Voor in mijn server ben ik op zoek naar een nieuwe videokaart.. Er zit nu een S3 trio 32 /64 PCI videokaart in. Maar ik heb het PCI-slot nodig voor een extra netwerkkaart.
Nu vraag ik me af.. Zijn er AGP videokaarten met een extreem laag stroomverbruik?
Even voor de duidelijkheid ik ben niet opzoek naar een aanbod in dit topic (dat komt later wel in V&A) maar wel opzoek naar informatie..
Ik heb zelf een
• Geforce 4mx (redelijk koel en redelijk snel)
• viper 550 (TNT1, redelijk koel)
• 3dfx (Vodoo 3 3000, redelijk koel grote heatsink)
• Geforce 4 ti 4200 {met zm80c, heet snel en onbruikbaar voor dit del)
maar géén van deze kaarten heeft volgens mij hetzelfde lage stroomverbruik als de PCI S3 Trio.. Zijn er eigenlijk wel AGP kaarten die net zo zuinig zijn. (Dus niet pasief gekoeld, maar compleet zonder koellichaam en zonder dikke condensatoren)
Nu vraag ik me af.. Zijn er AGP videokaarten met een extreem laag stroomverbruik?
Even voor de duidelijkheid ik ben niet opzoek naar een aanbod in dit topic (dat komt later wel in V&A) maar wel opzoek naar informatie..
Ik heb zelf een
• Geforce 4mx (redelijk koel en redelijk snel)
• viper 550 (TNT1, redelijk koel)
• 3dfx (Vodoo 3 3000, redelijk koel grote heatsink)
• Geforce 4 ti 4200 {met zm80c, heet snel en onbruikbaar voor dit del)
maar géén van deze kaarten heeft volgens mij hetzelfde lage stroomverbruik als de PCI S3 Trio.. Zijn er eigenlijk wel AGP kaarten die net zo zuinig zijn. (Dus niet pasief gekoeld, maar compleet zonder koellichaam en zonder dikke condensatoren)
[ Voor 6% gewijzigd door BovenHond op 01-02-2005 22:47 ]