[PC]MoHReloaded

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 17:29
Afbeeldingslocatie: http://img110.exs.cx/img110/622/logo3ed.gif

MoHReloaded Site |

* Algemeen

Medal of Honor Allied Assault fans opgelet, hier een speciale topic voor jullie. Zoals jullie weten heeft deze game nooit zoveel support gekregen van EA. |:( Jarenlang hebben wij met dezelfde mappen moeten uithouden. Deze patch word gemaakt voornamelijk uit onvrede, onvrede qua support maar ook qua gebrek aan een goeie opvolger. Deze patch fixed veel bugs maar add ook nieuwe mappen en nieuwe skins. Ons doel is dat deze patch de standaard wordt in de Moh Community

* Reloaded biedt

- More then nine new multiplayer levels including Renverse and the Manor.
- New soldier models and skins as seen in the Spearhead expansion.
- Optional medic character with the ability to heal your team mates in team matches.
- Added melee animation for the sub-machine gun, machine gun and rifle.
- Complete new single player campaign.
- Realistic town setup with different neighbourhoods and architecture.
- A lot of bug fixes. 'Landsharking' has been fixed as well as the grenade trick, spawnkilling and much more!
- Map bugs on The Hunt has been fixed and will be released as 'The Hunt Reloaded'.
- Realism CKR 1.1 is now toggleable!
- New crosshairs, which can be selected on-the-fly.
- New weapons M1 Carbine and the G43 Rifle.

Features shown on this page may differ from the actual release, as time goes on new features can be added.

Opmerking: Veel dingen zijn toggeable, zodat het de mohaa gameplay niet veranderd.

* Patch Informatie

======================================
UNOFFICIAL PATCH 1.12
======================================

Patch 1.12
---------------------------------------------------------------------
- Fixed bug in ladder animation handler that caused 'landsharking'.
- Fixed bug in grenade animation handler that caused a server crash.
- Fixed bug in map rotation when switching gametypes.
- Fixed respawn bug that allowed easy spawnkilling.
- Fixed bug in team switching while on ladder.
- Fixed bug in using the turret while holding a grenade.
- Added sixteen new allies skins and four new axis skins.
- Added server ability to determine force models.
- Added server ability to determine the amount of nades.
- Added server ability to enable or disable any weapon.
- Added server ability to enable or disable realism.
- Added melee animation to rifle, mg and smg.
- Added toggleable medic character.

* AntiCheat Support

DMW Anticheat by Cashy - DMWWorld.com
MW/Reverend by Black Bart - InvisibleWarriors.com
Foresight Anticheat by Slider_V - RconForesight.com

* FAQ

Q: When will MoHReloaded be released?
A: Since there isn't a key list which we are working through before it's done, it's hard to tell when the release date will be. That's why I am guessing it will be done in the beginning of 2005 as this is a great oppertunity to make this a comeback year for Medal of Honor Allied Assault.

Q: Can I be a beta tester for MoHReloaded?
A: Sure you can! But not right now, when stuff, for mohreloaded, needs to be tested we will post this in the news section and you will be able to sign up for it. So for now just check the news section.

Q: Will we have to pay for MoHReloaded?
A: The answer is NO! MoHReloaded will be completely free for everyone to download on one of our mirror servers.

Q: Is MoHReloaded a total conversion mod?
A: MoHReloaded isn't a total conversion mod, we keep the exact things in mohaa that we love, but we add a large number of fixes, delete bugs as far as possible, we add new maps, new features and skins.

We try to set a new standard for mohaa, so that anti-cheat makers, gamers, leagues, modders are able to make use of it.

This project is more than just a mod, with our modding skills in combination with a lot of support and a lot of promoting, we think we can make this project a success, far more than any other in the mohaa world.

Q: Are you taking the lean out of the game?
A: The answer is simple: Never, never and never. The fast way of leaning might be more unrealistic, but it also makes MoH:AA gameplay unique. Leaning is one of the things we love in MoH:AA.

Q: What will MoHReloaded do against cheaters?
A: We give support where we can to anti-cheat makers, and get support back from them where possible. MoHReloaded will be supported by DMW & MW/Reverend, which are the best anti-cheats at the moment. We won’t make a new anti-cheat, simply because it costs a lot of time and it won’t add much to the existing anti-cheats.

