[diskeeper] Wat is "Most fragmented files"

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 13:58
Ik defragmenteer m'n pc pas met diskeeper, en dan kan je ergens een lijstje zien, met
"Most fragmented files". Kan iemand me vertellen wat dat betekent?

Ook wil ik weten wat het cijfer betekent voor een "fragmented file" het cijfer staat voor het aantal fragments alleen wat betekent dat :s

[ Voor 35% gewijzigd door Cabo op 31-01-2005 16:11 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zou zeggen: vertaal het eens :D
De meeste versplinterde dossiers
Nee niet letterlijk nemen maar het zegt wel precies wat het is. Degenen die het meest zijn gefragmenteerd... Aantal fragments idem: aantal fragmenten :+
Wat is er niet duidelijk? (Of weet je niet hoe een bestandssysteem werkt).
offtopic:
Nee GoT is geen MSNMSgr: een :S doet het hier op GoT niet.

Edit: IRC, oeh was die er toen al. Dan heb ik niets gezegd O-)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 31-01-2005 16:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
Tijdens het gebruik van de computer raken bestanden gefragmenteerd, dat wil zeggen dat één bestand over verschillende plaatsen van de schijf is verdeeld. Door het gebruik van het defragmentatieprogramma worden alle bestanden weer netjes aaneengesloten op de schijf geplaatst en komt er meer ongebruikte ruimte vrij.

had je ook zelf kunnen opzoeken...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

F_J_K schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:13:
offtopic:
Nee GoT is geen MSNMSgr: een :S doet het hier op GoT niet.
offtopic:
:S is IRC !!! :( Bestond in ieder geval eerder dan dat MSn ding !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Swa-baldie schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:15:
Tijdens het gebruik van de computer raken bestanden gefragmenteerd, dat wil zeggen dat één bestand over verschillende plaatsen van de schijf is verdeeld. Door het gebruik van het defragmentatieprogramma worden alle bestanden weer netjes aaneengesloten op de schijf geplaatst en komt er meer ongebruikte ruimte vrij.

had je ook zelf kunnen opzoeken...
Die ruimte is denk ik nog het minst interessant. Ik vind de read en write-performance belangrijker. :)

@ TopicStarter: in Diskeeper zit een heel mooie helpfile waarin alles staat uitgelegd. Ook staat er nota bene in elk schermpje wat alles betekent en wat het (kan) oplever(t/en). :)

[ Voor 15% gewijzigd door Cis op 31-01-2005 18:18 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Cis schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:17:
@ TopicStarter: in Diskeeper zit een heel mooie helpfile waarin alles staat uitgelegd. Ook staat er nota bene in elk schermpje wat alles betekent en wat het (kan) oplever(t/en). :)
Dat is eigenlijk wel een goede afsluiter van dit topic :)

Edit: OM FAQ / Beleid geeft ook een beginpunt

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 31-01-2005 18:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.