Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.984 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Anoniem: 63145 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:49:
@Niekos: Chill man, niet iedereen leest alles door nadat je eindelijk een spel(denkt) te kunnen spelen waarop je al maanden wacht. Ik wist ook eerst niet dat er maintenance was, maar kep een clannie gevraagt en die zei ook dat ik beter moest lezen. Je bent gewoon zo blij en je wilt gelijk spelen om geen seconde te missen en lees je dit soort dingen niet.
Als je een leuk meisje ontmoet die je al heel lang kent en wil leren kennen vraag je toch ook eerst der naam enzo voordat je der gelijk de kleren van het lijf scheurt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114925

hoe lang duurt zo'n maintenace ongeveer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:46
Hangt er van af hoeveel ze moeten doen. Wacht gewoon af, sheesh, spel loopt niet weg hoor. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08-2023
Mensen, ik heb een mirror gevonden op Boomtown. Registratie is echter noodzakelijk en ik kan niks vertellen over de snelheden aangezien je eerst in een queue moet staan. Lees ook even door wat er bovenaan staat! Bovendien is de site op dit moment nogal overbelast...

http://download.boomtown....cles/art.view.php?id=7050

[ Voor 9% gewijzigd door Thanatos op 28-01-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:22

SkyStreaker

Move on up!

Ik snap ergens wel waarom, dat gaat anders én massè online en dat kunnen ze waarschijnlijk nou net niet bolwerken ;)
The Will schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:58:
Hangt er van af hoeveel ze moeten doen. Wacht gewoon af, sheesh, spel loopt niet weg hoor. :P
offtopic:
Moet nog aan komen lopen zelfs... Ben pas op de helft :P

[ Voor 55% gewijzigd door SkyStreaker op 28-01-2005 20:08 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856

[/quote] niet iedereen leest alles door nadat je eindelijk een spel(denkt) te kunnen spelen waarop je al maanden wacht. Ik wist ook eerst niet dat er maintenance was, maar kep een clannie gevraagt en die zei ook dat ik beter moest lezen. Je bent gewoon zo blij en je wilt gelijk spelen om geen seconde te missen en lees je dit soort dingen niet. [quote]

precies wat er bij mij gebeurde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128308

ik wil spelen :+

Enne ik heb nu al 2 patches gedowload :9

Ik heb net uit pvp realm gekozen maar ik weet niet hoe ik weer terug kan om een ander te kiezen lol :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Anoniem: 119856 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:11:
niet iedereen leest alles door nadat je eindelijk een spel(denkt) te kunnen spelen waarop je al maanden wacht. Ik wist ook eerst niet dat er maintenance was, maar kep een clannie gevraagt en die zei ook dat ik beter moest lezen. Je bent gewoon zo blij en je wilt gelijk spelen om geen seconde te missen en lees je dit soort dingen niet.

precies wat er bij mij gebeurde ;)
lijkt mij juist logisch dat je alles wil weten over de huidige zaken over dit spel en dus alles doorleest wat er over te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Gebruiken mensen hier ook CTmod?

http://wow.warcraftstrategy.com/ctmod

Graag ervaringen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik ga eerst maar eens het spel fijn standaard spelen dan weet ik tenminste was al die mods doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheace schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:22:
Ik ga eerst maar eens het spel fijn standaard spelen dan weet ik tenminste was al die mods doen :)
Ja mij ook eerst het spel checken en misschien een jaar verder dat ik naar mods ga kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Anoniem: 128308 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:27:
[...]

Ja mij ook eerst het spel checken en misschien een jaar verder dat ik naar mods ga kijken ;)
Een jaar? Ik weet niet hoelang jij erover doet om naar lvl 25 te komen, maar tegen die tijd ga je zo'n mod hard nodig hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60469

Is zo'n mod legaal? Ik bedoel het wordt niet als cheaten beschouwd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114925

Anoniem: 60469 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:31:
haha nee joh :)

O en trouwens het spel is NIET te spelen zonder die mods... Je hebt op een gegeven moment ZOVEEL spells dat je ze nooit in 1 bar kwijt kan.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 114925 op 28-01-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeepSeven schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:30:
[...]

