hoi mensen
ik heb een vraagje, nl het volgende:
mijn pa heeft een oude pc staan, en aangezien ik op kamers zit, heeft hij geen internet meer.
nu ligt mijn adsl modem hier nog (speedtouch330) en wil hij hiermee dus op internet.
het probleem is nu het volgende:
zijn moederbord heeft usb1.0 aansluiting, maar de kabeltjes ontbreken.
zodoende heb ik een usb 2.0 kabeltje voor hem uit mijn troepdoos gevist, en die wilden we aansluiten
helaas gaat dat al niet zo 1-2-3, en kwam ik op got dit topic tegen
[rml][ MOBO] USB 2.0 stekker op USB 1.0 Mobo?[/rml]
waarmee we opzich wel uit de voeten kunnen.
nu vroeg ik mij alleen het volgende af:
kan een speedtouch330 wel draaien op een oude usb 1.0 aansluiting?
op de website van speedtouch staat alleen maar 'powered by usb powersuply (no need for adapter)' ofzo, maar niet of het usb2.0 nodig heeft of dat ie het ook doet met usb 1.0
kan iemand me uit de brand helpen voordat we straks voor niks kabeltjes hebben zitten solderen?
ik heb een vraagje, nl het volgende:
mijn pa heeft een oude pc staan, en aangezien ik op kamers zit, heeft hij geen internet meer.
nu ligt mijn adsl modem hier nog (speedtouch330) en wil hij hiermee dus op internet.
het probleem is nu het volgende:
zijn moederbord heeft usb1.0 aansluiting, maar de kabeltjes ontbreken.
zodoende heb ik een usb 2.0 kabeltje voor hem uit mijn troepdoos gevist, en die wilden we aansluiten
helaas gaat dat al niet zo 1-2-3, en kwam ik op got dit topic tegen
[rml][ MOBO] USB 2.0 stekker op USB 1.0 Mobo?[/rml]
waarmee we opzich wel uit de voeten kunnen.
nu vroeg ik mij alleen het volgende af:
kan een speedtouch330 wel draaien op een oude usb 1.0 aansluiting?
op de website van speedtouch staat alleen maar 'powered by usb powersuply (no need for adapter)' ofzo, maar niet of het usb2.0 nodig heeft of dat ie het ook doet met usb 1.0
kan iemand me uit de brand helpen voordat we straks voor niks kabeltjes hebben zitten solderen?
This message was sent on 100% recyclable electrons.