Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:24:
[...]

denk het wel je kunt een member van GoT een PM stuuren of ze ff willen testen of je beta key wel werkt

nu kan dat nog later niet meer als retail er is kun je beter geen Users gegevens uitwisselen
!
gewoon iemand vragen in GoT of ze het willen testen ik kan dat nu neit voor je doen aangezien ik nu aan het werk ben ;)

Suc6
Ik ga eerst de EU beta proberen, ik zit die nu te downloaden... Binnen 3 uren weet ik of het aan de US versie ligt.
En de login gegevens gebuik ik bijna altijd het zelfde, dus dat is niet zo slim om uit te wisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:38:
[...]

Ik ga eerst de EU beta proberen, ik zit die nu te downloaden... Binnen 3 uren weet ik of het aan de US versie ligt.
En de login gegevens gebuik ik bijna altijd het zelfde, dus dat is niet zo slim om uit te wisselen :P
dan is het idd niet een verstandig idee om te doen naja veel geluk zien we je later wel in game hoop ik.

Offtopic *Remember PPL GoH Rules })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:23:
[...]

Server 2 toevallig? Heb ik je zien lopen. Vroeg me al af hoe lang dat goed zou gaan, niet zo lang dus >:)
Toevallig wel ;)
Wat was je naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie niemand van jullie op server 7??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:44:
Zie niemand van jullie op server 7??
Ik zit samen met Cerales, Upke en Xenome op server 7 in een party :) Whisper maar even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook op server 7 priest genaams Synch add me maar aan de guild of party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Ik zit ook server 7 met een human mage.

Als iemand die al wat hoger level is op die server een guild maakt met maakt niet uit welke naam en dan iedereen van GoT het joint hoeven we dit msn gepraat ook niet hier te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Server 7 met een gnome mage (ja, toch pvp ja ;) )

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er een torrent is voor de patch ?
is voor me vrienden kunne ze het alvast downloaden terwijl ze de install ook halen

en kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een normale serve r en een pvp server?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Wat voor talen horen jullie zoal op de EU servers? Wordt er veel Engels gepraat in de general en trade channels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patchen gaat echt snel hoor. Die download duurt langer :P

Vandaga mijn 1ste stappen in de beta gedaan met een vriend van mij. Tauren Shaman (ik) en een Tauren Druid (hij). Echt weer gaaf dat gevoel van warcraft :)

Hebben nog paar grappige screens gemaakt van een leuk potje tauren springen en boompje hoppen. Die bespaar ik jullie maar een dubbele schroef maken over iamdn anders is echt grappig :)

Ik zit op server 27, een lekker engelse PvP server omdat echte mannen WEL willen pvpen :)

1 ding viel mij op. Shamans zijn vrij zwak vergeleken met een druid. Lijkt dit gewoon zo en wordt dit minder op een hoger level of is dit gewoon een gedoemd iets ? Ben nu level 7 trouwens :)

EDIT:

En het valt me inderdaad op dat er dan ook echt engels gepraat wordt op de servers! Dit is echt een goede zaak vind ik omdat die duitsers en fransen echt stontirritant zijn...

Thumbs up for Blizzard!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Zijn er hier ook mensen die Horde op een pvp server spelen (FB)? Ik zoek een min of meer vaste party voor een nieuwe char (priest ofz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap helemaal niks van dat Nurfed. Ik heb dat ding gedownload, naar mijn WoW \ interface map uitgepakt, maar ik heb helemaal geen extra balken enzo :/

edit:
Oh ja, ik zit op server 7 met een gnome rogue, genaamd "Ilsa". Doe even lief als je haar tegen komt ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:51
hehe wel cool spel zeg, graphics zijn zeker niet slecht, vooral de laadtijden vallen me erg mee. als je een nieuwe gebied in komt hoeft ie nauwelijks te laden...jaa dit is een master spel :*)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, op die eu servers, wat is bij jullie gemiddeld de latency? (lag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:58:
Even een vraagje, op die eu servers, wat is bij jullie gemiddeld de latency? (lag)
schommelt bij mij tussen de 50 en 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Voor wie waar op welke server zit regelen jullie maar een kanaal @ irc ofzo. Dit soort loos geblaat hoort _niet_ in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:58:
172 and up

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, dan zit er niet echt verschil tussen us en retail. Zit gemiddeld tussende 100 en 250..

Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ík heb even een irc kanaal aangemaakt op Quakenet.
Onder de naam Wow-Got dus als jullie ffe joinen voor L-bot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57
Aaaargh te erg ... gister had ik eindelijk de beta binnen .. vandaag zouden servers up gaan ... is mijn voeding van mijn pc stuk :( Ben hem nu aan het installen op mijn vaders pc ... maarja dan nog die update van 40 mb .. :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:42:
[...]