Q: Can I help with MoHReloaded?
A: Yes, always! You don't have to have 1337 mod skills to help us. Promoting MoHReloaded is just as important as making itself. You can support us in many ways. For example by placing links on mohaa or on game websites, submitting news on websites, starting forum threads, or simply by telling your mohaa buddies about the project.

Q: I Think MoHReloaded is fake!
A: Think all you want. MoHReloaded the idea started August 2002, unfortunatly it wasn't thought through by then also the team was crap and unprofessional. Because of personal reasons I had to quit the project and lolindir took over. Also he couldn't safe the project under his leadership. The project died along with his leadership. Then in the month June, 2004, I was kind-a borred and I saw that a lot of people were dissapointed that the project had gone under and it motivated me to finish the project. I started from scratch putting everything on everything to get the best scripters, modders, mappers and so on to work on the project, even contacted EA Benelux. Soon I found that this team was perfect and day after day we found cool new stuff and idea's and the mod was turning better and better. Unfortunatly many people think we started in 2002, while actually it is June 26, 2004. It did crossed my mind to rename the project to show the world it's with a different team and we are not going to let this project be unfinished, but the name was just to perfect to throw it away. So I don't care at the moment if people think it's fake or that it's never going to finish. I hope with this website I can prove otherwhise.

(sorry voor het engels)

* Informatiebronnen

Een interview over MohReloaded
DMW Anti Cheat
Moh:Reloaded Singleplayer Campaign
Cmohl
Battlearenas
Gameservers.net
Moh:R Links

* Discussiepunten

Voor ons is het belangrijk dat wij feedback krijgen. Discussieer mee op onze forums over maps, skins, fixes en features. Welke map zou jij willen zien in MoHReloaded? Of heb jij nog een bug ontdekt die gefixed zou kunnen worden? Laat het ons weten!”

Poll: Ga jij Moh:Reloaded Spelen?
Zeker, ik kan niet wachten
Mischien, ik zie het wel als t uit is!
Ik heb nooit MoH:AA gespeeld
Ik weet nog te weinig over MoHReloaded
Nee, het lijkt mij niets voor mij.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=39726&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

* Servers

#1 MoHReloaded.com *Public* Sponsored By CMoHL.com | Server Supplied by Game-Serve.co.uk
195.20.109.164:12206

#2 MoHReloaded.com *Developing* Powered By MohaaServers.nl
81.4.90.108:12203

Met vriendelijke groeten
Moh:Reloaded Crew

[ Voor 28% gewijzigd door Hilco op 10-03-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P Mooie Patch word het! Hopelijk kunne we x bug vrij mohaa spele :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:09
MOOI het begon wel inmiddels nodig te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amd4all schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:18:
MOOI het begon wel inmiddels nodig te worden
Ja daarom hebben ze het nu doorgezet en kunnen ze over een klein poosje de nieuwe patch uitgeven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Voor alle mohaa players is dit een must have! Ik hoop hier voldoende geinformeerd te hebben en anders vraag je maar raak. Hebben jullie nog ideen voor mappen of skins, of mischien andere dingen die onder onze aandacht moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik had ergens in het verleden gehoord over deze patch, maar door een of andere reden zou het niet doorgaan ofzoiets. Maar nu ik dit zo zie wordt het echt vet :)

Dit spel blijft gewoon leuk natuurlijk en ik speel het nog steeds iedere dag.. sniper only meestal maarja :P Ik weet zeker dat alle mohaa-spelers dit mooi gaan vinden, want er wordt eindelijk iets gedaan aan die bugs :)

Ideetje: als je bijv. Allies bent en je wordt gekilled in het begin van de ronde (objective) dan kun je meestal nog doorgaan als Axis.. dit is best irritant en niet eerlijk. Zou dit gefixt kunnen worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf wordt dit man! :D Kan niet wachten! :D

En over dat "respawnen" in objective.... volgens mij is daar een variabele voor, die wel in te stellen valt.... nl. g_allowjointime. Dat zie ik iig in mn All Seeing Eye staan. Verder heb ik dr weinig verstand van, maar ik denk dat dat em is. Hopleijk heb je hier iets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02

Phydomir

Dennis

Als die-hard MoH:AA speler denk ik dat dit niet echt geaccepteerd gaat worden door de community, iig die van CB niet.

