Het Chello vragen & problemen topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.498 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Hello,

Ik heb Chello Light en al heel lang Chello telefonie, helaas niet digitaal maar analoog.

Daarom wil ik graag even weten wat de prijzen zijn van Chello Telefonie analoog.

Wat kost het abonnement, wat kost bellen naar mobiel, vast en andere upc-bellers?

Ik kan natuurlijk niks op de Chello-site vinden want daar hebben ze alleen Digitale telefonie.

iemand?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien www.upc.nl :X

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75374

Kaastosti schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:25:
[...]

Dat is dan ook wel meteen het theoretisch maximum van een 8Mbit verbinding... en dat haal je niet. Tenminste, niemand die ik ken met een Classic verbinding komt echt boven de 700 (wat op zich ook al niet echt slecht is). Het enige jammere is dat Chello alle verkeer over poorten die vaak door p2p netwerken gebruikt worden, laat lopen door trage servers. Daardoor zijn 'normale' downloads gewooon snel en alle wat je via (de meer bekende minder legale) wegen probeert te downloaden baggertraag.
ik heb hier een download gedaan van 4 GB, met een avg speed van 980 KB/sec. Dat lijk tme erg dicht bij het max :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Ik heb net even een kwartiertje aan de telefoon gehangen met de Chello Helpdesk, met een aantal vragen.

Q: Ik kan niet meer inloggen op provisioning.upc.nl en het accountbeheer op chello.nl. Dit is nadat ik een nieuw modem heb gekregen, met daarbij een nieuwe SID/gebruikersnaam. Welke is nu actief?

A: Dat weet ik niet precies, ik reset uw account meneer, u krijgt een papier thuisgestuurd met uw inlog gegevens, als het goed is heeft u het morgen al in huis. Over ongeveer een uur zou u in moeten kunnen loggen met uw oorspronkelijke gegevens. *niet dus, helaas*

Q: Ik weet dat er een snelheidsverhoging is geweest recent, maar ik merk er niet veel van. Mijn download staakt bij ongeveer 700 KB/s. Kunt u mijn modem eens uitlezen?

A: Uiteraard, moment. Dat ziet er allemaal goed uit. Gebruikt een router? Zoja, dan zou daar weleens het probleem kunnen liggen. *ja klopt, wist ik al maarja, toch even laten checken*

Tot op dit moment ben ik er weinig mee opgeschoten. Ik kan niet meer emailen met Chello, omdat het wachtwoord gereset is. Ben benieuwd wat er in de brief staat die toegezonden wordt.

Ook heb ik nog even gevraagd of ik ook gewoon naar Chello Extreme (heb nu Classic) kon upgraden zonder telefonie gedoe, dit kan uiteraard.

Het is nu wachten op de brief met gegevens en ik ga druk op zoek naar een nieuwe router.
De enige die de snelheden van Chello Extreme aan kan, lijken de Asus SL500 en SL1000, met wat ruimte voor de toekomst, mochten de snelheden weer verhoogd worden.
De geruchten gaan immers dat Extreme naar 25/4 Mbit gaat en Classic naar 8/2 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verder in Chello vragen & problemen topic deel II :)

[ Voor 65% gewijzigd door Canaria op 23-01-2006 22:47 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.