Een jaar? Ik weet niet hoelang jij erover doet om naar lvl 25 te komen, maar tegen die tijd ga je zo'n mod hard nodig hebben ;).
Ja om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat die mods doen ik heb er niet naar gekeken ik ben te druk bezig om te (refreshen) voor de second phase :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 19:50

Wub

Anoniem: 60469 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:31:
Gezien het feit dat blizzard zelf een modification systeem in het spel heeft gemaakt en er een heel gedeelte op het officiele forum over heeft gemaakt is het wel legaal ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

je kan alles erin gooien van betere maps tot auto-potion to extra hotbars maar dan nog wil ik eerst het standaard spel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Anoniem: 114925 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:32:
[...]

haha nee joh :)

O en trouwens het spel is NIET te spelen zonder die mods... Je hebt op een gegeven moment ZOVEEL spells dat je ze nooit in 1 bar kwijt kan.
Ik heb screenshots gezien van level 60 karakters die geen enkele mod gebruikte. Je kunt meerdere balken gebruiken standaard in het spel door op de pijltjes te klikken naast de meest rechtse spellplek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Vorige keer (phase 1) kwamen die servers langzaam up, eerst de German geloof ik. Ik 'hing' toen rond 2 uur ('s nachts) op de server en ze kwamen er langzaam allemaal bij. Ik ga dus nu ook daar ingelogd hangen, denk dat ik dan eerder weet of ze online komen dan als ik de officiele page blijf F5'en.... :)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Wub: Het kan wel, maar het werkt gewoon een stuk relaxter met extra bars. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Ik denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren, misschien morgen.

Vervelend dit gewoon, ik kan het spel al gewoon spelen in amerika maar verveel me daar gewoon kapot omdat ik geen vrienden heb om mee te spelen en geen leuke guild. Wil gewoon in europa spelen met normale tijden en een goede guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

De servers zijn nog steeds up... Dus er is nog geen maintenance... Ik begin nu wel sterke twijfels te krijgen of alles nog voor 00:00 uur up gaat.

Maar goed, deze replys dragen natuurlijk niet bij :p, only time will tell (maar speculeren blijft leuk ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116829

is er een manier om met de us beta client op de euro beta te komen? die heb ik namelijk nog op me hdd staan :(

en downloaden duurt nog 50+ uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Nu kun je er helemaal niet meer op komen.. dus ze zijn er mee bezig (hoop ik :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131407

ik nog wel hoor,, zal er wel iets mis zijn met je internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Maintenance, Patch and Final Beta Test Update
28/01/2005
The servers will be taken down this evening at 10pm (Paris time) for maintenance and patching. This process is expected to take a few hours and the servers and official forums are currently scheduled to be back online early Saturday morning. Once the servers are back up, existing testers will be able to download the patch and play. At the same time those players that have been able to successfully create an account for the second phase will also be able to access the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Na de update kunner we erop.
28/01/2005
The servers will be taken down this evening at 10pm (Paris time) for maintenance and patching. This process is expected to take a few hours and the servers and official forums are currently scheduled to be back online early Saturday morning. Once the servers are back up, existing testers will be able to download the patch and play. At the same time those players that have been able to successfully create an account for the second phase will also be able to access the game.
offtopic:
Edit 1 Langzaam
Edit 2 Maar sneller dan de mensen hieronder

[ Voor 8% gewijzigd door Temraakle op 28-01-2005 20:56 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 12:50
28/01/2005

[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 28-01-2005 20:56 . Reden: spuit elf enzo... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 16:45
Ok voor de genen die niet meer kunnen wachten,
ga maar slapen morgen vroeg servers weer online!

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Justin2000 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:54:
Ok voor de genen die niet meer kunnen wachten,
ga maar slapen morgen vroeg servers weer online!
* Anoniem: 77857 zet de wekker voor morgenochtend alvast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Misschien dat ze dan om 2:00 uur weer up zijn? Weet iemand nog hoe lang 't duurde met de 1st phase?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Second Phase Account Creation Ends
28/01/2005
We would like to thank all those players who have registered to join the second phase of the Final Beta Test. As a result of your overwhelming support we have now reached our current server capacity and account creation for the second phase has been disabled. All those people who have successfully created an account will be able to join the game at the start of the second phase, which will be announced here shortly.

