qtek 9000 ligt?
Ik kan niets vinden namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164237 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:08:
Wie kan me vertellen in welke winkels (Rotterdam) de qtek 9000 ligt?
Ik kan niets vinden namelijk :(
smartphoneshop aan de oude dijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164237

Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:34:
[...]

smartphoneshop aan de oude dijk
Uhm?... waar je hem dus ook echt kan ZIEN en kan testen.
Bij de pdashop kan je amper normaal een device zien, want dan moet je hem ook kopen i.v.m de verzegelde doos.
En het is daar altijd super druk... nog andere winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-Moved from Qtek9100/JAM/vario topic-

-update-

Ik zag trouwens net dat de prijzen op de t-mobile site aangepast en verlaagd zijn. Alles is nou excl. btw geworden.

Het is trouwens goedkoper om via de T-mobile website je abonnement te verlengen/aan te vragen dan bijvoorbeeld via www.smartphoneshop.nl of www.smartphonesstunts.nl !!

Ik zat te denken aan een verlenging van mijn relax 400 abo. Ik zou dan € 30,- per maand (1 jaar) betalen en € 310,- voor de MDA pro. Alleen nou zie ik dat internet totaal alleen beschikbaar is voor de 2 zakelijke abo's en niet voor de normale relax web abo's ?

Is dit een foutje of klopt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Viper_74 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:40:
-Moved from Qtek9100/JAM/vario topic-

-update-

Ik zag trouwens net dat de prijzen op de t-mobile site aangepast en verlaagd zijn. Alles is nou excl. btw geworden.

Het is trouwens goedkoper om via de T-mobile website je abonnement te verlengen/aan te vragen dan bijvoorbeeld via www.smartphoneshop.nl of www.smartphonesstunts.nl !!

Ik zat te denken aan een verlenging van mijn relax 400 abo. Ik zou dan € 30,- per maand (1 jaar) betalen en € 310,- voor de MDA pro. Alleen nou zie ik dat internet totaal alleen beschikbaar is voor de 2 zakelijke abo's en niet voor de normale relax web abo's ?
Is dit een foutje of klopt dit.
Op de site van T-Mobile is een particuliere gedeelte waar prijzen incl. btw zijn en een zakelijke gedeelte waar prijzen exc btw zijn.

Pocket internet totaal is beschikbaar vanaf de relax 150 abonnementnen en kost 9.50 Euro inclusief Btw.

[ Voor 7% gewijzigd door XthinkZ op 06-01-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Je hebt gelijk ik zat op de zakelijke t-mobile online.

Dan nog staat op de persoonlijke t-mobile online nog steeds geen Pocket internet totaal bij de pakketten maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Viper_74 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:32:
Je hebt gelijk ik zat op de zakelijke t-mobile online.

Dan nog staat op de persoonlijke t-mobile online nog steeds geen Pocket internet totaal bij de pakketten maar goed.
Staat onderin:

http://www.t-mobile.nl/pe...ns_en_tarieven/ps1.43.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Had nog 1 vraag.

Als ik in de auto zit en ik gebruik TT5 met een BT GPS ontvanger en ik word gebeld, kan ik dan wel tegelijk me BT headset gebruiken? Of kan die maar 1 BT verbinding tegelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Viper_74 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:59:
Had nog 1 vraag.

Als ik in de auto zit en ik gebruik TT5 met een BT GPS ontvanger en ik word gebeld, kan ik dan wel tegelijk me BT headset gebruiken? Of kan die maar 1 BT verbinding tegelijk aan.
BT in het algemeen kan 7 verbindingen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Dammit, waarom kan ik dat Pocket Internet Totaal van 9.50 niet meer selecteren op de t-mobile website? Waar is dat gebleven? Of is dat nu alleen icm een asociaal duur abbo (en niet de 150 belminuten die ik wil)????

/edit

Net ff gebeld met t-mobile, de dame zegt dat ik gewoon een abbo moet selecteren en dat ik pas dat Pocket Internet Totaal kan aanvragen op het moment dat ik het toestel in huis heb, en ik dan dus ook een benodigd IMEI nummer kan opgeven bij die aanvraag. Het was een vrolijk meisje dus vertrouw ik maar op haar woorden dan...

[ Voor 46% gewijzigd door Captain Pervert op 09-01-2006 14:49 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
^^
Dat was dus het punt wat ik aangaf. Het Internet Totaal pakket is dus alleen te selecteren bij een Zakelijk abonnement.
Het is wel mogelijk i.c.m. meerdere abonnementen maar dit is nog niet goed doorgevoerd op de website denk ik.

Zojuist T-mobile gebeld en besteld:

Relaxt 400 web abo verlenging 2 jaar (€ 30,- /maand)
T-mobile MDA pro (€ 209,95)
pocket internet totaal (met ook de melding als ik het toestel heb kan ik via de helpdesk gelijk laten activeren).

Al met al zeer tevreden. Ik betaal(de) nu 44,50 voor 400 min. straks dus minder, zelfs met internet erbij. Toestel ook maar ruim 200 euro, netjes terwijl die los meer als 700 kost.

Hoop dat ie snel binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Hmmm, wat is de makkelijkste manier van bestellen? Bellen? Ik wilde het net via internet doen maar dan moet je weer iets uitprinten, en mijn printer is stuk... En allemaal shit kopieren en opsturen.

Wat is het snelst? Anders moet ik ff naar m'n werk fietsen en daar e.e.a. kopiëren.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Bellen

Je hoeft verder niks meer te doen dan (vraag me af hoe het zit met controle hiervan. Als ik via de telefoon iets toezeg is dat wel rechtsgeldig dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Bellen kan denk ik alleen als je al klant bent bij t-mobile, zo niet (ik dus) dan krijg je shit thuisgestuurd wat je moet invullen en op de bus doen.