Er wordt nu al 3 jaar dezelfde maps gespeeld en eerdere probeersels om het weer wat gevarieerder te maken mislukte heel erg. Daarom denk ik dat het niets wordt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Daartegen denk ik wel wat t word. We houden mohaa het zelfde, qua gameplay, alles. En het zijn niet zomaar wat custom maps, het zijn maps van hoge kwaliteit. Ook hebben wij al veel community's en anticheatmakers achter ons, en het wordt alleen maar groter en groter. Mohaa blijft zelfde, de mappen ook voor de diehard gamers. Daarnaast zijn er ook nog veel bugs gefixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze patch word teminste goed dat had EAgames veel eerder meoten doen, allemaal bugs die ze konden verhelpen hadden ze zo weer goed kunnen maken maar dat hebben ze niet gedaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Klinkt allemaal behoorlijk vet, maar zullen de systeem eisen niet omhoog schieten? Ik speel MOHAA nog maar net soepel op mn P3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
T-mo-T schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:33:
Klinkt allemaal behoorlijk vet, maar zullen de systeem eisen niet omhoog schieten? Ik speel MOHAA nog maar net soepel op mn P3.
De systeemeisen blijven hetzelfde, dus je blijft mohr soepel draaien ;)
Ideetje: als je bijv. Allies bent en je wordt gekilled in het begin van de ronde (objective) dan kun je meestal nog doorgaan als Axis.. dit is best irritant en niet eerlijk. Zou dit gefixt kunnen worden?
En over dat "respawnen" in objective.... volgens mij is daar een variabele voor, die wel in te stellen valt.... nl. g_allowjointime. Dat zie ik iig in mn All Seeing Eye staan
idd. het kan gefixed worden door allowedjointime lager te zetten!

Om ff terug te komen of wat phydomir zei, we worden al ondersteund door:

Community Leagues v2 | CMOHL
www.CMohl.com
ClanBase
www.ClanBase.com
Battle Arenas
www.BattleArenas.com
Men of Honor Online Invitational League
www.MoHOIL.com
Leaguez
leaguez.gamigo.de
Team Warfare
www.teamwarfare.com

dus dat zal geen probleem zijn 8)

[ Voor 67% gewijzigd door Hilco op 31-01-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) wor wel vet nu :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moh:AA is gewoon nog steeds de beste shooter vind ik.
Laatst met zo'n mod waarbij je gefragde moest unfreeze.
Ga zo door mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-10 23:37
Ik speel nu nog dagelijks MoH:AA Spearhead.

Mocht je willen spelen, ik ben meestal te vinden @
code:
1
[NER-UK]|Super_Server!Custom.Maps.At.www.ner-uk.net|Realism|FF=On|Stats=On|

code:
1
213.151.43.2:12203

Ik ga ZEKER deze mod uitproberen, lijkt me echt vet!

[ Voor 4% gewijzigd door Mevius op 01-02-2005 00:38 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Gaaf, ik speelde echt vaak moh;aa. Maar de laatste tijd werd het minder (lees WoW & Cs; Source). Je had ook wel door dat de game langzaam dood ging. Hopelijk brengt deze mod / patch er weer leven in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Moh:AA is gewoon nog steeds de beste shooter vind ik.
Helemaal met je eens :P , de gameplay is gewoon uniek!
Ik ga ZEKER deze mod uitproberen, lijkt me echt vet!
Ik kan je vertellen dat de mod echt vet word :*)
Gaaf, ik speelde echt vaak moh;aa. Maar de laatste tijd werd het minder (lees WoW & Cs; Source). Je had ook wel door dat de game langzaam dood ging.
idd, dat is ook 1 van de redenen waarom deze (ik spreek liever van een) patch word gemaakt. En met de support van oa Clanbase en DMW kunnen we deze patch tot een standaard maken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hilco op 01-02-2005 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hilco schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:41:
Om ff terug te komen of wat phydomir zei, we worden al ondersteund door:

Community Leagues v2 | CMOHL
www.CMohl.com
ClanBase
www.ClanBase.com
Battle Arenas
www.BattleArenas.com
Men of Honor Online Invitational League
www.MoHOIL.com
Leaguez
leaguez.gamigo.de
Team Warfare
www.teamwarfare.com

dus dat zal geen probleem zijn 8)
Wouwie!
Dit kan idd nog wel es een heel-veel-gebruikte-patch-mod worden! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:39:
[...]

