Ik heb sinds een tijdje een probleem met 1 van mijn harde schijven. Het betreft een Maxtor 80 GB.
In mijn gedeelde map die ik gebruik voor mijn filesharing wil het nog al eens druk worden, dus af en toe houden we eens opruiming.
Nou loop ik alleen tegen een zeer vreemd fenomeen aan. Als ik hier een map weggooi komt netjes de benodigde schijfruimte vrij, als ik echter mijn pc weer opstart staat de map er weer. Weliswaar helemaal leeg, maar hij is wel terug. Dat wordt op den duur erg lastig dus...
Voor de rest lijkt de schijf het helemaal goed te doen...
Eventuele relevante gegevens:
-Win XP PRO SP2;
-2 maxtor 80 GB ata 133 schijven;
-1 maxtor 200 gb sata;
-lite-on cd-brander;
-Nec 2500 dvd-brander;
-Abit Nfs-7;
Athlon xp 2500+.
Iemand die enig idee heeft wat er aan de hand is en hoe ik het zou kunnen verhelpen?
In mijn gedeelde map die ik gebruik voor mijn filesharing wil het nog al eens druk worden, dus af en toe houden we eens opruiming.
Nou loop ik alleen tegen een zeer vreemd fenomeen aan. Als ik hier een map weggooi komt netjes de benodigde schijfruimte vrij, als ik echter mijn pc weer opstart staat de map er weer. Weliswaar helemaal leeg, maar hij is wel terug. Dat wordt op den duur erg lastig dus...
Voor de rest lijkt de schijf het helemaal goed te doen...
Eventuele relevante gegevens:
-Win XP PRO SP2;
-2 maxtor 80 GB ata 133 schijven;
-1 maxtor 200 gb sata;
-lite-on cd-brander;
-Nec 2500 dvd-brander;
-Abit Nfs-7;
Athlon xp 2500+.
Iemand die enig idee heeft wat er aan de hand is en hoe ik het zou kunnen verhelpen?