Hoe het ook zij, ik heb het ding vandaag besteld, ben erg benieuwd. Laat even weten als jij hem binnen hebt, dan doe ik dat ook. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 12:36
Viper_74 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:40:
Bellen

Je hoeft verder niks meer te doen dan (vraag me af hoe het zit met controle hiervan. Als ik via de telefoon iets toezeg is dat wel rechtsgeldig dan?)
Ja dat is rechtsgeldig, weet wel dat je ook een bevestigingsbrief krijgt waarmee je de vernieuwing van je contract ongedaan kan maken (binnen x werkdagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik verwacht deze gadget deze week nog te ontvangen en liep al voorgeilend hier tegenaan. iemand al gechecked or willing to?

Ik ben fervent firefox gebruiker en dus hoopvol. Stel je toch voor, al die extensies 8)7

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
voorgeilend
:)

Ik loop al avonden achtereen reviews te lezen. Prachtig hoe een vent toch iedere keer weer helemaal gek kan worden van (voor)pret van gadgets. Ik zit de hele tijd de pielen met een dummy MDA Pro, geleend van de winkel waar ik werk. Hij staat mooi op mijn bureau, ben benieuwd hoe is hij met scherm en toetsenbordverlichting aan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Met de verlichting aan ziet ie er zeker tof uit. De mda pro heeft rode verlichting onder het toetsenbord. En ik sta nog steeds te kijken van hoe mooi zo'n VGA scherm is. Als de grote niet zoveel uit maakt zou ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Captain Pervert schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:40:
[...]

:)

Ik loop al avonden achtereen reviews te lezen. Prachtig hoe een vent toch iedere keer weer helemaal gek kan worden van (voor)pret van gadgets. Ik zit de hele tijd de pielen met een dummy MDA Pro, geleend van de winkel waar ik werk. Hij staat mooi op mijn bureau, ben benieuwd hoe is hij met scherm en toetsenbordverlichting aan B)
en, heb jum al?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tja, het kwaad is geschiet.

Had mijn mooie MDA pro in mijn broekzak met het bijbehorende hoesje en scherm natuurlijk aan de binnenkant, zodat hij mooi ingevouwen zit.

Mooi dat er nu aan de rechterkant helft tot bovenin een barst in het scherm zit! Te zot voor woorden!!!
Doe je hem netjes wegstoppen, komt er nog een barst in het scherm!!!

Van de week maar naar de t-mobile shop, want heb ik heb er niets raars mee gedaan en vind dit gewoon niet kunnen.

Ook raar is dat het alleen de schermlaag is, kan gewoon nog touchscreen gebruiken en in het licht zie ik nog de letters e.d erachter, dus het is echt het beschermlaagje tussen touch en gewoon schermje in.
Het is wel zwart, dus erg kloterig met tikken, aangezien je de letters in het donker niet ziet!

We wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Vorkie schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:58:
Tja, het kwaad is geschiet.

Had mijn mooie MDA pro in mijn broekzak met het bijbehorende hoesje en scherm natuurlijk aan de binnenkant, zodat hij mooi ingevouwen zit.

Mooi dat er nu aan de rechterkant helft tot bovenin een barst in het scherm zit! Te zot voor woorden!!!
Doe je hem netjes wegstoppen, komt er nog een barst in het scherm!!!

Van de week maar naar de t-mobile shop, want heb ik heb er niets raars mee gedaan en vind dit gewoon niet kunnen.

Ook raar is dat het alleen de schermlaag is, kan gewoon nog touchscreen gebruiken en in het licht zie ik nog de letters e.d erachter, dus het is echt het beschermlaagje tussen touch en gewoon schermje in.
Het is wel zwart, dus erg kloterig met tikken, aangezien je de letters in het donker niet ziet!

We wachten af
Das flink balen.
Maar zoals je zelf ook kan bedenken: MDA Pro is recht, alles in je broekzak gaat krom.
Een broekzak is gewoon niet de ideale plaats om je Pro in te bergen.
maar ik wens je veel suc6 met de reparatie.

edit:

Ik heb sinds kort de brodit actieve houder voor mijn auto aangeschaft. Ideale houder voor je auto.
Alleen vind ik die Pro clip wel erg duur voor het beetje plastic. Maar ja het werkt en ik ben er blij mee.
Wat wel iets raar is, is als je niet de voeding aansluit je mda er gewoon uit kan vallen als je hem horizontaal wilt plaatsen.

[ Voor 14% gewijzigd door XthinkZ op 12-01-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Nee, afgelopen maandag alle zooi op de post gedaan, heb nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Heb sinds kort volgende bluetooth koptelefoon (= geen headset), er zat een blokje bij om te connecten met de koptelefoon, ik wil deze liever niet gebruiken, ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar omdat de mdapro steeds om een paskey vraagt ook al staat het hokje authentication (passkey) required niet aangevinkt. Kan het wel en hoe moet ik dit dan doen?

koptelefoon -> http://www.logitech.com/i...CRID=2412,CONTENTID=10679

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/7719.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/7783.jpg

Het werkt met het blokje uiteraard en het is ook erg fijn om van die draden verlost te zijn maar toch liever zonder het BT-blokje :)

Iets anders, ik heb alleen de telefoon uitgepakt en verder niks gelezen of geinstalleerd van de cd's (activer sync van internet geplukt) maar zit er ook software bij voor handschrift herkenning?
Ik kan niet iets schrijven met war er op de mdapro standaard staat, of zie ik iets over het hoofd?

Tenslotte, is er voor een mdapro iets als ffd-show met andere woorden codecs voor de mediaplayer of gebuiken jullie een andere player, het gaat mij eigenlijk vooral om *.mov files van mijn digicam te bekijken is er anders zoiets als een quicktime alternative voor windows mobile?