Wouwie!
Dit kan idd nog wel es een heel-veel-gebruikte-patch-mod worden! :Y)
Dat is 1.11 ook maar die zat vol met bugs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
maar onthoud het is een unofficiele. Maar we hopen dat het een standaard word :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Afbeeldingslocatie: http://mohreloaded.cmohl.com/screenshots/MoHReloadedBanner.jpg

After months of hard work, the end of MoHReloaded is finally near. Today the research and development of MoHReloaded has been stopped, so no new things will be added. Even the client tool which we wanted to build with it's server scanner will NOT be included in the patch. Allthough the application has been received real good it doesnt have high priority as this tool can and might be developed after the big release. Tomorrow "SNake" and Jeroen "jv_map" will work hard on some of the scripting and we will see how far we can get. After all points have been tested and fixed we can start the player testing under friends, family, goldmembers and other trustfull people to receive as much feedback as possible (alpha testing). After tweaking the patch with the suggestions we receive the patch will be classed as finished succesfully and will be spread to people outside the group I described above under the name Beta Testing, once this selected group has tested the patch, we hope no new bugs will appear and we will start finishing the patch with some fancy stuff after this it will be send to the supported Anticheat. Once the anticheat has supported the patch it will be send to Game magazines, Leagues and Gamehosting providers and to webhosting services that will help mirror the download and after that a deadline will be shown on the website with the exact date and time when the patch will be released for everyone to download and enjoy. Known as "The Countdown".

Note that the above procedure might change once we get through it. Also the time may differ seen the fact we have some problems with new maps which we want to include. We still have faith that the mod will succesfully launch in the 2nd quarter of 2005.

Please note that we worked really, really hard on this patch, in our own spare time to try and blow new life into this great game. If somehow you can show your grate into a donation this will be highly appreciated and gives us the feeling that we done it for something. Besides it's nice to know we can use the money for advertisement to get even more people back to the scene, for domain, or for other project related stuff. For all dutch people, a bank account number is coming soon.

Cheers!
The MoHReloaded Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Well, I thought it would never happen but the MOHTeam just got an email that contained map source files of the following maps:

Mohdm1.map
Mohdm2.map
Mohdm3.map
Mohdm4.map
Mohdm5.map
Mohdm6.map
Mohdm7.map
obj_team1.map
obj_team2.map
obj_team3.map
obj_team4.map

Thats right, all AA MP source map files. The team has to wait until after noon on Monday and then we can make our mirrors public. Keep posted as moh modders will soon have their hands on ALL AA MP source files.

You heard it first at TMT
http://www.modtheater.com/

Edit: All registered users are now able to post their found map bugs on the forum.
Groot Nieuws voor de Moh:Community :9~ :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hilco schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:00:Zoals jullie weten heeft deze game nooit zoveel support gekregen van EA. |:(
Ehm, EA geeft voor elke game dit soort "support"?? :P

Deze game ga ik in de gaten houden, ben erg benieuwd!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:57:
Deze game ga ik in de gaten houden, ben erg benieuwd!! :D
Het is een mod sjappie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Het is een patch arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Wegens een onverwachte vroege verandering van hosts waren wij gedwongen om nu al te veranderen van domeinnaam en ftp. Ons team werkt momenteel hard aan een nieuwe website lay-out en een nieuw forum. Ons nieuwe domein is: http://www.Mohaa-Reloaded.com.