Toevallig wel ;)
Wat was je naam?
Blerkeena oid, weet het eerlijk gezegd niet precies meer. Iets met Blerk iig :)

Qua lag viel me op dat de ping in het begin rond de 250 lag, maar naarmate je wat verder speelt (minder mensen in een klein gebied) zakte het lekker in, zat rond de 60 op het eind, da's het betere werk :)

Weet iemand trouwens of je ergens kunt zien welke servers in dat nieuwe datacenter staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
hmmm er zitten nog wel bugs in....

1. opeens werd m'n hele scherm blauw...ik kon alleen nog maar ctrl-alt-del doen en toen bleef mijn bureablad ook blauw.
2. mijn muis verdween opeens en toen ik afsloot was ie er in windows ook niet meer.
3. ik start het spel op en opeens zijn alle aanvallen in mijn bar weg...ik heb nu alles weer terug gezet maar als ik ga vechten krijg ik opeens geen rage meer

:/ :| :X :? 8)7

edit: ah ik kreeg geen rage meer om dat ik die combat stance niet had aangeklikt...
edit2: dat die cursor verdwijnt is wel irri zeg :( je ziet die cursor nog wel maar die staat gewoon stil en je kan de muis wel bewegen maar dan gaat die cursor niet mee, ook niet als ik WoW afsluit :( dus ik moet dan restarten :(

[ Voor 30% gewijzigd door YoshiBignose op 29-01-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!! Met de EU beta versie lukt het me wel om in te loggen. Ben nu de patch aan het downloaden en dan eindelijk spelen :) De meeste Nederlanders zitten op server 7? dan ga ik daar ook heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat met die niet bewegende cursor heb ik ook. Zelfs na afsluiten op de desktop beweegt de cursor niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
Er is nog geen ingame got channel
type:

/join got

Dan hebben we een eigen channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Wow heb hem net kunnen spelen .. geweldig spel ... echt sfeer!!! Vooral de muziek doet het hem. Ben nu in de stad Stormwind en moet een wijnwinkel vinden voor een fles wijn .. alleen ik weet totaal neit hoe ik iets kan vinden daar ... moet ik gewoon alles aflopen of is er een makkelijk trucje voor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:17:
Wow heb hem net kunnen spelen .. geweldig spel ... echt sfeer!!! Vooral de muziek doet het hem. Ben nu in de stad Stormwind en moet een wijnwinkel vinden voor een fles wijn .. alleen ik weet totaal neit hoe ik iets kan vinden daar ... moet ik gewoon alles aflopen of is er een makkelijk trucje voor ??
Ik ken stormwind niet maar je kunt vaak aan guards in een stad vragen hoe je ergens moet komen, ze geven een beschrijving of een vlaggetje op de minimap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:43:
Ík heb even een irc kanaal aangemaakt op Quakenet.
Onder de naam Wow-Got dus als jullie ffe joinen voor L-bot :D
Ehm..er is al een kanaal waar iedereen zit...#wow op irc.tweakers.net :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 11:21

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ik heb vanmiddag met een maat ook lekker WOW zitten spelen, maar ik heb last van een bug (is al doorgegeven aan blizzard).

Het is namelijk als ik in de "console" bijvoorbeeld /sit typ, dan krijg ik een critical error, dit heb ik bij meerdere in-game "acties" zoals wave, dance e.d.
Hebben meerdere mensen hier last van en eventueel een oplossing, want weer opnieuw opstarten is toch wel irritant. :(

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even pauze hoor :)

Echt gaaf om met zn tweeën quests te gaan doen en hele kuddes kodo's af te slachten :)

Na een hele hoop gepruts en gequest zijn we level 10 :D Ik wete het, erg hoog is het niet en "als je zo lang speeld kan je makkelijk level2x zijn". Ik hoor het sommige al zeggen. Maar wij zijn geen powerlevelers en willen plezier op onze manier, dus dan doen we dat ook :) Even de orc's laten zien hoe klein ze eigenlijk zijn :D Helemaal naar het beginplaatsje van de orc's gelopen :) Was erg schattig...

Maar vanavond ga ik weer verder in server 22 dus veel plezier nog :)

EDIT voor de man boven me:

Ik hoorde hier meerdere mensen over klagen dus je staat in ieder geval niet alleen. De oplossing heb ik nergens kunnen vinden maar aangezien het vaker voorkomt zal er vast snel een oplossing voor komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat dat soulbound betekend? en wat die groene steentjes zijn in mn backpack?
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v614/Wiejt/naamloos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
soulbound betekent volgens mij dat het van jou is en niemand anders het kan gebruiken en je het dus ook niet kan verkopen...want mijn teleporteer steen dinges is dat ook B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Die groene dingetjes zijn stenen Malachites ofzo. Iemand met engineering kan ze gebruiken om producten te maken.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht iemand nog een account over hebben zou ik die graag willen hebben.. khad me opgegeven voor de beta maar niet ingekomen nu ben ik vergeten op te geven voor de closed en nu kan ik geen account meer aanmaken :'( je kunt me er heel blij meee maken ^_^