O, ja ik ben in de trein van den bosch naar utrecht constant online geweest dat lukte me vroeger niet, dat is wel leuk minder handig vind ik toch om met het ding te bellen heb daarom een duo sim besteld -> http://www.t-mobile.nl/za...page/diensten/duo_sim.asp
Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

[ Voor 13% gewijzigd door Spice op 12-01-2006 10:32 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Spice schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:27:
Heb sinds kort volgende bluetooth koptelefoon (= geen headset), er zat een blokje bij om te connecten met de koptelefoon, ik wil deze liever niet gebruiken, ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar omdat de mdapro steeds om een paskey vraagt ook al staat het hokje authentication (passkey) required niet aangevinkt. Kan het wel en hoe moet ik dit dan doen?
Probeer eens 0000 of 1234 als passkey.
Iets anders, ik heb alleen de telefoon uitgepakt en verder niks gelezen of geinstalleerd van de cd's (activer sync van internet geplukt) maar zit er ook software bij voor handschrift herkenning?
Ik kan niet iets schrijven met war er op de mdapro standaard staat, of zie ik iets over het hoofd?
Als je bijvoorbeeld in word ht toetsenbordje aanklikt zie je rechts ervan een driehoekje om een dropdownlistbox uit te klappen. Daar staat transcriber om handschriftherkenning te kiezen ipv de standaard toetsenbord. Maar leer er eerst mee werken.

Je hebt volgens mij niks aan de duo sim omdat als je op de 2e sim gebeld wilt worden je de eerste moet uitschakelen.
Internetten op je pro en gebeld worden op je andere foon gaat dus niet lukken.

Ik klap nu altjd het scherm open om te kijken wie er belt, klap hem dicht en neem op met de opneemknop aan de achterzijde.

Daarvoor klapte ik hem open en draaide het scherm naar buiten (ik was gewend het scherm naar buiten te hebben net als mijn mda II) met als gevolg dat je today scherm ook draait en het dus meer dan 5 seconden duurt voordat je kan opnemen en de beller vaak alweer heeft opgehangen.

[ Voor 61% gewijzigd door XthinkZ op 12-01-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Spice schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:27:
Ik heb ook deze koptelefoon, helaas nog niet de HTC Universal :), maar ik heb deze headset zonder het blokje kunnen connecten met mn computer. De pincode is waarschijnlijk "default", anders is het 0000. Nog een waarschuwing, de beugel van de koptelefoon is niet echt sterk, ik heb hem al RMA moeten sturen na nog geen 2 weken gebruik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik wacht nog in spanning op mijn mda pro

Broekzak.... uh, gadget here I come :D

ik draag nu al me headset aan me riem en ik ben al een keer op me vorige headset gaan zitten, dus ik pas nu wel op me met spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Vandaag gebeld met t-mobile, de 5 dagen levertijd die op de site staan was wel erg positief zei de jongen, maar doorgaans is alles binnen 2-3 weken in huis. Hij gaf daarbij ook aan dat dat een maximum is, en dat ik waarschijnlijk in de loop van de komende week mijn MDA Pro in huis heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Captain Pervert schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:40:
Vandaag gebeld met t-mobile, de 5 dagen levertijd die op de site staan was wel erg positief zei de jongen, maar doorgaans is alles binnen 2-3 weken in huis. Hij gaf daarbij ook aan dat dat een maximum is, en dat ik waarschijnlijk in de loop van de komende week mijn MDA Pro in huis heb. :)
De postbode kwam vermorgen langs, ik had ff geen 3xx euro in huis dus hij komt maandag weer :(
Heb hem dus binnen 3 werkdagen mogen ontvangen (was wel een vernieuwing van mijn contract)

(Heb WEB 400 gekozen voor 12 maanden, voor iedereen met T-mobile hier -> Je kan vanaf de 16e overstappen naar een Flex bundel, dit is net als Orange, alles binnen de bundel, beltegoed onbeperkt geldig, maar geen starttarief :)

(PIT bundel valt als enige daarbuiten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ja, daar kwam ik na goed lezen ook achter, dat die toestelprijs niet van je rekening wordt afgeschreven bij de eerste maand abbonement, maar dat je dat cash moet betalen. Eigenlijk ook wel logisch, maar het stond niet duidelijk aangegeven (of ik las er overheen).
Daarom heb ik het geld op zak, maar het ding nog niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Captain Pervert op 13-01-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Procyon for life schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:12:
[...]

De postbode kwam vermorgen langs, ik had ff geen 3xx euro in huis dus hij komt maandag weer :(
Heb hem dus binnen 3 werkdagen mogen ontvangen (was wel een vernieuwing van mijn contract)

(Heb WEB 400 gekozen voor 12 maanden, voor iedereen met T-mobile hier -> Je kan vanaf de 16e overstappen naar een Flex bundel, dit is net als Orange, alles binnen de bundel, beltegoed onbeperkt geldig, maar geen starttarief :)

Interessant, wat houdt die flexbundel in dan ?
heb je er al prijzen ejnzo van

Ik heb net me abbo verlengd met 2 jaar web 400
maar heb nog niets binnen, en je kan binnen 7 dagen van je contract afzien. Wel gaar als ze net nieuwe abo's hebben met alles binnen de bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Procyon for life schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:12:
[...]

He Procyon, jij was vandaag dus aan de beurt, wanneer had je hem besteld, en hoe? Was je al klant bij t-mobile of niet? Telefonisch gedaan of per post? Laat het even weten, misschien dat mijn van dagenlange gadgetgeilheid paars aangelopen zwans dan weer een beetje tot rust komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Viper_74 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:12:
[...]

Interessant, wat houdt die flexbundel in dan ?
heb je er al prijzen ejnzo van

Ik heb net me abbo verlengd met 2 jaar web 400
maar heb nog niets binnen, en je kan binnen 7 dagen van je contract afzien. Wel gaar als ze net nieuwe abo's hebben met alles binnen de bundel
Waarom is dat gaar als ik net hierboven verteld heb dat je gewoon kan overstappen?
Captain Pervert schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:23:
[...]

He Procyon, jij was vandaag dus aan de beurt, wanneer had je hem besteld, en hoe? Was je al klant bij t-mobile of niet? Telefonisch gedaan of per post? Laat het even weten, misschien dat mijn van dagenlange gadgetgeilheid paars aangelopen zwans dan weer een beetje tot rust komt.
Telefonisch besteld, en ik vertelde al eerder dat het een vernieuwing betrof, 3 werkdagen eerder dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
heb um :9

supercool apparaat. dit is mijn eerste PDA ever en ik heb um eigenlijk gekocht omdat je als moderne startende ondernemer niet zonder schijnt te kunnen maar ik moet zeggen: leuk speelgoed.