Ook zijn wij bezig met het 'fixen' van alle standaard mappen die in Moh:AA zitten. De verbeterde standaard mappen zullen in een vroeg stadium word

Moh:Reloaded crew

[ Voor 96% gewijzigd door Hilco op 10-03-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd kom je ook steeds vaker verschillende mods als freeze, maar ook wat andere dingen. Tevens vind ik het erg geslaagd dat je op sommige server singleplay maps online kan spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hilco schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:21:
Wegens een onverwachte vroege verandering van hosts waren wij gedwongen om nu al te veranderen van domeinnaam en ftp. Ons team werkt momenteel hard aan een nieuwe website lay-out en een nieuw forum. Ons nieuwe domein is: http://www.Mohaa-Reloaded.com.

Ook zijn wij bezig met het 'fixen' van alle standaard mappen die in Moh:AA zitten. De verbeterde standaard mappen zullen in een vroeg stadium word

Moh:Reloaded crew
ga je bugfixen of echt de map ook featurewijs aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Voornamelijk bugfixen, ik weet niet wat jij verstaat onder features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 00:12

SilentSimon

Have you been hopped?

Goed nieuws voor de mensen die MoH spelen, maar zijn de gros van de spelers van dat spel niet overgegaan op Call of Duty (uo) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-10 21:58
Ik speel nog steeds moh spearhead, rifle only, niet dat cod slechter is maar ik blijf het 1 van de betere shooters vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:17
SilentSimon schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:37:
maar zijn de gros van de spelers van dat spel niet overgegaan op Call of Duty (uo) ?
Absoluut niet, ik ken veel mensen die moh speelde, die zijn of gestopt of overgegaan op shooters zoals ut,cs/css..

Vreemd genoeg zijn er niet zo heel veel die op cod zijn overgegaan, en ik mag wel zeggen dat na 3 jaar mohaa spelen, cod superieur is. maar het probleem zit hem in de gameplay, die is bij cod totaal anders, de gameplay is wat mohaa uniek maakt.

maargoed na 3 jaar heb ik er zelfs aan moeten geloven en speel ik bijna alleen nog maar css :)

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Dat is 1 van de redenen waarom deze patch gemaakt word. Veel spelers stappen over naar css of cod, en met deze patch proberen we deze community om zomaar te zeggen te 'redden' . Mensen terug te lokken om mohaa te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moh:AA oont al jaren .. Ik speel het ook al jaren ...

Maar ik word inderdaad zoals velen ziek van al die bugs .. En dat zijn er veel . Niet te zuinig!

Daarom vind ik dit een s u p e r initiatief en idee!!

Succes! Ik kan neit wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
niet lang meer m8 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:52
FunkySmell schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:05:
Ik speel nog steeds moh spearhead, rifle only, niet dat cod slechter is maar ik blijf het 1 van de betere shooters vinden.
Indeed, de gamplay zorgt dat je toch bij Spearhead blijft hangen, en dan persoonlijk rifle only freezetag en no nades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

greatgonzo

schit-te-rend!

maar eens checken, ik vind vooral de maps van MOH toffer dan COD, plus de OBJ mode veel toffer is dan dat van COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
paar mappen van cod vind ik zeer mooi. Volgens mij komt er 1 map uit cod in Moh:R. Caretan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:16
Carentan in Mohaa? :/

*HELD :P *

Ik speel nog dagelijk mohaa (ckr tdm/obj) en vind dit een geweldig idee... Denk dat hiermee VEEL oud-mohaa spelers weer terug gaan komen :Y)

[ Voor 69% gewijzigd door SyS_ErroR op 14-03-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

tja, als ik dan toch maps mag roepen:

carentan
Foy (ardennen)
Haguenau (BoB: The last patrol: waarbij ze krijgsgevangen moeten nemen over dat kanaal heen)
Nuenen (is al een COD map van gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
zoiezo de standaard mappen worden gefixed :*), dat vind ik egt top _/-\o_
plus nieuwe skins, nieuwe mappen van zeer hoge kwaliteit en veel meer. Er komt zelfs een programma bij (later pas) met die optie auto download, en dat is egt super ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

en dan te bedenken dat mohaa voor nog geen 20 euro in de budgetbakken ligt volgens mij.