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Aaah het speelt echt gigantisch lekker ! Ben nu een level 6 warrior human woman :) Lekker veel spullen al ''gehad'' van die wolven enzo. woej :)

/me hoopt niet dat ie verslaafd eraan wordt want hij kan die 12 euro per maand niet doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:27:
weet iemand wat dat soulbound betekend? en wat die groene steentjes zijn in mn backpack?
[afbeelding]
Soulbound is dat alleen jij kan dragen, soms loot je iest dat als je oppakt soulbound word en sommige als je equipped. Soulbound items akn je verkopen aan NPC's maar niet aan spelers of in de AH (auction house). Die Groene dingen zijn malchamite, kan je wel wat mee verdienen als je ene blacksmither vind of een engineer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulbound
nadeel : je kunt het niet aan iemand anders geven, alleen verkopen aan een vendor
voordeel?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soulbound zijn meestal de quest items die je gekregen hebt of wat je opgepakt hebt is soms ook soulbound. Je kiest niet of het soulbound is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had aan het begin een quest gekregen waarbij ik sarkoth moet killen...
maar ik heb die sarkoth nog steeds niet gevonden... weet iemand waar die te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 11-09 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

http://www.thottbot.com/index.cgi?m=525
thottbot.com voor al je quest vragen ;p

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Hoe bepaal je nou in welk channel je praat bij het chatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/1 blaat <- gaat naar channel 1
/5 blaat <- gaat naar channel 5

etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 18:40
Het is wel ERG duidelijk dat de EU Beta is begonnen, gezien het aantal posts in dit topic sinds vandaag :D

Laatste keer dat ik dit topic heb gecheckt was begin van de avond, en toen stond ie ook al op 18 pagina's (25 berichten per pagina)

Goed teken... dat wel :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
mocht iemand willen spelen met mij

server 25 pvp

naam: Xelotath (nu lvl 13 undead rogue )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

haha, ook leuk daarnet. Ik als level 8 rogue sta bij Brill (Undead Horde territory) ff een hound af te maken, word dat beest in eens hard neergeknald door iemand achter me..
Staan dr 5 level 40+ Alliance mensen naar me te zwaaien :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

GTOfire schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 22:57:
haha, ook leuk daarnet. Ik als level 8 rogue sta bij Brill (Undead Horde territory) ff een hound af te maken, word dat beest in eens hard neergeknald door iemand achter me..
Staan dr 5 level 40+ Alliance mensen naar me te zwaaien :)
hehe...

Heb net m'n eerste drie uurtje rond gedwaald in de WoW wereld. Heb maar een undead rogue gekozen. Iets anders dan ik eigenlijk wilde worden, maar dat ebwaar ik voor de final :)

Tot nu toe erg leuk moet ik zeggen, je rolt echt van de ene in de andere quest en ze leveren ook nog wat op.. Net, heel simpel, ff 10 pompoenen jatten. 600+ exp. erbij. Dat gaat dan toch lekker als lvl 5 :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Net als Phydomir zojuist 3 uur rondgedwaald als Human Paladin; mijn allereerste MMORPG ervaring éver! ;) De eerste paar quests zijn nog wel makkelijk, een beetje wolven en lvl 1 kobolts doden. Maar nu ben ik naar een of ander ander wazig dorpje gestuurd, en nu moet ik opeens lvl 6/7/8 horzels doden. Die gasten maken gehakt van me! :+
Daarnaast wel een klein minpuntje; de grote afstanden die je moet lopen. Ik ben geen mmorpg's gewend, daar zal het wel aan liggen. Kan je niet ergens een paard jatten ofso? ;)
Maar als je een x doodgemaakt bent moet je weer dat hele eind terughobbelen naar je lichaam.. Minpuntje.

Voor de rest ziet het er prima uit, grappig om iedereen in de rondte te zien zwabberen. In dorpje x kwam ik twee vrouwelijk schaars geklede nightelfs tegen die geil aan het dansen waren... :9 8)7 :D

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:59:
soulbound
nadeel : je kunt het niet aan iemand anders geven, alleen verkopen aan een vendor
voordeel?
Ze hebben de soulboundfunctie ingevoegd omdat anders alle mensen dezelfde gear dragen zoals in Diablo (ook van Blizz) was. Klein voordeel, maar natuurlijk grote nadelen o.a. het verkopen in AH, via vendors krijg je amper geld ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ging net met een gozer de mijnen in om kobolts van level 6 te mollen voor een quest ... djeez wat zijn die ventjes irritant .. denk je dat je op 1 aan het inhakken bent komen er nog 2 bij ... ben al paar keer doodgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Ik het van 1 uur tot iets van 10 uur zitten spelen. Achter elkaar door :) Dit heeft een spel nog nooit bij mij gedaan. Echt zo geweldig dit.