---
Tis over :), maar iedereen heeft wel een key hier denk ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
zeker :D

ging wel snel dit keer zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Yup, zeker snel! Maar ik denk dat zo mogelijk de community nu nog F5eriger (nieuw woord ^^) was dan bij de Amerikaanse beta. Ik zal de newbees in ieder geval netjes opvangen (Snappie, lvl41 Warlock op de PvP server, hebben ook een kleine clan ^^)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ging zeker snel... Maar ik dacht dat ze graag de server belasting willen checken door iedereen tegelijk te laten inloggen... Maar als ze de servers pas om 02:00 uur zouden overzetten zou het dus niet in 1 klap komen dus kunnen ze het imo nog niet goed genoeg testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
nu alleen hopen dat we geen extreme "kjoes" krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:49
denk van wel

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Nu krijgen we natuurlijk de discussie hoelang 'shortly' is.... ;)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Nog een klein vraagje. Ik heb de Amerikaanse DVD geleend en geinstaleerd. Daarna patch 1.21 gebruikt. En daarna realmlist.wtf (set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com) en wow.ini file veranderd. Maar als ik nu probeer inteloggen krijg ik "Unable to connect".
Komt dit omdat de servers nog niet online zijn? Of omdat het nog niet goed is veranderd door mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Dit staat op http://en.wow-europe.com/:

28/01/2005

The servers will be taken down this evening at 10pm (Paris time) for maintenance and patching. This process is expected to take a few hours and the servers and official forums are currently scheduled to be back online early Saturday morning.

Dit staat op http://www.worldofwar.net/:

The servers will be taken down this evening at 10pm (Paris time) for maintenance and patching. This process is expected to take a few hours and the servers and official forums are currently scheduled to be back online Saturday morning.

Zien jullie het kleine subtiele verschil? Het woordje 'early' bij 'Saturday morning' is bij worldofwar.net weggevallen. Toch raar, als je iets copy-paste dat het wegvalt. Ik denk dat Worldofwar.net de officiele nieuwsberichten aangeleverd krijgt van Blizzard voordat het wordt gepubliceert, en dat ze het op hun site mogen plaatsen zodra Blizzard dit zelf ook doet. Maarrrr, het woordje 'early' werd er dus door Blizzard uitgehaald/later ingestopt. Ik denk het eerste: ik gok erop dat we niet voor 8 uur morgenoachtend kunnen spelen....(Educated guessen is vet :Y) )

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Heb 3 accounts+cb account,moet toch wel genoeg zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05
Snappie88 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:16:
Ik zal de newbees in ieder geval netjes opvangen
Jeehe.. ik dacht altijd "das niks voor mij zoiets", maar hoe meer ik er van zie, hoe leuker het me lijkt, dus ik heb vanmorgen ook even een account aangemaakt, en als ik het leuk vind, koop ik de retail versie en ga ik mee doen :)

Heb nog nooit een mmorpg gespeeld, dus het wordt wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Fritsjof: Ik denk dat die gasten van worldofwar zelf wel weten dat als blizzard early zegt je het net zo goed weg kan laten :).

Als blizzard few hours zegt kan het ook 6 uur zijn... en als blizzard early 2005 zegt kan het ook mei 2005 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:47
Anoniem: 75177 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:30:
[...]

ach met 2 echte maanden kunnen het ook 61 dagen zijn of 62 dagen of etc.
mag jij me twee maanden achter elkaar noemen die allebei 31 dagen hebben ;)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05
Juli en Augustus ;)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 22:49
Phantom schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:44:
[...]

Jeehe.. ik dacht altijd "das niks voor mij zoiets", maar hoe meer ik er van zie, hoe leuker het me lijkt, dus ik heb vanmorgen ook even een account aangemaakt, en als ik het leuk vind, koop ik de retail versie en ga ik mee doen :)

Heb nog nooit een mmorpg gespeeld, dus het wordt wat :)
zo dacht ik er ook in het begin over. Behalve dan dat ik warcraft enzo wel gespeeld had (niet grijs maar wel gespeeld ), dus bekend was met de wereld en natuurlijk blizzard ( wat ik de beste dev vind
@ the moment ) .