(heb btw het origineel al ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

lol, die andere uitbreidingen zijn duurder dan origineel+eerste uitbreiding.

Nee, het origineel blijft het beste, zeker wat MP betreft. Dat zoog ontzettend in de uitbreidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
beetje onlogisch ja :P
ja, bij spearhead en breaktrough hebben ze teveel aan de gameplay geknoeid vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twitt
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:21
Ik ben het niet echt eens dat de multiplay van de uitbreiding zuigt.
Ikzelf ben sinds 2 maanden lid van een nederlandse spearhead clan.
Wij spelen spearhead-freeze en ik kan toch niet zeggen dat de gameplay niet lekker is. Ik moet zelfs erkennen dat ik het origineel minder vind spelen qua multiplayer. (behalve de nades)
Wat wel gaaf is is dat de mohaa community er nog steeds is. Er zitten elke avond toch een paar duizend man online, en onze 20 slots public is bijna altijd vol.

On topic: ben op zich wel benieuwd naar de mod/patch, maar ik vraag me af of het een meerwaarde heeft voor de multiplay. Ons team heeft al zoveel custom maps en andere modificaties dan ik het nut er nu nog niet van inzie. Wel een nieuwe singleplay natuurlijk, maar dat boeit mij weer niet.

We zien het wel!

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hmm....... Ik heb iets van 1,5 Jaar Spearhead DEMO gespeeld, maar na een tijdje ben je al die klote kinders die het voor de rest verpesten zat en wil je wat anders dus toen ging ik CS 1.6 spelen ..... na 1 Jaar ook wel zat ....

Ik denk dat ik og BF1942 of UT2K4 ga kopen zodra die binnen mijn bidget liggen :)

In ieder geval nooit meer MoH:AA voor mij !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
er zijn inderdaad veel kleine peutersjes :( . Spearhead vind ik er wel anders uit zien, speelt ook iets anders. Maarja iedereen zijn eigen voorkeur, er zijn niet voor niets veel mensen bij mohaa gebleven. Het jammere van custom maps of mods is dat meeste mensen ze gewoon weg niet downen, en er zijn eingelijk een paar mappen/mods die egt een plek hebben gevonden in de mohcommunity (denk aan ckr, st.renan). Met deze patch hopen we vele bugs te fixen maar ook een standaard te zijn ;) .
Dmw en clanbase zijn supporters dus komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

nero355 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:10:
Hmm....... Ik heb iets van 1,5 Jaar Spearhead DEMO gespeeld, maar na een tijdje ben je al die klote kinders die het voor de rest verpesten zat en wil je wat anders dus toen ging ik CS 1.6 spelen ..... na 1 Jaar ook wel zat ....

Ik denk dat ik og BF1942 of UT2K4 ga kopen zodra die binnen mijn bidget liggen :)

In ieder geval nooit meer MoH:AA voor mij !!!
bf1942 is meen ik al te vinden voor 19,99, en BF Vietnam iets van 14,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Laatst online: 16-10 11:47
Haha, ik dacht dat iemand iets ging vragen over een illegale release van de groep Reloaded :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
ik snap je niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Laatst online: 16-10 11:47
Ik jou niet... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd! Ik speel zelf ook nog altijd Mohaa: Spearhead. De community is echter wel heel klein aan het worden. Je zou zeggen dat dat mooi is, want alleen de die-hards blijven over, maar dat valt reuze tegen, er komen alleen maar peuters bij.
En CoD heeft niet echt veel speler doen overlopen, heb ik het gevoel, maar wel Mohaa 2 (die zwaar zuigt, net als de breakthrough btw) en Battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twitt
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:25:
Ik ben erg benieuwd! Ik speel zelf ook nog altijd Mohaa: Spearhead. De community is echter wel heel klein aan het worden. Je zou zeggen dat dat mooi is, want alleen de die-hards blijven over, maar dat valt reuze tegen, er komen alleen maar peuters bij.
En CoD heeft niet echt veel speler doen overlopen, heb ik het gevoel, maar wel Mohaa 2 (die zwaar zuigt, net als de breakthrough btw) en Battlefield
Ik zeg 5 posts geleden net het tegenovergestelde. Na 3 jaar is de community juist nog lekker levend.
Er zijn duizenden mensen online elke avond, en dat is niet meer of minder dan pakweg 1,5 jaar geleden.
Ook qua peuters vind ik het wel meevallen, maar er zijn wel veel mensen uit oost europa online.
Ik weet verder niet hoe laat jullie online zijn, maar ik tot in de vroege uurtjes, dus misschien verklaard dat wel waarom ik minder last van heb?