Ik zit alleen een beetje te kutten met mijn email. normaal gesproken stel je als outgoing server je ISP gegevens in maar dat gaat dus niet als je via wifi op iemand anders zijn netwerk surft.

verder superapparaat.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Puresmoker schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:40:

supercool apparaat. dit is mijn eerste PDA ever en ik heb um eigenlijk gekocht omdat je als moderne startende ondernemer niet zonder schijnt te kunnen maar ik moet zeggen: leuk speelgoed.

Ik zit alleen een beetje te kutten met mijn email. normaal gesproken stel je als outgoing server je ISP gegevens in maar dat gaat dus niet als je via wifi op iemand anders zijn netwerk surft.

verder superapparaat.
Dat is inderdaad wat minder fijn, maar een algemeen probleem met wisselende netwerken.
Via GPRS/UMTS werkt het wel om gewoon de SMTP van je standaard provider in te voeren.

Verder is de Brodit houder voor in m'n auto extra functioneel geworden door het gebruik van een Linex FM transmitter.
Ik kan nu dus de MDA pro als movie/muziekclips speler gebruiken en het geluid uit de speakers van m'n auto laten komen. Das pas echt vet :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
ff naar die FM transmitter gezocht, das zeker leuk.
Ik heb gisteravond met veel moeite en hulp TT 5 erop gefrunnikt gekregen. nu is mijn Mobiele kantoorje dus klaar. Icm een bluetooth headsetje werkt eea echt fantastisch. ik ga nu die mozilla browser en andere tooltjes maar eens checken. het lijkt erop dat mijn laptop ook overbodig gaat worden.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Jammer dat als je GPRS/UMTS/\GSM gebruikt je de bekende storing over de speakers hoort.
Anders heb je eigenlijk gelijk een carkit met de FM Transmitters.

Je kon vroeger van die straling blockers voor GSM's kopen, die dingen had ik toen op mijn nokia, en je hoorde inderdaad geen storingen meer in de buurt van speakers. Maar sinds een of ander onderzoek beweerde dat het niet werkte heb ik ze nergens meer gezien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon

verder superapparaat.
Ik gebruik Gmail met mijn Pro (wanneer ik hem binnenkrijg, werkt nu prima op mijn compact), het voordeel daarvan is dan de de smtp server van gmail kan gebruiken, werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Procyon for life schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:42:
[...]

Ik gebruik Gmail met mijn Pro (wanneer ik hem binnenkrijg, werkt nu prima op mijn compact), het voordeel daarvan is dan de de smtp server van gmail kan gebruiken, werkt altijd.
Als je op een draadloze verbinding van iemand die bijvoorbeeld planet heeft dan gaat je gmail SMTP echt niet werken. Bijna geen een internetprovider doet aan mailserver relay vanwege het spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
XthinkZ schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:11:
[...]

Als je op een draadloze verbinding van iemand die bijvoorbeeld planet heeft dan gaat je gmail SMTP echt niet werken. Bijna geen een internetprovider doet aan mailserver relay vanwege het spammen.
Dat gaat dus echt wel werken :)
Wat jij bedoelt is dat bijvoorbeeld provider X het niet toestaat zijn SMTP server te gebruiken wanneer je verbinding maakt via provider Y.
De SMTP server van Google is altijd te gebruiken, ongeacht welk netwerk/ verbinding je gebruikt.
En daarom moet je de server van Google ook met een username en password gebruiken:)

Trouwens ik zeg toch dat het bij mij werkt, ik lieg echt niet hoor ;)

[ Voor 8% gewijzigd door procyon op 15-01-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Procyon for life schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:50:
[...]

Dat gaat dus echt wel werken :)
Wat jij bedoelt is dat bijvoorbeeld provider X het niet toestaat zijn SMTP server te gebruiken wanneer je verbinding maakt via provider Y.
De SMTP server van Google is altijd te gebruiken, ongeacht welk netwerk/ verbinding je gebruikt.
En daarom moet je de server van Google ook met een username en password gebruiken:)

Trouwens ik zeg toch dat het bij mij werkt, ik lieg echt niet hoor ;)
Inderdaad, kost wel even tij om het in te stellen voor de eerste keer, maar daarna kan je in ieder geval via verschillende netwerken mailen via je gmail account.

Maar oplossingen om via je niet gmail accounts te sturen wordt moeilijk denk ik, het handigst is gewoon een pocket internet totaal te nemen.
Als je nog een oud hotmail account hebt, werkt dat ook gewoon met outlook op je pocketpc via wireless.

[ Voor 10% gewijzigd door XthinkZ op 15-01-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Heb net even getest hoe snel UMTS werkt met een PIT bundel, het is geknepen maar voor die 9.50 per maand is het voor niets :)

de snelheid stabiliseerd op zo'n 40 Kbyte per sec.
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvansoest.nl/IMG_7533.jpg
na een paar minuten:
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvansoest.nl/IMG_7534.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Procyon for life schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:13:
Heb net even getest hoe snel UMTS werkt met een PIT bundel, het is geknepen maar voor die 9.50 per maand is het voor niets :)

de snelheid stabiliseerd op zo'n 40 Kbyte per sec.
[afbeelding]
na een paar minuten:
[afbeelding]
Ik zal maar eerst even checken of je PIT bundel wel goed geactiveerd is.
Zoniet dan kan je achteraf nog een leuke rekening tegemoet zien komen.
Ik kan trouwens dat GPRS progje niet meer vinden, had hem altijd draaien op mijn MDA II.
Werk je trouwens bij T-Mobile? Daar krijg je PIT voor de helft van de prijs.
Die snelheid van jou is niet van het PIT abbo maar de Internet totaal abbo die 59,95 euro per maand kost.

