Beste Mensen,
Ik ben nu ongeveer een week in het bezit van de Marantz DV4200 gekoppeld aan een Marantz SR4200.
Aangezien ik hem binnen een week kan ruilen ben ik hem op alle fronten aan het testen. Ik ben helaas tegen het volgende probleem gelopen:
Sommige films speelt hij in zwart/wit af en de meeste moet ik wel zeggen in kleur.
Even voor de duidelijkheid hoe het aangesloten is:
Aristona 70cm TV (aardig oud beestje)
Marantz SR4200
Marantz DV4200
10m lange Tulp Kabel
10m lange S-video kabel (beide al getest, ook kortere uiteraard)
(zie de link hieronder voor mijn kamer, gebruikersnaam: Road-runner83)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1001408/9
Wat heb ik al geprobeerd:
Marantz DV4200 aangesloten op de TV van mijn ouders. Het betreft hier een Philips Breedbeeld, vrij nieuw! Het vreemde is dat alle films die ik hier op afspeel perfect werken!!! Op dezelfde manier aangesloten als hierboven anders krijg je valse testen uiteraard.
Nu denk je natuurlijk dan is het toch simpel het ligt gewoon aan je oude TV boven! MAAR er is nog een staartje aan dit verhaal. Mijn ouders hebben een Cyberhome CH-DVD 402, dit apparaat aangesloten op mijn TV boven (uiteraard op dezelfde manier). Alle films werken perfect!!! (behalve + pakt die niet goed maar dat ligt aan het apparaat zelf (tenzij ze met booktype setting op DVD-ROM gebrand zijn))......
De dvd's die hij niet afspeelt in kleur zijn:
- The Village (Philips + DVDR 8x met booktype setting op DVD-ROM)
- Gothika (Arita DVD-R 4x)
- Tears of the Sun (Princo DVD-R 4x)
Je kunt dus niet zeggen dat het één type DVD is waarbij hij dit probleem heeft.
Nu hoop ik dat iemand die dit leest mij kan helpen met dit probleem! Mocht er iets niet duidelijk zijn mail me! (joost_dekkers@zonnet.nl).
Mag ik iedereen vast hartelijk bedanken!
Mvg,
Joost Dekkers
Ik ben nu ongeveer een week in het bezit van de Marantz DV4200 gekoppeld aan een Marantz SR4200.
Aangezien ik hem binnen een week kan ruilen ben ik hem op alle fronten aan het testen. Ik ben helaas tegen het volgende probleem gelopen:
Sommige films speelt hij in zwart/wit af en de meeste moet ik wel zeggen in kleur.
Even voor de duidelijkheid hoe het aangesloten is:
Aristona 70cm TV (aardig oud beestje)
Marantz SR4200
Marantz DV4200
10m lange Tulp Kabel
10m lange S-video kabel (beide al getest, ook kortere uiteraard)
(zie de link hieronder voor mijn kamer, gebruikersnaam: Road-runner83)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1001408/9
Wat heb ik al geprobeerd:
Marantz DV4200 aangesloten op de TV van mijn ouders. Het betreft hier een Philips Breedbeeld, vrij nieuw! Het vreemde is dat alle films die ik hier op afspeel perfect werken!!! Op dezelfde manier aangesloten als hierboven anders krijg je valse testen uiteraard.
Nu denk je natuurlijk dan is het toch simpel het ligt gewoon aan je oude TV boven! MAAR er is nog een staartje aan dit verhaal. Mijn ouders hebben een Cyberhome CH-DVD 402, dit apparaat aangesloten op mijn TV boven (uiteraard op dezelfde manier). Alle films werken perfect!!! (behalve + pakt die niet goed maar dat ligt aan het apparaat zelf (tenzij ze met booktype setting op DVD-ROM gebrand zijn))......
De dvd's die hij niet afspeelt in kleur zijn:
- The Village (Philips + DVDR 8x met booktype setting op DVD-ROM)
- Gothika (Arita DVD-R 4x)
- Tears of the Sun (Princo DVD-R 4x)
Je kunt dus niet zeggen dat het één type DVD is waarbij hij dit probleem heeft.
Nu hoop ik dat iemand die dit leest mij kan helpen met dit probleem! Mocht er iets niet duidelijk zijn mail me! (joost_dekkers@zonnet.nl).
Mag ik iedereen vast hartelijk bedanken!
Mvg,
Joost Dekkers