Saskia
view->video size ->fit video to player?
(moet je wel een filmpje draaien of op pauze zetten)
(moet je wel een filmpje draaien of op pauze zetten)
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Als ik een topic open, dan probeer ik er informatie bij te geven, zodat iemand misschien iets aan het probleem kan doen:
- Welke versie van Windows Media Player
- Welk OS (versie)
- Welk/wat voor soort filmpje, welke codec gebruikt de film, welke codecs heb je geinstalleerd en op welke manier
- Op welke resolutie staat je scherm, en welke resolutie heeft de film
- Gebeurt dit zowel als je fullscreen kijkt als in een venster?
- Gebeurt dit bij alle films of maar met een?
- Wat bedoel je precies met 'ingezoomd', zie je alleen de linkerbovenhoek en valt de rest van het beeld er af?
- Welke versie van Windows Media Player
- Welk OS (versie)
- Welk/wat voor soort filmpje, welke codec gebruikt de film, welke codecs heb je geinstalleerd en op welke manier
- Op welke resolutie staat je scherm, en welke resolutie heeft de film
- Gebeurt dit zowel als je fullscreen kijkt als in een venster?
- Gebeurt dit bij alle films of maar met een?
- Wat bedoel je precies met 'ingezoomd', zie je alleen de linkerbovenhoek en valt de rest van het beeld er af?
Ik gok dat je even naar deze lijst wilt kijken. Video ongewild ingezoomd...... bijvoorbeeld, of het heel recente Video's worden ongewild gezoomd
Kortom: gezien ook bovenstaande is het volgens mij handig als je
SA Policy en FAQ Forumgedrag even doorleest om effectief gebruik te kunnen maken van de GoT-kennis 
Ik sluit dit topic omdat het niet binnen het SA policy past. Als je er met deze tips niet uit komt: open gerust een nieuw topic met bovenstaande vragen in gedachte
Kortom: gezien ook bovenstaande is het volgens mij handig als je
Ik sluit dit topic omdat het niet binnen het SA policy past. Als je er met deze tips niet uit komt: open gerust een nieuw topic met bovenstaande vragen in gedachte
[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 01-02-2005 11:04 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()