Ben nu lvl 8 priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:06
NielZ schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:33:
Net als Phydomir zojuist 3 uur rondgedwaald als Human Paladin; mijn allereerste MMORPG ervaring éver! ;) De eerste paar quests zijn nog wel makkelijk, een beetje wolven en lvl 1 kobolts doden. Maar nu ben ik naar een of ander ander wazig dorpje gestuurd, en nu moet ik opeens lvl 6/7/8 horzels doden. Die gasten maken gehakt van me! :+
Daarnaast wel een klein minpuntje; de grote afstanden die je moet lopen. Ik ben geen mmorpg's gewend, daar zal het wel aan liggen. Kan je niet ergens een paard jatten ofso? ;)
Maar als je een x doodgemaakt bent moet je weer dat hele eind terughobbelen naar je lichaam.. Minpuntje.

Voor de rest ziet het er prima uit, grappig om iedereen in de rondte te zien zwabberen. In dorpje x kwam ik twee vrouwelijk schaars geklede nightelfs tegen die geil aan het dansen waren... :9 8)7 :D
Zodra je lvl40 word kun je een mount kopen, daarmee ga je dus 60% sneller. Daarnaast krijgen paladins en warlocks bij lvl40 gratis een mount, in de vorm van een skill.
En druids krijgen bij lvl30 een travel form, maar die is 'maar' 40% sneller. Tot die tijd zul het met 100% moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Kan je niet ergens een paard jatten ofso? ;)
Je vind in de grote steden wel Gryphons / Tram in Stormwind-Ironforge. Op lv40 kun je ook een mount kopen, hiermee kun je je ook sneller verplaatsen. Verder kun je je Hearthstone ook gebruiken om terug te teleporten naar een inn, als je wilt kun je hem in iedere inn inruilen om dat punt als teleport destination in te stellen.
En als je dood gaat kun je ook een dealtje sluiten met de spirit healer, die vind je ook op de graveyard. Hier kun je jezelf meteen laten ressurecten in ruil voor 2 minuten ressurection sickness en -%25 dura op al je items.

[ Voor 6% gewijzigd door Thralas op 30-01-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaSarge schreef op zondag 30 januari 2005 @ 00:08:
[...]

Zodra je lvl40 word kun je een mount kopen, daarmee ga je dus 60% sneller. Daarnaast krijgen paladins en warlocks bij lvl40 gratis een mount, in de vorm van een skill.
En druids krijgen bij lvl30 een travel form, maar die is 'maar' 40% sneller. Tot die tijd zul het met 100% moeten doen :)
Je vergeet de belangrijkste.. shaman op lvl20 in ghostwolf 40% >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Heb net 20 min. gespeeld (15 min lopen klooien met character creation :P ), de sfeer van de introfilmpje lijkt wel op lord of the rings, de sfeer en de graphics zijn vet maar ik ben in zo'n forest gelopen (char. Human Palladin lvl 1) maar ik word iedere keer gedood door een beer of zo'n varken, (weglopen lukt niet ben te langzaam) en dan moet ik als geest weer helemaal terug lopen (tering end) na 4 keer ben ik maar gestopt :( . Speel s'-middags wel verder.

[ Voor 7% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 30-01-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst hunter uitgeprobeert, inmiddels op level 12 en het bevalt vooralsnog supergoed, nog leuker als rogue :P. Speel tot level 20 ongeveer en ga dan eens wat anders proberen, warlock ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op zondag 30 januari 2005 @ 00:35:
Heb net 20 min. gespeeld (15 min lopen klooien met character creation :P ), de sfeer van de introfilmpje lijkt wel op lord of the rings, de sfeer en de graphics zijn vet maar ik ben in zo'n forest gelopen (char. Human Palladin lvl 1) maar ik word iedere keer gedood door een beer of zo'n varken, (weglopen lukt niet ben te langzaam) en dan moet ik als geest weer helemaal terug lopen (tering end) na 4 keer ben ik maar gestopt :( . Speel s'-middags wel verder.
Misschien te hoge level beesten aan het aanvallen met je lvl1 paladin perhaps? tis meestal wel mogelijk te winnen van een beest die 3-4 lvls hoger is dan jezelf, met beetje geluk en knowhow van je class. Maar train eerst maar ff tegen zelfde lvl of 1-2 lvl hoger, daar moet je van kunnen winnen. En je doet er de nodige ervaring mee op, over hoe je met je paladin moet vechten.