[ Voor 21% gewijzigd door XthinkZ op 17-01-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
XthinkZ schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:21:
[...]

Ik zal maar eerst even checken of je PIT bundel wel goed geactiveerd is.
Zoniet dan kan je achteraf nog een leuke rekening tegemoet zien komen.
Ik kan trouwens dat GPRS progje niet meer vinden, had hem altijd draaien op mijn MDA II.
Werk je trouwens bij T-Mobile? Daar krijg je PIT voor de helft van de prijs.
Die snelheid van jou is niet van het PIT abbo maar de Internet totaal abbo die 59,95 euro per maand kost.
Wat jij zegt klopt idd allemaal. toch heb ik echt een pit bundel en gaat alles daaruit gelukkig.
Het valt dus nog wel mee met die geknepen snelheid ;)

[ Voor 5% gewijzigd door procyon op 17-01-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Procyon for life schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:51:
[...]

Wat jij zegt klopt idd allemaal. toch heb ik echt een pit bundel en gaat alles daaruit gelukkig.
Het valt dus nog wel mee met die geknepen snelheid ;)
Je zegt dus eigenlijk dat je via T-Mobile een niet afgeknepen PIT abbo hebt. Omdat je er werkt.
Voor ons niet T-Mobile medewerkers hebben we natuurlijk gewoon een 64kbit verbinding via PIT.
Anders was het best wel onlogisch. :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
XthinkZ schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:17:
[...]

Je zegt dus eigenlijk dat je via T-Mobile een niet afgeknepen PIT abbo hebt. Omdat je er werkt.
Voor ons niet T-Mobile medewerkers hebben we natuurlijk gewoon een 64kbit verbinding via PIT.
Anders was het best wel onlogisch. :) .
Nee dit is echt gewoon een pit bundel, probeer het zelf maar. iedereen haalt die snelheid.
Dit contract staan nl gewoon op naam van een reguliere klant, niet als werknemer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Huh??? 40 Kbyte stabiel?

Ik wacht nog altijd op mijn MDA die ik ga krijgen met dat PIT abbo van 9,50 per maand. Dat is toch alleen GPRS (ongeveer net zo snel/traag als een 56k modem), en T-mobile hotspots WiFi?

Jij beweert dus dat UMTS er ook bij in zit? Kan je laten zien waar dit dan staat op de t-mobile site?

Ik hoop dat je daar niet achteraf een fikse rekening voor gepresenteerd krijgt.

[ Voor 22% gewijzigd door Captain Pervert op 17-01-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

verder superapparaat.
Erg mooi!

Ik zie in je profile dat je uit Goes komt. Is het ontvangst oke in Zeeland? Want dat is het enige waar ik nog over twijfel. Ik wil niet een contract afsluiten en er straks achterkomen dat ik in half Zeeland geen ontvanst heb :/

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Niet online
Captain Pervert schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:38:
Huh??? 40 Kbyte stabiel?

Jij beweert dus dat UMTS er ook bij in zit? Kan je laten zien waar dit dan staat op de t-mobile site?
Dat staat hier op de website van T Mobile:
Bij gebruik van Pocket Internet Totaal in combinatie met UMTS is de snelheid beperkt tot maximaal 64 Kb/sec upstream en downstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
zouden ze dan 64 kilobyte bedoelen, met overhead etc. is dat ongeveer 40kb/s effectief :{

lijkt me wel erg veel, voor die prijs

ps, nog steeds geen mda gezien :(

al wel paar dagen die t-mobile brief in de bus met me aangevraagde abbo. Zul je net zien dat het bij mij weken duurt. En ik moet wachten tot de postbode een aantal keren langsgeweest is. Ik werk overdag dus dan is er niemand thuis, en bezorgen op een ander adres kon natuurlijk weer niet.

[ Voor 55% gewijzigd door Viper® op 17-01-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Viper_74 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:29:
zouden ze dan 64 kilobyte bedoelen, met overhead etc. is dat ongeveer 40kb/s effectief :{

lijkt me wel erg veel, voor die prijs
Nou 8 KByte/s is het zeker niet ;)
Die PIT bundel is ook erg relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
al is het 'maar' 30 kb/s oid. Kun je mooi je shoutcast servertje draaien thuis met 192 kbit :D
altijd en overal je eigen muziek. Nou alleen nog een accu die lang meegaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Peter Power schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:03:
[...]

Erg mooi!

Ik zie in je profile dat je uit Goes komt. Is het ontvangst oke in Zeeland? Want dat is het enige waar ik nog over twijfel. Ik wil niet een contract afsluiten en er straks achterkomen dat ik in half Zeeland geen ontvanst heb :/
Bedoel je telefonie? geen problemen tot dusver maar ben er nog niet mee op het strand geweest :)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Procyon for life schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:58:
[...]

Nou 8 KByte/s is het zeker niet ;)
Die PIT bundel is ook erg relaxed!
Ik durf er 100% op te wedden dat je een uncapped UMTS verbinding hebt.

Uncapped UMTS specificaties: 384/64 down/up Kbps (Kb = Kilobit) 384/8 = 48 KByte download (theoretisch)

PIT 64/64 down/up Kb = 64 Kilobit / 8 = 8 KiloByte per seconde,
praktijk = ongeveer 6-8Kbyte. Dit is ook de reden dat ik geen online www.radio.nl kan luisteren via PIT wat meestal op 96 Kbit zit, en dus om de zoveel seconde hapert.

[ Voor 17% gewijzigd door XthinkZ op 17-01-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Niet online
Puresmoker schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:32:
[...]

Bedoel je telefonie? geen problemen tot dusver maar ben er nog niet mee op het strand geweest :)
Ja, telefonie en ook GPRS. Mooi, want Orange heeft in sommige kleine dorpjes totaal geen bereik. T Mobile gelukkig wel als ik naar de dekkingskaart kijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Peter Power op 18-01-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
XthinkZ schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:42:
[...]

Ik durf er 100% op te wedden dat je een uncapped UMTS verbinding hebt.

