[Firefox & Linux] Groene links

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hier Firefox 1.0 draaien onder Linux Redhat 9 met KDE 3.1-10. Nu is het zo dat Firefox op elke website de links in het groen weergeeft ipv de kleur die de link zou moeten zijn. Ik heb al flink wat instellingen doorzocht, maar kan er niks over vinden. Ook op google en got kan ik er niks over vinden.

Iemand iets soortgelijks gehad misschien? Ik wordt gek van die kleur!! :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kan je in FireFox instellen hoor :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

he grappig, dat heb ik ook als ik onder SuSE 9.2 met KDE werk, maar ik heb het geheel onder VMWare draaien onder WXP, dus ik dacht dat het daar aanlag. Helaas heb ik geen oplossing voor je, stoort het je echt zo erg dan?

• Noork
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:29:
he grappig, dat heb ik ook als ik onder SuSE 9.2 met KDE werk, maar ik heb het geheel onder VMWare draaien onder WXP, dus ik dacht dat het daar aanlag. Helaas heb ik geen oplossing voor je, stoort het je echt zo erg dan?
Aha, ik heb RH 9 dus ook onder VMWare draaien, wat ik niet het vermelden waard vond. Misschien is dat het dan. Het lijkt me wel een beetje vreemd, maar niet onwaarschijnlijk. En het stoort me ja. Soms is het ook onleesbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Noork op 28-01-2005 23:36 ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik kan hier helaas niet meer hulp bieden dan dat ik er geen last van heb (Mandrake 10.1).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• jerbro
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb het probleem niet, maar volgens mij kan je de kleuren veranderen met about:config. Als je dan zoekt op color, dan kan je wat van de standaardkleuren veranderen.

Als je: browser.display.use_document_colors instelt op true, dan zou de kleur die standaard gebruikt wordt op de pagina weergegeven moeten worden.

Ik gebruik windows met firefox, en weet niet of firefox onder linux dezelfde instellingen heeft, maar ik ga ervan uit dat het niet al te veel verschilt.

[ Voor 49% gewijzigd door jerbro op 28-01-2005 23:46 ]

• Noork
  • Niet online
jerbro schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:39:
Ik heb het probleem niet, maar volgens mij kan je de kleuren veranderen met about:config. Als je dan zoekt op color, dan kan je wat van de standaardkleuren veranderen.

Als je: browser.display.use_document_colors instelt op true, dan zou de kleur die standaard gebruikt wordt op de pagina weergegeven moeten worden.
Tja die about:config ben ik weleens tegen gekomen, maar lastig zoeken in zo'n lange lijst. Maarja, die instelling stond al op "true". Ik had dit probleem trouwens meteen al na een standaard installatie.

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 07:23
General -> Fonts & Colors -> kijk daar eens?

uiteraard in het opties scherm (nou weet ik alleen niet in hoeverre dit is omgegooid na versie 0.8.... heb nog geen hogere versie geinstalleerd gekregen vanwege eh......... wat libs die ik moet updaten, maar voor ik die kan updaten moet ik een dist-upgrade doen, en daar heb ik vooralsnog even geen trek in omdat ik m'n systeem niet kan missen voor ik klaar ben met een belangerijk verslag).

• Noork
  • Niet online
De Firefox instellingen lijken me goed. Als linkkleur staat blauwe geselecteerd. En "always use my fonts/colors" zijn niet aangevinkt.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Probeer dan eens Firefox te starten met een nieuw profiel (firefox.exe -p) om te zien of je het probleem daar ook hebt. Zo ja, en je bent er zeker van dat je settings correct zijn, lijkt het me tijd om een bug te filen :) .

• Noork
  • Niet online
Het aanmaken van een nieuw profiel heeft ook niet geholpen. Misschien maar even een bug rapporteren ja.
Pagina: 1