Ik zelf zit niet meer in een beta jammer genoeg, wel de US en KRO beta gedaan. Dus nu wachten op de retail :O

Denk dat ik het liefste hunter ga omdat:
  • Je dan zoveel tracking skills hebt en aspect of cheetah die heel goed werkt voor verkenningswerk.
  • Ik heb altijd al zitten tracken waar de objectives zijn in missions voor teams en dat beviel met heel goed.
  • Dwarf met witte wolfpet vind ik cool daarom zal het vast een Dwarf worden.
Professions:
Hunter Enginering of Warrior Blacksmithing
Mining
Fishing, Cooking

Andere keuze zou zijn Troll hunter, Orc hunter met zwarte wolfpet of Orc warrior, ligt eraan of een maat van me horde of allience gaat.

Cosmos is de interface mod die ik gebruikte, lekker handig met al die extra icons klaar om op te klikkeren :*)

Screenies:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.borgman/tweakers-forum/WoWScrnShot_011005_193607-s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.borgman/tweakers-forum/WoWScrnShot_011405_032436-s.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
heeft er iemand voor mij nog een accountje, iemand die ik ken wilt ook graag even kijken hoe WoW is enzo..

hij is dus niet voor mezelf, ik heb er al 1...
mail maar, of laat het hier weten...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Timocos schreef op zondag 30 januari 2005 @ 00:03:
Ging net met een gozer de mijnen in om kobolts van level 6 te mollen voor een quest ... djeez wat zijn die ventjes irritant .. denk je dat je op 1 aan het inhakken bent komen er nog 2 bij ... ben al paar keer doodgegaan.
Wacht maar tot je voor het eerst murlocs tegenkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Je bent veel te ver weggelopen. Vlakbij je start area zijn beesten van ongeveer jouw level, welke ook nog eens niet zelf jou aanvallen. Waar je start krijg je ook een quest om beesten om zeep te helpen, en daar krijg je dan extra XP voor.
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 01:38:
Misschien te hoge level beesten aan het aanvallen met je lvl1 paladin perhaps? tis meestal wel mogelijk te winnen van een beest die 3-4 lvls hoger is dan jezelf, met beetje geluk en knowhow van je class. Maar train eerst maar ff tegen zelfde lvl of 1-2 lvl hoger, daar moet je van kunnen winnen. En je doet er de nodige ervaring mee op, over hoe je met je paladin moet vechten.
Als complete newbie kun je 't beter gewoon bij beesten van je eigen level houden, of desnoods een level lager. In ieder geval tot je 't gevoel te pakken hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 30-01-2005 02:04 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op zondag 30 januari 2005 @ 02:02:
Als complete newbie kun je 't beter gewoon bij beesten van je eigen level houden, of desnoods een level lager. In ieder geval tot je 't gevoel te pakken hebt.
Paladin moet makkelijk kunnen winnen van 1-2 lvls hoger zelfs als je hem/haar laat aanvallen en dan verder niets doet. Maar goed je kan idd het beste quests gaan doen, zijn ook nog eens leuker dan gewoon lvl-grinden.

Ik had dit topic niet moeten lezen! Nou wil ik ook weer wow spelen :/

Dimensionplus is die 11feb een realistische datum voor de release?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon beginnen met lvl 1 beesten en dan 2, 3, enz, je hoeft helemaal niet dood te gaan hoor :P Als je een beetje de quests volgt in het begin dan kom je alleen beesten tegen van ongeveer je eigen lvl :)

-edit-
Lol, beetje laat Silk_dude :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
jarnotjuh schreef op zondag 30 januari 2005 @ 01:41:
heeft er iemand voor mij nog een accountje, iemand die ik ken wilt ook graag even kijken hoe WoW is enzo..

hij is dus niet voor mezelf, ik heb er al 1...
mail maar, of laat het hier weten...
geregeld
niet meer nodig dus..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Woei! Gaaf spel hoor, zeker ff pre-orderen. :Y)
Ik ben nu een level 10 Night Elf Hunter met een nighsaber (lvl 8 ) als pet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wanneer krijg je die pet dan als elf hunter?

heb een dwarven hunter en elven hunter geprobeerd, maar duurt nogal lang voordat je eindelijk die Pet krijgt...

met men orc warlock heb ik al wel een imp, wel erg koel :)

valt me wel op dat het verschil in moeilijkheids graad van het stuk waar je begint (en waar je dus tot lvl 5 kan komen) stuk lager ligt dan wat daar boven ligt.

ik doe alleen quest, weinig creeping.