Heb me toen ingeschreven voor de us:ob en daar heb ik zwaar van genoten ( zo zwaar zelfs dat ik in de toetsweek 1x te laat kwam :P ) dus here we come :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
@ViRaX: is waar, maar doordat ze de tekst laten inspringen lijkt het alsof ze quoten, en dan is de tekst niet gelijk, vind het toch opvallend...(Het is ook niet toegestaan zomaar iets te verwijderen uit een quote, maargoed, ik wil gewoon spelen.... :9 )

@Phantom: Scherp, vlijmscherp.... _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door fritsjof op 28-01-2005 21:54 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Anoniem: 115621 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:42:
Heb 3 accounts+cb account,moet toch wel genoeg zijn :D
sociaal van je! jezus wat een hebberigheid, tis gratis dus meteen maar 3 keer?

blij dat ik op tijd was met inschrijven, komende 2 dagen weg en dan een week vrij, weet wel wat ik ga doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er ook 3, wie weet willen nog meer mensen in mijn directe omgeving spelen, dus in dit geval wel degelijk sociaal ;)

anyway, wat moet je aanpassen in wow.ini? en waar staat wow.ini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 02:47
:o verdomme je hebt gelijk, en ik voelde me net zo slim :(
Trouwens, een klein verzoekje: als er iemand is met een universiteitsverbinding hier...
Ik zit op dit moment in Japan en kan het spel onmogelijk met de bittorrent client downloaden helaas, als iemand het naar mijn server (@ universiteit utrecht) in Nederland zou kunnen uploaden zou ik diegene erg dankbaar zijn :) Ik zit hier in een international house, en ik ben niet bepaald de enige die ERG uitkijkt naar World of Warcraft.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

December en januari komen ook achter elkaar en hebben ook beiden 31 dagen, of ben ik nu wappie aan het worden? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Wat ik me af vraag, omdat ze het over een patch hebben, of de mensen met de US client nog zouden kunnen spelen, want op de US servers heb ik nog niks gezien over een patch.

Iemand een idee ? (nou heb ik toevallig wel en de EU en US gedownload, maar niet iedereen die ik ken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als wow nog ff wegblijft gaan we naast dagen in maanden zometeen ook de zin van het leven bespreken >:)

Laat wow maar snel beginnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Goh ik zit ook eens in een beta :)

Na een oneerlijke rassenscheding in planetside en een totale saaiheid in Starwars Galaxies ga ik is kijken wat warcraft mij brengt .
Zolang er geen realisme of historisch verantwoord concept gebruikt kan worden in massive online doe ik het maar met de monsters enz :)

heb ook 2 vrienden " gedwongen" overtuigd dus heb er zin in .
Tot nu toe alleen 2 reviews gelezen dus ga me maar is verdiepen totdat ik over 12!! uur het spel binnenheb:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Waarschijnlijk duurt het nog tot minstens 1am, en misschien wel tot iets van 6am.. Dus no genoeg tijd om een dvdtje te kijken oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
@Deadkennedy: ik wil 't wel doen voor je. Mail me maar gegevens, ga ik m'n best doen. M'n Chello-classic-verbinding is laatst door UPC opgewaardeerd naar 128 KB/s up, dus het zal mij benieuwen! :) @: flo_cream@yahoo.com

[ Voor 11% gewijzigd door fritsjof op 28-01-2005 22:19 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ingame komt nu de melding server shutdown in 15 min.

liggen nu al achter op schema :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 06-06 09:46

Bloodclot

Jawier!

Anoniem: 130105 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:15:
Waarschijnlijk duurt het nog tot minstens 1am, en misschien wel tot iets van 6am.. Dus no genoeg tijd om een dvdtje te kijken oid..
http://en.wow-europe.com schreef op vrijdag 28 januari:
This process is expected to take a few hours and the servers and official forums are currently scheduled to be back online early Saturday morning.
ik gok zo'n 8:00am cet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70879

9.30 uur gaat het weer online hoorde ik net in het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Godver, servers down, heb het net niet tot de Inn gered :(

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Patch-info:

http://en.wow-europe.com/patchnotes/patch-29-01-2005.shtml

Edit:
Paladin al een tikkeltje generved ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Virax op 28-01-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om de tijd door te komen:

overzicht zaken in nieuwe patch

http://en.wow-europe.com/patchnotes/patch-29-01-2005.shtml

1,6 sec. te laat

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 28-01-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ze gaan er daar vanuit dat het al morgen is.....(Patch Notes - 29/01/05).

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand waar wow.ini staat en wat je daar moet veranderen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Geen idee waarom die Blizzard download zo traag gaat. Hij komt met meldingen:

1) Behind a Firewall
2) Old drivers

Nou, mijn netwerkaart heeft geen andere drivers (P4P800 Deluxe moederbord onboard 3com). Ik heb een Zylex modem uit de 650 serie en een SiteCom router (DC-202).