Tevens is het onzin dat Breakthrough zuigt, ik gebruik altijd breakthrough om online te gamen. Ook spearhead servers werken prima daarmee.

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jilvoos schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:58:
Haha, ik dacht dat iemand iets ging vragen over een illegale release van de groep Reloaded :D
Niet iedereen zit in dat illegale cirquit :P

//ontopic

Ik vind persoonlijk dat mohaa nog altijd de beste online gameplay heeft vergeleken COD, COD UO, Wolfenstein, Wolfenstein ET. Wat ik wel jammerlijk vind is dat sinds het laatste jaar er ontiegelijk veel gezeurd wordt. Dit mede dankzij het hoge aantal cheaters denk ik.
In de eerste 2 jaar van mohaa, heb ik het meest kunnen genieten evan het spel :P

Tegenwoordig wordt ik behoorlijk ziek van mensen die continu lopen ze zeiken als je ze overhoop knalt. Ook wordt ik ziek van mensen die je nooit hebben kunnen aan horen komen, je komt in hun rug en ze draaien in 0,01 sec om en maken een headshot... Zie je niet vaak gelukkig, maar toch af en toe...
Blij dat Anti cheat is uitgevonden :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Ze zeggen dat de nieuwe dmw helemaal clean is, maar of ik t moet geloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twitt schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:55:
[...]

Ik zeg 5 posts geleden net het tegenovergestelde. Na 3 jaar is de community juist nog lekker levend.
Er zijn duizenden mensen online elke avond, en dat is niet meer of minder dan pakweg 1,5 jaar geleden.
Ook qua peuters vind ik het wel meevallen, maar er zijn wel veel mensen uit oost europa online.
Ik weet verder niet hoe laat jullie online zijn, maar ik tot in de vroege uurtjes, dus misschien verklaard dat wel waarom ik minder last van heb?

Tevens is het onzin dat Breakthrough zuigt, ik gebruik altijd breakthrough om online te gamen. Ook spearhead servers werken prima daarmee.
Nou, het hoogtij is toch duidelijk geweest. Steeds meer (professionele) clans doeken op. Maar ik ben met je eens dat er nog genoeg te doen is in mohaa-land. En peuters, daar heb ik nog steeds last van, maar ik moet bekennen dat ik niet in de vroege uurtjes speel. Daar zal het dan aan liggen.

En breakthrough is net zo iets als the sims expansion packs. Een paar mappen, maar als liefhebber had ik dat er nog wel voor over. Maar waarom moeten de systeemeizen in eens zoveel hoger? Moh2 draai ik haast nog beter dan breakthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twitt
Nou, het hoogtij is toch duidelijk geweest. Steeds meer (professionele) clans doeken op. Maar ik ben met je eens dat er nog genoeg te doen is in mohaa-land. En peuters, daar heb ik nog steeds last van, maar ik moet bekennen dat ik niet in de vroege uurtjes speel. Daar zal het dan aan liggen.

En breakthrough is net zo iets als the sims expansion packs. Een paar mappen, maar als liefhebber had ik dat er nog wel voor over. Maar waarom moeten de systeemeizen in eens zoveel hoger? Moh2 draai ik haast nog beter dan breakthrough[/quote]

Ik kan me niet voorstellen dat de systeem eisen van breakthrough vandaag de dag nog een probleem zijn. Kom op zeg, die game draait hardstikke goed op een 1Ghz pc met een gf2

Als je nou zo veel last hebt van peuters moet je 's avonds eens op 1 van de 2 volgende server kijken:

***IW***
TBO

Hier spelen veel nederlanders waaronder ikzelf, en 's avonds zijn er bijna geen kids. Behalve de kids die clanlid zijn. Het zijn trouwens wel freeze-tag servers (spearhead)

[ Voor 5% gewijzigd door twitt op 18-03-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
moh2? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, pacific assault, 'k neem aan dat je dat wel kent. Ik noem het voor het gemaak mohaa 2, het is tenslotte een sequel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
ja ok, mohpa is wat makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt ie trouwens uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 14:58
Die is al een paar maanden uit :)

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
de patch duurt niet meer zolang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Hoe zit het nu eigenlijk met MoH Reloaded? Wanneer komt ie?

