Ik wil morgen na schooltijd even bij de computerwinkel langsgaan om een nieuwe 3d kaart te kopen. Ik heb al wat reviews en dergelijke door gelezen en zodoende kunnen bepalen welke kaart ik wil kopen. Nu heb ik alleen het volgende probleem waar ik in de search en via google niet echt een antwoord op kan vinden. Ik kan bij Maxpert namelijk kiezen uit:
PEAK 128MB RAD-9600PRO 8X DDR DVI/TV RET voor EUR 92,--
PEAK 256MB RAD-9600PRO 8X DDR DVI/TV RET voor EUR 101,--
CLUB3D RADEON 9600 PRO 128MB DDR AGP8X DVI/TVO RETAIL voor EUR 126,--
Aangezien er tussen peak en club3d nog een prijsverschilletje zit was ik eigenlijk benieuwd welke van deze kaarten ik nu het beste kan nemen, omdat kaart 1 en 3 aardig gelijk lijken (naar mijn inzien) maar er toch een prijsverschil is van 34 euro. Het gaat mij er dan ook alleen maar om welke kaart de beste keus is, als het niet uitmaakt kan ik namelijk ook wel voor de goekopere peak gaan.
PEAK 128MB RAD-9600PRO 8X DDR DVI/TV RET voor EUR 92,--
PEAK 256MB RAD-9600PRO 8X DDR DVI/TV RET voor EUR 101,--
CLUB3D RADEON 9600 PRO 128MB DDR AGP8X DVI/TVO RETAIL voor EUR 126,--
Aangezien er tussen peak en club3d nog een prijsverschilletje zit was ik eigenlijk benieuwd welke van deze kaarten ik nu het beste kan nemen, omdat kaart 1 en 3 aardig gelijk lijken (naar mijn inzien) maar er toch een prijsverschil is van 34 euro. Het gaat mij er dan ook alleen maar om welke kaart de beste keus is, als het niet uitmaakt kan ik namelijk ook wel voor de goekopere peak gaan.