Geen idee hoe ik moet troubleshooten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Laatst online: 27-05-2024
Anoniem: 116829 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:34:
In interface.mpq, die moet je open met WinMPQ en region moet je veranderen naar 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 06-06 09:31
Deze moest ik gewoon even posten.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/purechaos/got/wow/fb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

quote uit de patch:
Horde and Alliance members cannot duel with each other regardless of realm type.
Hoe moet ik dit zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Anoniem: 116829 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:34:
\World of Warcraft\Realmlist.wtf

Moet instaan: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

pfew.. ben blij dat ik straks op m'n werk ff een accountje had kunnen maken, anders was ik nu de sjaak :p

Anyway, ik weet niet of het al gevraagd is maar er kan geantwoord worden met een simpel ja of nee.

Kan je je OB char mee nemen naar de retail?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:39:
quote uit de patch:

[...]

Hoe moet ik dit zien??
Ik denk dat het mogelijk was dat op een PvE server horde en alliance konden duelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Phydomir schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:41:
pfew.. ben blij dat ik straks op m'n werk ff een accountje had kunnen maken, anders was ik nu de sjaak :p

Anyway, ik weet niet of het al gevraagd is maar er kan geantwoord worden met een simpel ja of nee.

Amerika heeft het niet gedaan
Korea heeft het wel gedaan
Europa forum heeft momenteel een 40+ pagina's lange thread erover lopen.

edit: Ik ben er een tegenstander van, als je mensen de level 60 chars laat meenemen unbalanced het spel daardoor omdat mensen een te grote voorsprong hebben en alles al zo beetje hebben. Dit zorgt ook voor veel verveelde level 60 die gaan stoppen of lagere levels gaan afmaken (indien pvp server).

[ Voor 25% gewijzigd door Wub op 28-01-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:39:
quote uit de patch:

[...]

Hoe moet ik dit zien??
Dat je alleen met mensen uit je eigen Alliance kan Duelen. Rechtermuis op een avatar en dan duel. Als je als Alliance een Horde tegenkwam had je die optie niet, maar als je /duel deed kon het alsnog. Dat kan nu niet meer. Je kan alleen nog maar tegen horde beuken in pvp mode vanaf nu.
Phydomir schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:41:

Zucht :P nee. Staat pas een thread op de officiele forums van 25 pagina's :D Als ze wee online zijn post ik de link wel is :+

Oh 40 pagina's al lees ik nu hehe, ik had het al opgegeven om bij te houden.

[ Voor 41% gewijzigd door Muppet op 28-01-2005 22:44 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
ViRaX schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:25:
Edit:
Paladin al een tikkeltje generved ;)
Mwah, vind het niet echt een nerf eigenlijk. Ze fixen gewoon een bug, ze veranderen niet opeens de werking/effectiviteit van de hele skill. ;)

Kan er iemand trouwens wat commentaar geven op m'n Priest talent build? Bedoeling is vrij simpel, support. ^^

Discipline Talents:
Unbreakable Will - 5/5 - Meest nuttige van de eerste twee talents, aangezien ik geen damage ga dealen.
Improved Power Word: Shield - 3/3 - Spreekt voor zich, dit owned gewoon. ^^
Improved Power Word: Fortitude - 2/2 - Hier twijfel ik een beetje over, is deze talent het waard? Anders gebruik ik het namelijk voor Matyrdom en Focused Casting.
Mental Agility - 5/5 - Wel aardig, niet bijzonder, voornamelijk bedoeld om genoeg points te hebben voor Mental Strength
Mental Strength - 5/5 - Meer mana :9

Holy Talents:
Improved Renew - 5/5 - Interessanter dan Holy Specialisation ;)
Spiritual Healing - 5/5 - Meer healen is altijd leuk, ook al scheelt het niet zo heel veel.
Subtlety - 5/5 - Spreekt voor zich, geen zin in monsters die mij gaan aanvallen. ;)
Improved Flash Heal - 2/2 - Niet geinterrupt worden is wel handig dacht ik zo. ^^
Improved Healing - 5/5 - Healen kost minder mana, leuk.
Improved Prayer of Healing - 2/2 - Niet zo boeiend, maar heb de punten nodig.
Spirit of Redemption - 1/1 - Idem, was niet van plan om dood te gaan. :+
Master Healer - 5/5 - Spreekt voor zich, sneller healen.

