[Laptop] Welke komen in aanmerking?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Ik heb al eerder een topic gestart i.v.m. een keuze voor een laptop -> [rml][ Laptops] Waar te vinden & Wat te kiezen?[/rml]

Ik heb mijn eisen enigzins bijgesteld, het hoeft niet per se een AMD64 te zijn, een Centrino volstaat ook, hoe sneller hoe beter.
Verder zou ik graag een aluminium casing hebben in plaats van een plastic casing.. Is er ergens/zoeken welke laptops daarvan voorzien zijn?
De videokaart moet minstens een 128MB dedicated zijn.

Verder is de prijs zo tussen de 1300 en de 1500 euro.

Zijn de prijsverschillen tussen kunststof en aluminium eigenlijk groot?

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
DarkWingDuck schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 02:59:
Ik heb al eerder een topic gestart i.v.m. een keuze voor een laptop -> [rml][ Laptops] Waar te vinden & Wat te kiezen?[/rml]

Ik heb mijn eisen enigzins bijgesteld, het hoeft niet per se een AMD64 te zijn, een Centrino volstaat ook, hoe sneller hoe beter.
Verder zou ik graag een aluminium casing hebben in plaats van een plastic casing.. Is er ergens/zoeken welke laptops daarvan voorzien zijn?
De videokaart moet minstens een 128MB dedicated zijn.

Verder is de prijs zo tussen de 1300 en de 1500 euro.

Zijn de prijsverschillen tussen kunststof en aluminium eigenlijk groot?
Blijkbaar heb je in de tussentijd nog niet de moeite genomen om de CSL FAQ of de Nettiquette door te nemen. In beiden staat duidelijk vermeldt dat je voordat je een vraag stelt zelf onderzoek gedaan moet hebben. Zo zou je zelf al een aantal opties aan kunnen dragen...

Maar omdat ik niet de kwaadste ben een aantal tips om mee te beginnen: zo zou je kunnen beginnen met de CSL FAQ door te nemen en dan met name het gedeelte waarop letten bij de aankoop van een notebook. Ook zijn de verschillende grote topics over de verschillende notebooks het lezen waard. Daarnaast zou je een kijkje in de Pricewatch kunnen nemen. Succes met het doen van onderzoek!!!

PS Ik denk dat dit topic net zoals je vorige een kort leven beschoren is... :+ :+

[ Voor 5% gewijzigd door AJ1815 op 01-02-2005 05:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 17:57
- Asus M6800Ne (of M6700Ne, ander scherm maar wel goedkoper)
- Acer TravelMate 4001WLMi_ATI

:? Ik noem maar wat ... past volgens mij allemaal nog binnen het budget (al kon de M6800Ne wel eens krap worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je topicstart van je vorige topic was prima; hierin gaf je duidelijk aan wat je precies wil, en dat je zelf iets hebt uitgezocht (je hebt immers al wat laptops bekeken). In dit geval kan ik dit echter niet terugvinden in je topicstart. Het is daarnaast misschien iets handiger om gewoon de draad op te pakken in je eerdere topic; het is namelijk nog niet 'afgerond'. :)

Dit topic is gesloten.