denk wel dat ik door ga met men lvl 8 Human paladin genaamd Spud, op server 7.
als je in de buurt van Gold Shire bent, contact me, voor wat quests :)
(of Chernochiel voor men dwarf, Gaharay voor men elf en Thakar voor men orcje :) )

trouwens, doordat ik 4 chars heb begin ik steeds ergens anders, maar de sfeer is echt SUPER goed gedaan!
bij de humans is het gewoon bos en weilanden enzo (en steden), elves GEWELDIG mooie bossen, dwarves mooie witte bergen enzo, en bij de orc geen ruk :P gewoon woestijn, meer niet. toppie gedaan.
viel me zowiezo al op dat Blizzard weer subliem spelleke heeft gemaakt, alles is GOED overdacht, en op elkaar aan gepast.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
TepelStreeltje schreef op zondag 30 januari 2005 @ 03:06:
wanneer krijg je die pet dan als elf hunter?
....
vanaf level 10 :) Voor de rest weer erg verslavend... voordat je het weet is het half 4 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:59:
soulbound
voordeel?
Voordeel is dat quest items soulbound zijn, en niet iedereen zomaar met datzelfde item loopt omdat ze geld zat hebben om het te kopen in de AH. Die items droppen niet en zijn niet tradable dus zal je echt zelf de quest moeten doen.

Het fungeert ook als money-sink juist omdat de quest items bind on pickup zijn, ze zijn dan alleen nog maar bij een vendor te dumpen voor weinig. Ook is het 'twinken' lastiger op deze manier (een alt op level 5 even voorzien van uber gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:14

Flapmo

and back is gigi!

morgen kan ik eindelijk spelen :+. Althans als ik niet weer die error krijg bij installen vand e beta. Ik had hem gedownload van die ftp uit het voerige topic maar hij gaf bij installeren ergens een error. Zal er morgen nog eens naar kijken.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus voor deze vraag maar ik kan niet vinden waar ik moet registreren voor de beta! Kan iemand mij dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

de inschrijvingen zijn al weer over !

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik eindelijk na Dungeon Siege weer een spel gevonden wat de moeite zou zijn om te kopen, kan ik het niet proberen :(

Als iemand nog een account of zo heeft dan zou ik heeeeeeeeeeel dankbaar zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Heb een paar quests nu open staan maar die doe ik nog niet want ben pas level 7 en al die ventjes die ik moet mollen zijn level 6 .. en dan komen ze met zijn 2en op je af en dan ben je dood. Weet iemand een snelle manier om te levelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 11-09 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:26:
Heb ik eindelijk na Dungeon Siege weer een spel gevonden wat de moeite zou zijn om te kopen, kan ik het niet proberen :(

Als iemand nog een account of zo heeft dan zou ik heeeeeeeeeeel dankbaar zijn. _/-\o_
Msg me even op irc ( Jumpiefox) heb er nog 1 over :)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Lvl 20 UD Mage
Heb nu Blink en mn eerste Teleport spel, erg handig(kost je wel elke keer 10s voor een teleport rune)
Inn retail ga ik ook voor mage :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpyfox: ik moet ff IRC installeren, ik msg je asap. ik zit ook op msn: rikkert_boom@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanaf de final beta gespeeld en ben nu een lvl 43 undead priest.. en ik moet zeggen dat het spel blijft boeien :)

Hiervoor stond al ergens dat je na lvl 20 best eens iets anders kan proberen maar dan heb je waarschijnlijk nog niet de beste instances gezien.. voor horde heb je de low lvl instance ragefire chasm die eigenlijk niet zoveel voorstelt maar de wailing caverns is dan weer een stuk leuker imo...

anyway op pvp server 6 staat er voor donderdag een grote raid geplanned waar in iig de hogere lvl guilds voor uit zijn genodigd ( lvl 60 zijn er al :S) dus ik denk dat ik maar eens ga experimenteren met gamecam of fraps om het geweld maar eens vast te leggen ^^
heeft iemand hier trouwens ervaring mee? Ik heb al een beetje lopen klooien met gamecam.. maar ben toch niet helemaal tevreden met de kwaliteit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg wat een verslavend spelletje dit zeg. Allemachtig. Was deze ochtend om 8 uur wakker en ik heb me er net echt achter weg moeten slepen. Nog even een monstertje daar doden, nog even dit wegbrengen. Hmm, heerlijk soms.
Nu lvl 8 dwarf hunter. Wat me vooral opvalt is dat er geweldige teamplay is. Ontstaan leuke spontane party's als je even een grot moet uitkammen, maar het valt me ook op dat hogere levels je vaak even uit de brand helpen als ze zien dat je het moeilijk hebt. Echt heerlijk dit. Ben er nu wel van overtuigd dat ik de retail ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Ik ben een Lvl 12 Dwarven Hunter en ik heb als proffesions Mining en Blacksmith, nu vind ik blacksmith als Hunter eigenlijk een beetje nutteloos dus denk ik om Engineer te nemen ipv blacksmith, maar wat doet een engineer precies? wat kunnen ze maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:17
hey.... ik heb een probleem met de final beta... ik start hem op... en dan gaat het vakje waar ik mijn acc naam in moet zetten helemaal trillen en ik kan hem haast niet zien. nu is het gelukt om naar het violgende scherm te komen.. maar daar is het precies hetzelde... weetiemand het probleem?