Hiermee houd ik nog 1 talent point open. Als Imp. Power Word Fortitude niet boeiend is, gebruik ik de punten daarvan en degene die ik over houd voor Matyrdom en Focused Casting.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Av3ng3rtje schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:37:
[...]

In interface.mpq, die moet je open met WinMPQ en region moet je veranderen naar 3
TIS GELUKT!!!!!! MUHHAHAHAH!! dank je,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Vreemde shit... Ik mij aangemeld, succesvol. Account gecreeërd en alles. Kan ik opeens niet meer inloggen op www.worldofwarcraft.com. Daarbij heb ik ook geen mail gekregen, of komt dat omdat half-Europa bezig is?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130278

www.worldofwarcraft.com is voor de mensen die op de US servers spelen, dus met een EU account kan je daar inderdaad niet inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 130278 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:00:
www.worldofwarcraft.com is voor de mensen die op de US servers spelen, dus met een EU account kan je daar inderdaad niet inloggen :)
... Maar... Waar log ik dan in voor Europa, ik ben het echt gewoon helemaal kwijt. Heb het hele topic doorgelezen :/ Of ben ik zo vermoeid da'k het net niet zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Forums
Discuss the game in our official European Forums. (temporarily disabled)
Maintenance and Patch Process Begins
28/01/2005
The servers will be taken down in a few minutes for maintenance and patching. You will find the patch notes here. The newly patched servers and official forums are expected to be back online early Saturday morning. Please stay tuned for updates.
Maar waarschijnlijk ben je idd gewoon oververmoeid, ga lekker slapen en morgenvroeg weer vroeg wakker en dan kun je lekker naar harte lust inloggen :Y)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 28-01-2005 23:04 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130278

tranztaz schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:02:
[...]

... Maar... Waar log ik dan in voor Europa, ik ben het echt gewoon helemaal kwijt. Heb het hele topic doorgelezen :/ Of ben ik zo vermoeid da'k het net niet zie?
www.wow-europe.com, maar dat kan tijdelijk ff niet, forums liggen ook tijdelijk ff plat, we moeten gewoon ff geduld hebben totdat ze de servers weer up gooien, kunnen we vanzelf weer de accounts managen enzo.

Ik denk trouwens wel dat de servers vannacht al up gaan. Er staat early saturday morning en de morgen begint als het ware al om 00:00, maar we kunnen natuurlijk ook met ze alle lekker gaan pitten en morgen fris gaan wowen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 130278 op 28-01-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik beschouw early saturday morning al niet als rond 00:00 uur dus Blizzard al helemaal niet.

Ik gok dus tussen 06:00 en 10:00 uur. En ik ga er niet op wachten, dus weltrusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:10
Tegen de tijd dat ik weer wakker word kan ik lekker WoW'en :)

Ah ik heb er gewoon nu al zin in.

Nu eerst nog even bedenken wat voor class ik word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Beetje offtopic misschien, maar:
(23:52:34) ([Wouter]) Ff een vraagje: de horde en de alliance hebben alle2 een symbool, soort "logo" zeg maar, maar kan er geen mooie plaatjes van vinden
(23:52:36) ([Wouter]) iemand?

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 28-01-2005 23:57 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Het antwoord op de vraag of er een wipe komt van de chars:

Blizz On Korean Model Rush 13:01:PST

As most of you know, Korean gamers kept their Beta characters and took them into the final release of the game, which is probably the main factor behind the slaying of Onyxia so soon after Korean release. Blizzard wanted to clarify the reason why they didn't wipe characters by pointing out that Korean gamers did not recieve the 1 month free trial like the North American boxed versions and also that the fee is higher, around $24 a month. Players can download the game for free but they do have to pay the higher price each month.

