Ik wil mijn @home breedband omzetten naar ADSL, omdat dat i.c.m. mijn huidige belgedrag veel goedkoper is, en omdat ik de snelheid van @home (500kb/s down, 64kb/s up) niet interessant meer vindt (met name de downloadsnelheid).
Dus ik wil een keuze maken tussen Wannadoo of Demon
Wanadoo ADSL lite: 27,50p/m (na 1 jaar 34,95) - 1600/512kbps
Demon DSL Express: 29,00p/m - 1024/512kbps
Wanadoo is dus na een tijdje iets duurder (gemiddeld genomen komt het wel ongeveer overeen), maar is ook weer wat sneller.
Ik heb alleen geen idee welke van deze 2 nu als meest betrouwbare verbinding /provider te boek staat, geen ervaring, ook geen kenissen met ADSL van deze 2 bedrijven. Regio is TIlburg.
Dus, welke van de 2 raden jullie mij aan? (nogmaals: ik vind in principe 1024 down genoeg, het gaat mij om de meest stabiele verbinding, minste klachten etc, gewoon een provider waarbij je door de boot genomen gewoon een internetverbinding zonder problemen hebt)
Dus ik wil een keuze maken tussen Wannadoo of Demon
Wanadoo ADSL lite: 27,50p/m (na 1 jaar 34,95) - 1600/512kbps
Demon DSL Express: 29,00p/m - 1024/512kbps
Wanadoo is dus na een tijdje iets duurder (gemiddeld genomen komt het wel ongeveer overeen), maar is ook weer wat sneller.
Ik heb alleen geen idee welke van deze 2 nu als meest betrouwbare verbinding /provider te boek staat, geen ervaring, ook geen kenissen met ADSL van deze 2 bedrijven. Regio is TIlburg.
Dus, welke van de 2 raden jullie mij aan? (nogmaals: ik vind in principe 1024 down genoeg, het gaat mij om de meest stabiele verbinding, minste klachten etc, gewoon een provider waarbij je door de boot genomen gewoon een internetverbinding zonder problemen hebt)
[ Voor 15% gewijzigd door Stefke op 02-02-2005 13:54 ]