Uncapped UMTS specificaties: 384/64 down/up Kbps (Kb = Kilobit) 384/8 = 48 KByte download (theoretisch)

PIT 64/64 down/up Kb = 64 Kilobit / 8 = 8 KiloByte per seconde,
praktijk = ongeveer 6-8Kbyte. Dit is ook de reden dat ik geen online www.radio.nl kan luisteren via PIT wat meestal op 96 Kbit zit, en dus om de zoveel seconde hapert.
Ik heb een 60-70 kbit verbinding, tot ik bv plaatjes download van een website, dan springt de verbinding ineens omhoog naar 300+kbit. Donwloads zitten op 300+kbit, mail, ook VNC werkt op 300+kbit. Vreemd.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Kassad schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:53:
[...]

Ik heb een 60-70 kbit verbinding, tot ik bv plaatjes download van een website, dan springt de verbinding ineens omhoog naar 300+kbit. Donwloads zitten op 300+kbit, mail, ook VNC werkt op 300+kbit. Vreemd.
Woon jij ook in den haag?
Wellicht is het daar niet gecapped omdat daar het HQ staat?

[ Voor 8% gewijzigd door procyon op 18-01-2006 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Peter Power schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:34:
[...]

Ja, telefonie en ook GPRS. Mooi, want Orange heeft in Heinkenszand totaal geen bereik. T Mobile gelukkig wel als ik naar de dekkingskaart kijk.
Ik werk in H'zand en heb totaal geen probs

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Procyon for life schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 01:39:
[...]

Woon jij ook in den haag?
Wellicht is het daar niet gecapped omdat daar het HQ staat?
nope, Groningen. Ik heb het idee dat niet de hele verbinding gecapped is, slechts het verkeer over een bepaald aantal poorten. Ik weet niet of dat mogelijk is maar daar lijkt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Heb hem!

Gauw even Pocket Internet Totaal activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
enen

Waar blijft dat *piep*KUT*piep* toestel van mij :(

echt my luck, als eerste bestellen als laatste krijgen.

hoe zit het trouwens met syncen, activesync werkt nog niet over BT of wel, moet je dan altijd de usb gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ben er nog volop mee bezig, het eerste wat me opvalt is jezus wat is dat scherm mooi en scherp. Ik had een XDA met 12 bits kleuren, deze is veel helderder, mooiere kleuren, meer detail. Echt geweldig.

Minder leuk is dat landscape eigenlijk heel erg bout wordt ondersteund in software, daar moet je echt op letten. Vooral games enzo. Hetzelfde geldt voor de VGA resolutie.

En ik ben er nog niet over uit wat qua resolutie het prettigst werkt, ik heb dat OzVGA geprobeerd en dat is voor websites erg cool dat full VGA, maar WiIndows zelf vind ik dan gewoon te klein. Ideaal zou zijn wanneer alleen de browser VGA doet en de rest niet. Heb nog niet gekeken naar Firefox of Opera.

Maar er valt zoveel te ontdekken aan het ding, ben er nog dagen zoet mee. Zo schijnen hier ook 5 draadloze netweken in de straat te zitten, waarvan ik op 1 gewoon kan surfen. Moet dan wel bij het raam gaan staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Viper_74 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:59:
hoe zit het trouwens met syncen, activesync werkt nog niet over BT of wel, moet je dan altijd de usb gebruiken ?
ActiveSync 4.1 supports PC sync via USB cable, Bluetooth, or infrared connection.
Het was WiFi wat niet meer ondersteund werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Captain Pervert schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:27:
Ben er nog volop mee bezig, het eerste wat me opvalt is jezus wat is dat scherm mooi en scherp. Ik had een XDA met 12 bits kleuren, deze is veel helderder, mooiere kleuren, meer detail. Echt geweldig.

Minder leuk is dat landscape eigenlijk heel erg bout wordt ondersteund in software, daar moet je echt op letten. Vooral games enzo. Hetzelfde geldt voor de VGA resolutie.

En ik ben er nog niet over uit wat qua resolutie het prettigst werkt, ik heb dat OzVGA geprobeerd en dat is voor websites erg cool dat full VGA, maar WiIndows zelf vind ik dan gewoon te klein. Ideaal zou zijn wanneer alleen de browser VGA doet en de rest niet. Heb nog niet gekeken naar Firefox of Opera.

Maar er valt zoveel te ontdekken aan het ding, ben er nog dagen zoet mee. Zo schijnen hier ook 5 draadloze netweken in de straat te zitten, waarvan ik op 1 gewoon kan surfen. Moet dan wel bij het raam gaan staan. :)
Ow, valt hier wel mee met WIFI. Ik heb me kapot gelachen toen ineens om 00.30 uur een buurvrouw 4 huizen verderop haar netwerkje opstartte, "lekkere linda" kwam ineens online :P ........Beunuh!!!!
Zakelijk heeft het toestel zich voor mij al bewezen. Het enige -punt tot nu toe: Handsfree bellen over de ingebouwde speaker vindt ik niet goed.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Bij deze lees ik het topic niet meer, iedereen maar leuk praten over opties/gadgets en mooie schermpjes. Ik maar weer treurig voor me lege brievenbus gestaan gister :(
niet eens een berichtje van de post dat ze met een pakketje langs waren geweest. Vandaag is de laatste kans, daarna komen ze vrijdag nog en dan kan ik het eventueel zaterdag zelf ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Hopelijk komt er vanmiddag een nieuwe ROM uit. Heb ergens op internet gelezen (weet niet meer precies waar) dat er vandaag 19 januari een nieuwe ROM uit zal komen. Er is al wel een nieuwe duitse ROM uit sinds . alleen daar zou ook nog geen AKU2 inzitten.

edit: http://www.iris-global.co...load_manager_mda_pro.html
quote:

Next Release:
The first maintenance release is expected early January 2006.

