Video's worden ongewild gezoomd

Pagina: 1
Acties:

• hardcor197
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 21:58
sinds kort worden mijn video's ongewild gezoomd, ik zie gewoon de video niet!

dit gebeurt in elk videoprogramma, zelfs in pinnacle.. ik heb vervolgens de xvid codec (enige aanwezige) eraf gegooid, en alles met codecs geprobeerd maar niets werkt..

edit: de minitauurweergave in windows xp wordt wél goed weergegeven

[ Voor 14% gewijzigd door hardcor197 op 29-01-2005 12:02 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

en alles met codecs geprobeerd
Is dat handig?
Codec packs zijn niet bepaald altijd wat je wilt. Zeker die op een hoop gooien garandeert problemen :P Het lijkt me verstandiger te kijken om te kijken om welk codec het gaat en die installeren. Check de SA FAQ even over niet werkende filmpjes voor wat links :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• hardcor197
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 21:58
tja, hij doet t met alle video's, .mpg .avi .wmv etc

edit: zelfs na het deinstalleren van alle codecs en installeren van ffdshow blijf ik alleen het middelste gedeelte van de video zien, alsof de video ingezoomd op het middelste gedeelte is

[ Voor 67% gewijzigd door hardcor197 op 29-01-2005 13:30 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

mpg en wmv ook? Dan zou ik even gaan kijken naar je videokaart drivers & instellingen :)

Edit:
inderdaad, klik --> WMV en MPG filmpjes geven sterk ingezoomd beeld :)

[ Voor 72% gewijzigd door F_J_K op 29-01-2005 13:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Dan heb je zeker een Nvidia kaart.... Ik heb het vroeger ook eens gehad mijn mijn oude Geforce, nu heb ik een ATI, maar het zit hem in de instellingen (niet de drivers) van je kaart.
Ik meende iets met Overlay settings....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 13:50 ]