PS: gewoon de 66.93 (geloof ik) van nvidea drivers geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:01:
Ik ben een Lvl 12 Dwarven Hunter en ik heb als proffesions Mining en Blacksmith, nu vind ik blacksmith als Hunter eigenlijk een beetje nutteloos dus denk ik om Engineer te nemen ipv blacksmith, maar wat doet een engineer precies? wat kunnen ze maken?
voor zover ik weet kan een engineer een heleboel verschillende dingen maken... over het algemeen vrij handig geloof ik...
in de US beta heb ik het even geprobeerd maar vond het lastig om de skill omhoog te krijgen doordat ik de "grondstoffen" van de vendor moest kopen... of ik deed natuurlijk iets verkeerd :P

edit : http://www.thottbot.com/?t=Engineering << staat wat je allemaal kunt engineeren :>

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat een vette game :)

I.v.m. tentamens nog niet zolang kunnen spelen, nu een level 3 human priest, geweldig tot nu toe :)

Toch wil ik nog ergens de CE op de kop zien te tikken, iemand tips om die te vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:57:
Heb vanaf de final beta gespeeld en ben nu een lvl 43 undead priest.. en ik moet zeggen dat het spel blijft boeien :)

Hiervoor stond al ergens dat je na lvl 20 best eens iets anders kan proberen maar dan heb je waarschijnlijk nog niet de beste instances gezien.. voor horde heb je de low lvl instance ragefire chasm die eigenlijk niet zoveel voorstelt maar de wailing caverns is dan weer een stuk leuker imo...

anyway op pvp server 6 staat er voor donderdag een grote raid geplanned waar in iig de hogere lvl guilds voor uit zijn genodigd ( lvl 60 zijn er al :S) dus ik denk dat ik maar eens ga experimenteren met gamecam of fraps om het geweld maar eens vast te leggen ^^
heeft iemand hier trouwens ervaring mee? Ik heb al een beetje lopen klooien met gamecam.. maar ben toch niet helemaal tevreden met de kwaliteit....
fraps werkt goed! denk er wel aan dat het opnemen (video dus) flink wat kracht van je pc trekt. Ik heb het met ffxi ook welles gedaan maar dan zetten ik mijn ingame reso wat lager dan troktie wat meer fps. Handig proggie, ook voor als je high qual ingame screenies wilt maken.

(ik heb de beta client gedownload maar met installen crashtie op 1/5 zou iemand mij de installer.exe kunnen mailen ? (ralph.straus(at)home.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 18:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Het moet me toch van het hart dat ondanks het feit dat dit verreweg de beste MMORPG is die ik tot nu toe speel, de character creation customization ontzettend ZUIGT!!!!

Het is World of Clones. Je hebt een dramatisch kleine keuze uit haarsoorten, gezichten enzo. Je kunt niet eens fysieke eigenschappen een beetje beinvloeden zoals spiermassa en lengte. Zo'n beetje elk MMORPG van deze generatie heeft dat wel. Dit is echt een zwaar gemis ;(

-edit-
Maar nu ik met mijn nieuwe videokaart minstens 25 fps haal en in de steden 40+ tot 50+ ben ik toch wel happy :)
Met mijn FX5200 haalde ik 8 fps in de wildernis...

[ Voor 20% gewijzigd door FunkyTrip op 30-01-2005 12:35 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:17
ok.... het probleem is opgelost... welke serer spelen jullie?:)

wat is je nieuwe kaart dan:)??

[ Voor 23% gewijzigd door FrankoNL op 30-01-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:33:
Het moet me toch van het hart dat ondanks het feit dat dit verreweg de beste MMORPG is die ik tot nu toe speel, de character creation customization ontzettend ZUIGT!!!!

Het is World of Clones. Je hebt een dramatisch kleine keuze uit haarsoorten, gezichten enzo. Je kunt niet eens fysieke eigenschappen een beetje beinvloeden zoals spiermassa en lengte. Zo'n beetje elk MMORPG van deze generatie heeft dat wel. Dit is echt een zwaar gemis ;(
hier ben ik het gruwelijk mee eens... ik hoop dat ze dit later goed gaan maken met een heleboel kleren dat je kan tailoren om je char te customizen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb nu ook een login key bemachtigd -tnx Jumpie- Mocht iemand er nog een voor een vriend van mij hebben, dan zou ik wederom erg dankbaar zijn. Die vriend is m`n rpg maatje, samen online is natuurlijk helemaal mooi.