Wat moet er zoal nog aan gebeuren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sickdude schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:11:
Hoe zit het nu eigenlijk met MoH Reloaded? Wanneer komt ie?

Wat moet er zoal nog aan gebeuren e.d.
Dat vraag ik mij ook af? Hilco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

* KICK *

Ik dacht laat ik de site weer eens bekijken. Daar wordt nu gemeldt dat 1 januari 2006 de releasedatum zal zijn.

Ben benieuwd

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

volgens mij is dat hele reloaded project een doodbloedend vogeltje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Site is nu ff offline.. reden weet ik niet :P

Sorry voor deze late reactie want ik was deze hele topic vergeten en hierbij mijn excuses.
De releasedate is 1 jan. 2006 dus binnenkort :*)
Ik zal meer info geven wanneer de site weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

/schopje

Het is bijna 1 jan, 2006 ;)

Ik wacht af (8>

[ Voor 21% gewijzigd door Sak3d op 30-12-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
^^ met stom O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
*Kick*
News Update
16 January 2006, Start of the MoHAA-Reloaded 'End' Project, in the period of 16th January to the 6th of February we are going to completely finish the unofficial patch with it's release on monday night (6th of February). A website is currently being developed and will be made available tomorrow.

[ Voor 5% gewijzigd door Witwasser op 16-01-2006 20:21 . Reden: tiepvaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-10 12:28

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik heb in 2003 volgens mij voor het eerst iets gelezen over de patch in de pczone, toen ben ik het weer uit het oog verloren, in 2005 (begin) ben ik het weer gaan volgen en ben ook redelijk actief geweest op het forum daar enzo.

Maar ik werdt er naar een tijdje moe van steeds die uitstel berichten te moeten lezen, om eerlijk te zijn heb ik er nog maar weinig vertrouwen in, gewoon omdat ze bijna 1.5 jaar te laat zijn met het uitbrengen van de patch.

Mohaa is nog steeds de beste shooter die er is! :P Ik heb SP en BT geprobeerd, was wel leuk opzich maar niet in the long run (die timed nades zuigen :X ). Mohpa heb ik hier ook liggen, naar mijn mening HAD het zoon goed spel kunnen worden als dat verrekte Electronic Ass maar gewoon het spel had afgemaakt, ipv een 90% af spel te releasen, de demo speelde gewoon beter dan de full version. :X

Ik hoop (waarschijnlijk te veel) dat MoH:R toch nog een leuk leven te gemoed gaat maar ik zie het steeds somberder in. Ze zijn gewoon veelste laat!

offtopic:
Jow sickdude ;) SnipS hier :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 17:56
Dan komt toch eindelijk die patch. Het wordt weer tijd dat ik MOH van onder een laag stof haal :P. Als er een spel is dat ik het meest heb gespeeld is het deze wel. Laatste keer dat ik het heb gespeeld is alweer zo'n jaar geleden. Reden dat ik er toen uiteindelijk mee ben gestopt was dat kleutergedoe op vele servers. Ach ja, ik hoop iig dat ik met deze patch nog enige uurtjes zoet ben met MOH :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiwaz
  • Laatst online: 02-04 16:19
Volgens mij wordt dat niks meer met die patch. De site http://www.mohaa-reloaded.com/ linkt door naar een andere site, ook via Google vind ik weinig van betekenis. Jammer. De patch zou zich inmiddels in het test stadium bevinden (sinds januari).

Blijkbaar vergaat het Mohaa Reloaded net als bijna alle andere Medal of Honor patches. Veelbelovend begin, resultaat nul. Of oordeel ik te snel.
Pagina: 1