Wat mij trouwens een heel stuk gelukkiger maakt, is dat er nu steeds meer programma's komen met WM5 ondersteuning. De eerste weken had ik niks anders dan vastlopers en moest meerdere malen me mda resetten.
Maar sinds ik de meeste software heb voorzien van de nieuwste versies. loopt me telefoon al een week zonder reset.

ik heb alleen in pocket internet explorer nog een foutmelding.

The page you are looking for cannot be found due to unknown error 0x80004005

is er iemand die hier wat meer van weet?

[ Voor 12% gewijzigd door Rockafello op 19-01-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Weet iemand hoe ik achter het MAC adres kom van mijn pro?
Wellicht heb ik er overheen gekeken maar volgens mij kan je dat nergens terugvinden in het apparaat zelf.

Heb nl een mac filter op mijn acces piont thuis en ik moet hem daar even voor aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Procyon for life schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:15:
Weet iemand hoe ik achter het MAC adres kom van mijn pro?
Wellicht heb ik er overheen gekeken maar volgens mij kan je dat nergens terugvinden in het apparaat zelf.

Heb nl een mac filter op mijn acces piont thuis en ik moet hem daar even voor aanmelden :)
Al "Windows Mobile MAC address" in Google ingetikt? Dit geeft wel wat resultaten, kgeloof wel voornamelijk voor WM2002 en WM2003...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Mac staat op de achterkant van je pocketpc als je de batterij eruit haalt.

Ik ga ff met de nieuwe duitse rom spelen:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=38499

ROM 1.20.34
RADIO 1.06.00
EXTROM 1.20.118

Hoop dat die nieuwe engelstalig rom snel uitkomt.
edit:
Heb nu een duits OS rom draaien, met een zelfgebakken extended rom.
Nieuw:

- Een screenlock optie op het today scherm net zo een als op de Vario.
- Remote sim via bluetooth?
- Streaming video progje

[ Voor 137% gewijzigd door XthinkZ op 19-01-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
MAC adres kan je op meerdere plekken vinden:

1. Op de doos.
2. In de telefoon. (Wireless manager => wireless settings)
3. onder je batterij.

Trouwens verder al verbeteringen gemerkt? radio beter geworden? stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Captain Pervert wanneer heb je hem besteld en hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Verrek, UMTS is inderdaad sneller dan die 64Kb. Ik heb gisteren zonder lags online radio 538 lopen luisteren via mijn pro. Heeft iemand dat grps manager progje voor mij? kan ik ook de speeds testen.

Ik merk dat de radio heel instabiel is als je op het randje van een GPRS/UMTS verbinding woont.
Zodra je dan een GPRS signaal hebt, dan heb je vol ontvangst en schakeld ie over naar UMTS heb ik opeens 0-2 strepen ontvangst.

[ Voor 37% gewijzigd door XthinkZ op 20-01-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
XthinkZ schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:10:
Verrek, UMTS is inderdaad sneller dan die 64Kb. Ik heb gisteren zonder lags online radio 538 lopen luisteren via mijn pro. Heeft iemand dat grps manager progje voor mij? kan ik ook de speeds testen.

Ik merk dat de radio heel instabiel is als je op het randje van een GPRS/UMTS verbinding woont.
Zodra je dan een GPRS signaal hebt, dan heb je vol ontvangst en schakeld ie over naar UMTS heb ik opeens 0-2 strepen ontvangst.
Dat dataprogsel staat op 1 van de cd's die je er bij kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Oh, hehe ff checken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Damnit wanneer komt dat pisding van mij nou eens binnen

Straks kan ik ook online en dan gooit T-mobile net de utms snelheid dicht ofzo.

heeft iemand dat proggie?

zit hier met een Imate van een collega met een Vodafone NL 3G verbinding, wil wel even checken hoe snel dat is.
Is dus geen tmobile dus ook geen cd's

[ Voor 40% gewijzigd door Viper® op 20-01-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Ik heb volgens mij de touch-screen functie uitgeschakeld en kan niet vinden hoe het weer aan moet.
Iemand een idee?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Puresmoker schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:39:
Ik heb volgens mij de touch-screen functie uitgeschakeld en kan niet vinden hoe het weer aan moet.
Iemand een idee?
Dat wordt een harde reset vrees ik:

http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=61887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Viper_74 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:07:
Captain Pervert wanneer heb je hem besteld en hoe ?
Vorige week maandag 15:30 een pakketje op de post gedaan met contract, kopie afschrift, kopie ID, kopie Telfort factuur ivm nummerbehoud. Was dus nog geen t-mobile klant. Ik had hem dus afgelopen woensdagochtend in huis. Ben daar wel tevreden over, vind het sneu voor jou want het is een geweldig apparaat. :)

Ik belde vorige week met t-mobile, er zat geen extra levertijd op het ding, dus ik verwacht dat je hem wel snel zult hebben.

Ben nu een beetje aan het aankloten met de nieuwste Q-tek Rom, die is unbranded, en dan is die foeilelijke t-mobile shit eruit. De nodige instellingen kan ik denk ik wel weer terugkrijgen met cab files uit de extended rom, die staan allemaal op de xda-developers ftp, echt een geweldige site is dat.
Jammer dat t-mobile een beetje achterloopt met het releasen van hun roms, maar goed, ik ga vootaan toch voor de qtek roms want ik vind die branded rommel erin maar poep. En t-mobile heeft zo'n beetje als enige geen MSN Messenger in hun roms 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Captain Pervert op 20-01-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Als we het toch over flashen hebben, is het eigenlijk een probleem om de ROM van een andere PocketPC in die van jou te flashen? Ik heb Qtek een tijdje geleden gemaild met de vraag of er ooit een Nederlandse ROM voor de Qtek 9000 uit zou komen, en toen werd er gemeld dat men dit nog niet van plan was. Daarom de vraag of het mogelijk is om de ROM van de Qtek 9100 erin te flashen, hier is namelijk wel een Nederlandse ROM van te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Call me stupid maar wat zijn de gevolgen van een hard reset, ga ik iets verliezen aan data of instelling/progs oid?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

yup alles kwijt, tenzij je het gesynchroniseerd hebt met je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Tsunami schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:14:
Als we het toch over flashen hebben, is het eigenlijk een probleem om de ROM van een andere PocketPC in die van jou te flashen? Ik heb Qtek een tijdje geleden gemaild met de vraag of er ooit een Nederlandse ROM voor de Qtek 9000 uit zou komen, en toen werd er gemeld dat men dit nog niet van plan was. Daarom de vraag of het mogelijk is om de ROM van de Qtek 9100 erin te flashen, hier is namelijk wel een Nederlandse ROM van te vinden.
Er is inderdaad een nederlandse T-Mobie rom, volgens mij had ik die eerst op m'n pro zitten, maar ben die nu dus kwijt aangezien rom backup maken niet zo makkelijk is.