Based on the facts that EU gamers will have boxed versions and will also pay a lower monthly fee, we can assume that EU beta characters will be wiped :)

Bron: http://www.worldofwar.net/

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

iemand nog account nodig?
kom naar irc zitten genoeg mensen met accounts keys, waaronder joris :)

[ Voor 11% gewijzigd door Rush op 29-01-2005 00:02 ]

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ik kom pas net thuis, en mooi geen accountje meer te krijgen :( Ik voel me echt zwaar kut, vooral als je via msn hoort dat men 'even 6 accountjes' heeft aangemaakt. 6 acountjes, waardoor er nu niets meer vrij is... 8)7 Voelt iemand zich al schuldig dat hij meerdere accounts heeft aangemaat? Pm/mail me dan maar O-)

-En toen las ik de post hierboven-

[ Voor 8% gewijzigd door Sak3d op 29-01-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67917

fritsjof schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:00:
Based on the facts that EU gamers will have boxed versions and will also pay a lower monthly fee, we can assume that EU beta characters will be wiped :)

Bron: http://www.worldofwar.net/
Is geen officiele website he, maar denk dat er wel wipe komt. (doei lvl 59 hunter ;( )

Trouwens is de datum 11 Februarie, einde van de beta, al bevestigd?
Lijkt me toch erg kort namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Even kijken, als we morgen kunnen spelen, zaterdag de 29e, dan hebben we nog 13 dagen om de Final beta te spelen, krappe twee weken dus. Ik weet niet meer hoe lang de US FB was, maar volgens mij ook zoiets. Elke dag langer is er eentje langer, maar meer dan drie weken final beta lijkt mij wat lang...

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Mja, trek daar maar 2 dagen van af voor maintenance om de servers klaar te krijgen voor retail. Dan nog zijn er 11 dagen over, geloof idd niet dat de US beta veel langer was.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

LEUK! 2 Keer doet mijn acount het en dan de patch van 21 Dec. 2004 is het ineens ongeldig! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
tranztaz schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:31:
LEUK! 2 Keer doet mijn acount het en dan de patch van 21 Dec. 2004 is het ineens ongeldig! :/
En daar kom je nu pas achter? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Al typ je als login Fake en als pass ACCOUNT dan werkt het nog...

Stond ook al wel 6 keer int topic maar dan heb je verkeerd wachtwoord of iets dergelijks ingetypt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 27-05 12:50
fritsjof schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 00:24:
Even kijken, als we morgen kunnen spelen, zaterdag de 29e, dan hebben we nog 13 dagen om de Final beta te spelen, krappe twee weken dus. Ik weet niet meer hoe lang de US FB was, maar volgens mij ook zoiets. Elke dag langer is er eentje langer, maar meer dan drie weken final beta lijkt mij wat lang...
Boeiend? Voor mij is zo'n beta handing om te weten hoe WoW in elkaar steekt en of het mijn centjes waard is.
Dit kan ik persoonlijk prima in 13 dagen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Topicstarter
@ algemeen
De guild-site heeft nu ook een forumpje, voor discussies over de naam e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Cthulhu schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:20:
Godver, servers down, heb het net niet tot de Inn gered :(
Hehe, blij dat ik niet de enige ben ^^

Screenshot van mijzelf 1 seconde voordat de server down ging:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1106956606.jpg
:(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 16:56

Metzie

Nyaano !

Anoniem: 24869 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:33:
Nog een klein vraagje. Ik heb de Amerikaanse DVD geleend en geinstaleerd. Daarna patch 1.21 gebruikt. En daarna realmlist.wtf (set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com) en wow.ini file veranderd. Maar als ik nu probeer inteloggen krijg ik "Unable to connect".
Komt dit omdat de servers nog niet online zijn? Of omdat het nog niet goed is veranderd door mij.
Zijn er momenteel mensen met de officiele europese WOW beta client die ook deze melding krijgen als ze inloggen?
Ik heb namelijk exact hetzelfde proleem als thekillerbean en ik wil graag weten of dit aan mijn instellingen ligt of dat gewoon mijn client niet compatible is met de europese beta.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
hey mensen... tis nu 1:41 am en ik zit hier met een werkende account... alleen realm list is nog steeds leeg....is daar al meer info over?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 26-05 17:02

Boekster

Naimoholic

Lord_T schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 01:42:
hey mensen... tis nu 1:41 am en ik zit hier met een werkende account... alleen realm list is nog steeds leeg....is daar al meer info over?
Dat je geduld moet hebben. Er staat ook info op www.wow-europe.com .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Nieuwe patch is uit. Zal wel niet lang meer gaan duren voordat de servers beginnen te draaien. Anywayz, kep al lang moeten wachten dus een paar uur extra zal ook nie meer uitmaken. Tot laterz en weltrusten, ik ga naar bed! :z
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor elkaar.
Wie waar op welke server speelt is niet interessant voor dit topic.
Voor gameafspraakjes etc. is IRC uitgevonden, so get a room ;)