Dus als iemand nog een account te vergeven heeft, ik zou hem graag hebben. tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsterboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08-2024
Wohoo, thanks Chloortablet en thanks jumpie
You are an angel O-)

- nu nog 1 voor Chloortablet

[ Voor 209% gewijzigd door Monsterboy op 30-01-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Ik ben ook maar gewoon begonnen met spelen, ik was helemaal niet op up-to-date van et spel met de vorige beta's enzo, maar et gaat wel lekker :P

Lawtje - lvl 8 Night Elve Priest, server 12 zit ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:43:
hier ben ik het gruwelijk mee eens... ik hoop dat ze dit later goed gaan maken met een heleboel kleren dat je kan tailoren om je char te customizen. :)
Zoals City of heroes dat heeft gedaan, tot nu toe nog de beste customisation van chars dat ik tot nu toe gezien heb. Maar goed dat wow op dit minpuntje na echt :9~ goed is...

dingen die ze in wow ook mogen toevoegen zijn field repair kits en vissen mag ook wat leuker door het opvissen van een monster ofzo waartegen je dan moet vechten en je exp+leuke fishing profession only items kan krijgen :P

Engineer repairkits voor:
guns, (cross)bows, clothing made by engineer

Blacksmithing repairkits voor:
swords, axes, mail/plate armor

Tailoring repairkits voor:
cloth armor

Leatherworking repairkits voor:
Leahter armor

Zonder dit alles is de game al heel cool, moet je nagaan wat de game wordt als dit erin komt, misschien wel heel ERG cool :P

Allemaal jullie schuld dat ik nu ook weer wow wil spelen en niet kan wachten tot release door jullie topic ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Voor mensen die de patch nog moeten instaleren, die is te vinden op ftp://ftp.snt.utwente.nl/. Helaas staat de client zelf er niet meer op.

Ik ben zelf natuurlijk weer helemaal de verkeerde server gejoined (beta server, zonder nummertje) en daar zitten als ik dit topic lees niet zo veel GOT'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb nog wel een account over, mail maar
GoT is geen email-adres uitwisselservice. Probeer het eens op IRC

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog een beta account voor me? ik kan een vriend van mij daar érg gellukig mee maken. + ikzelf want dan heb ik iemand om mee te reizen ;)

w00t ben een lvl 9 rogue. alleen een probleempje, ik heb dus een throwing knife gekocht maar die wil die maar niet gooien op een of andere reden. ik heb er eerder mee gegooid, toen werkte alles wel :S

oeh, laat ik eerst maar eens door het topic lezen voor accounts :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ok, account is weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Niet meer mailen graag, account is weg, solo heeft hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Iemand stiekem nog een accountje over ? :X

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:35:
Niet meer mailen graag, account is weg, solo heeft hem :)
Zou bijna zeggen jammer. Maar is beter zo omdat ik nu eigenlijk geen tijd heb voor mmorpgs. Dus tis beter zo. Ja hoor ik heb geen probleem, Ik :> ... Wie zei dat! wat? NIETUS IK BEN NIET ADDICTED!!!

*hides under desk, scared himself :X *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooo shit. Dit gaat me de komende maanden een hoop tijd kosten.
Is er bij het nemen van een pet belangrijk om aan te denken. Kun je je altijd nog bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een extra account voor mij voor World of Warcraft, stuur hem dan alsutublieft naar me toe via MSN of Mail: ricoboynl@msn.com ! Alvast bedankt! Ik heb er echt eentje nodig..... *snik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Laatst online: 07:52
Als iemand een account over heeft zou hij er dan één kunnen sturen naar GoT is geen email-adres uitwisselservice. Probeer het eens op IRC ik zou het erg waarderen. _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:44:
ooo shit. Dit gaat me de komende maanden een hoop tijd kosten.
Is er bij het nemen van een pet belangrijk om aan te denken. Kun je je altijd nog bedenken?
Je moet zelfs andere pets tamen en je main pet op stal zetten zal ik je zeggen :) Daardoor kan je andere skills leren die je dan weer aan je main pet kan trainen. Hieronder vallen Growl, Bite, Claw en Cower. Je kan op elk moment een andere pet nemen door je huidige op stal te zetten of weer vrij te laten.
Het enige prob dan is dat je nieuwe pet in het begin niet volledig trouw is maar dat komt vanzelf weer na wat lvls trainen. Je kan ieg maar 1 pet per keer meenemen op avontuur, dus of op stal zetten of vrijlaten om dan zonder pet op stap te gaan en een nieuwe te halen,

Belangrijk!
Als je hem weer vrij laat dan ben je hem ook echt kwijt voor altijd, iets om rekening mee te houden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 13:55 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor elkaar.
Wie waar op welke server speelt is niet interessant voor dit topic.
Voor gameafspraakjes etc. is IRC uitgevonden, so get a room ;)