Als ik jou was gewoon ff wachten op de officiele Rom van T-Mobile die is in het nederlands als ik het goed heb. En ja je kan verschillende roms van Pro, Qtek, SPV, Jasjar door elkaar flashen met een speciaal tooltje die de country code omzeilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
XthinkZ schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:33:
yup alles kwijt, tenzij je het gesynchroniseerd hebt met je pc.
Data kan ik natuurlijk backuppen maar bijv. mijn met moeite geinstalleerde tomtom5 en andere software, is dat ook weg? Á la format c:\ ?

[ Voor 4% gewijzigd door Bornin op 20-01-2006 20:45 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Puresmoker schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:38:
[...]

Data kan ik natuurlijk backuppen maar bijv. mijn met moeite geinstalleerde tomtom5 en andere software, is dat ook weg? Á la format c:\ ?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XthinkZ schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:36:
[...]

Er is inderdaad een nederlandse T-Mobie rom, volgens mij had ik die eerst op m'n pro zitten, maar ben die nu dus kwijt aangezien rom backup maken niet zo makkelijk is.

Als ik jou was gewoon ff wachten op de officiele Rom van T-Mobile die is in het nederlands als ik het goed heb. En ja je kan verschillende roms van Pro, Qtek, SPV, Jasjar door elkaar flashen met een speciaal tooltje die de country code omzeilt..
voor zover ik heb begrepen komt er geen nederlandse rom voor de 9000/Pro. Zou die van de 9100/vario er niet opzetten, gaat niet goed omdat de pro andere hardware heeft (umts-antenne) en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Er is idd geen nederlandse rom voor de mda pro. de rom die standaard is geinstalleerd is een WWE (world wide English). op www.buzzdev.com of xda-developers.com is te vinden hoe je aan de hand van .MUI files de taal toch op NL kunt krijgen. Moet je alleen wel ff weten wat je aan het doen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Volgnes mij heb ik hem namelijk zelfs voor jou besteld, en ik heb gebeld, al 3 jaar t-mobile klant ofzo. Hoefde ook niets op te sturen etc. Heb al wel een brief gehad met abo gegevens volgens mij. Wel een beetje nep weer dat nieuwe klanten weer eens voorrang hebben op vaste. Zoals al vaker bewezen door providers en de goeie aanbiedingen voor nieuwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Nou, ik heb harde reset uitgevoerd maar touchscreen werkt nog steeds niet :(

Lekker is dat gvd. al mijn shit kwijt en nog voor niks ook. nu kan ik het toestel helemaal niet meer gebruiken want ik kom niet langs de screen alignment |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Bornin op 21-01-2006 18:44 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Wat heb je met je telefoon gedaan dan dat het niet meer werkt? heb je iets gewijzigd? zoja waar? register? of optie ergens in opties? programma geinstalleerd?

screenalignment kan je daar niet langsheen komen met de OK knop ofzo?

Als je wat meer info geeft kan ik kijken of ik een optie kan vinden voor je. en anders wordt het toch opsturen ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Rockafello schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:51:
Wat heb je met je telefoon gedaan dan dat het niet meer werkt? heb je iets gewijzigd? zoja waar? register? of optie ergens in opties? programma geinstalleerd?

screenalignment kan je daar niet langsheen komen met de OK knop ofzo?

Als je wat meer info geeft kan ik kijken of ik een optie kan vinden voor je. en anders wordt het toch opsturen ben ik bang
Heb niks vreemds geinstalleerd en zelfs als dat zo zou zijn zou het na een harde reset weer weg moeten wezen. Hij staat nu weer terug op fabrieksinstellingen dus . . .
En screen allignment is niet langs te komen. Ziet er inderdaad uit als een RMA-tje

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Harde reset was je enige hoop.
Als het een T-Mobile MDA Pro is, kan je proberen langs een T-Mobile shop te gaan. Grote kans dat je direct een nieuwe mee krijgt. Anders bel je ze even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166490

Ik heb net een deel van dit topic doorgespit maar toch niet kunnen vinden wat ik zocht.

Wanneer je een tmobile flex abo neemt dan kun je toch alleen via hotspots of gprs verbinding maken? Uit eerdere postings begrijp ik dat er ook via umts verbinding wordt gemaakt. Moet hiervoor eventueel een speciaal abonnement afgesloten worden?

Verder viel het me op dat deze MDA erg goedkoop is op bestelmaar, weet iemand of dit misschien een fout is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

umts is bij t-mobile inbegrepen. de snelheid is echterr naar ik heb begrepen, begrenst. om het maximum er uit te halen moet je een duurder abo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Anoniem: 166490 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 04:08:
Ik heb net een deel van dit topic doorgespit maar toch niet kunnen vinden wat ik zocht.

Wanneer je een tmobile flex abo neemt dan kun je toch alleen via hotspots of gprs verbinding maken? Uit eerdere postings begrijp ik dat er ook via umts verbinding wordt gemaakt. Moet hiervoor eventueel een speciaal abonnement afgesloten worden?

Verder viel het me op dat deze MDA erg goedkoop is op bestelmaar, weet iemand of dit misschien een fout is?
Het lijkt dat ze op bestelmaar.nl de Vario prijzen bij de Pro hebben gezet, ik zou zeggen zo spoedig mogelijk profiteren want dat gaat waarschijnlijk snel hersteld worden..

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.