Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik weet het niet meer: Nokia 6260 of Samsung D500

Pagina: 1
Acties:

• SliderTPP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 18:26
Ik heb net anderhalf uur een hoop reviews gelezen over zowel de Nokia 6260 en de Samsung D500 om een keus te kunnen maken. Ik weet het niet meer!! :)

Is er hier iemand die ervaring met die twee aparaten heeft en mijn keus vergemakkelijken kan?

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-11 20:39

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Sharp 902 :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
mjah wat voor eisen heb je zelf laten we daar mee beginnen... en hoezo heb je dit dan niet in het d500 topic geplaatst?!

[ Voor 23% gewijzigd door DaannO op 28-01-2005 19:25 ]

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 12:01

T-8one

take it easy, take a sisi

DaannO schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:23:
mjah wat voor eisen heb je zelf laten we daar mee beginnen... en hoezo heb je dit dan niet in het d500 topic geplaatst?!
of in het 6260 topic?

Maar ik heb ook lopen twijfelen tussen deze twee fonetjes. Keb voor de 6260 gekozen omdat deze symbian heeft een aparte geheugenkaart (heeft de d500 niet dacht ik) en omdat ik verwacht dat iedereen over 2 maand met de d500 loopt en de meesten de 6260 dan alweer vergeten zijn waardoor deze laatste wat exclusiever blijft.

daarnaast is het draaischermpje ubergeil.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer je nu eens een in ons te verplaatsen

Iemand vraag aan jou voor welke hij moet kiezen. wat zou jij hem dan adviseren?
Juist ja, degene waar jij de leukste ervaring mee heb. Maar dat is waarschijnlijk om andere reden als de redenen die voor hem belangrijk zijn.....

Dat is al duidelijk te merken aan de poster van het 2 de bericht....

Motto:

Jij ben degene die er mee moet lopen, maak zelf dan ook gewoon een beslissing. Op basis van wat jij leuk vind. Je zal het dus geheel zelf moeten beslissen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

ik zal voor de D500 gaan. ik zelf de 6260 gehad en snel weer verkocht en een d500 gehaald.
Ik vind de 6260 een beetje lastig en groot toestel, dat niet echt makkelijk werkt ( knopjes zitten erg irritant op elkaar)
Maar het blijft natuurlijk je eigen beslissing B)

• DaannO
ik zelf heb goeie ervaring met de d500. maar wat voor criteria geef jij aan een telefoon? dat is fe grote vraag,,,

• SliderTPP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 18:26
Kom jongens, de vraag was toch duidelijk? Ik zocht mensen die ervaring hebben met de twee foons, dus aan de reacties van Karel_de_Grote en rodaan heb ik iets.

Dus na een nachtje slapen, een hoop lezen en sommige reacties ga ik voor de 6260.
Slotje! :)

• DaannO
SliderTPP schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:08:
Kom jongens, de vraag was toch duidelijk? Ik zocht mensen die ervaring hebben met de twee foons, dus aan de reacties van Karel_de_Grote en rodaan heb ik iets.

Dus na een nachtje slapen, een hoop lezen en sommige reacties ga ik voor de 6260.
Slotje! :)
mjah je zecht tegen ons van welke van de 2 tels JIJ moet kiezen en dan moeten wij dus ff in onze kristallen bol kijken en en zien wat voor eisen jij aan tel stelt en hoe je hem gebruikt en welke afwegingen jij maakt :? d8 t ook jah... ben ik ff blij dat ik je probeerde te helpen zeg... |:(

ps: dump en vraag topics zijn niet echt de bedoeling zoals je vorige Aanmaning :+

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 29-01-2005 14:25 ]

Pagina: 1