Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung d500 van orange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gister m'n Orange abbo verlengt met 2 jaar voor een gratis d500
bij thuiskomst, blijkt tot m'n teleurstelling dat het toestel onderhanden is genomen door een of ander promo team van orange :(
verkeerde kleur, smerig logo'tje op de achterkant, vervelend trage orange opstart scherm, en natuurlijk een echte orange kleuren combo met bijpassend achtergrondje. en als klap op de vuurpijl een super irritant menutje op de "wallpaper" zodat je bij de eerste toets die je indrukt al de mist in gaat. :r
nu valt er met de meeste dingen wel te leven maar zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat vervelende menutje uit kan zetten

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-11 11:23
Je zult hiermee moeten leren leven. Je kan dit niet weghalen, tenzij je dit met iets van firmware of dergelijke reset naar een originele van samsung. Kweet wel dat linken enzo ernaar illegaal is.
Meer info over dat Orange gedoe kan je in het D500 topic vinden:
Het Samsung SGH-D500 topic (deel 3)

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:33

Polycom

Poes van goud

Damn dat is fokked up.

Maar je hebt er toch niet omgevraagd? Hij is dus al gebruikt, dus breng hem terug naar de winkel!!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 18:38
Pu_Dy, ik neem aan dat het toestel gewoon een branded Orange toestel is. Dan staat er dus gewoon een 'Orange firmware' op, net zoals Vodafone veel van hun toestellen ver*****t. Daar is eigenlijk niks aan te doen, behalve dan inderdaad een unbranded firmware erop te laten zetten maar ik heb geen idee of dat kan bij de D500.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben terug geweest naar de winkel en heb hem zonder problemen kunnen ruilen voor een simlock, logo, en @#$% menu vrij toestel.
blijkt dus gewoon te kunnen :) :)

tip dus voor de gene die hem nog gaan kopen vraag gewoon om de zwarte!! (zonder orange logo)

Verwijderd

Dan heb je geluk gehad, en ik zou ook wel willen weten bij welke winkel, want alleen de orange versie is gratis, en niet die andere, dus ik ben benieuwd :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:39:
Dan heb je geluk gehad, en ik zou ook wel willen weten bij welke winkel, want alleen de orange versie is gratis, en niet die andere, dus ik ben benieuwd :)
volgens mij kosten ze gewoon hetzelfde anders had ik hem niet kunnen ruilen natuurlijk :)
maar een beetje vreemd is het wel

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Misschien past het hier niet echt maar : Waarom doen Providers dit ?? Nog beter : How to make them stop :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
nero355 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:26:
Misschien past het hier niet echt maar : Waarom doen Providers dit ?? Nog beter : How to make them stop :?
Uhm niet? Of je moet er weer voor willen betalen natuurlijk. De combinatie van: "ik wil hem gratis" en "ik wil hem onaangetast" gaan niet samen op. Ze baseren de prijs (0 euro) op de combinatie van het 2-jaar abonnement en een stukje marketing van hun eigen diensten en hun merknaam op jou toestel.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

2 jaar ??? Hij is toch gratis bij 1 jaar 32,50 (voor nieuwe klanten via BelCompany dan)?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:07:
ik ben terug geweest naar de winkel en heb hem zonder problemen kunnen ruilen voor een simlock, logo, en @#$% menu vrij toestel.
blijkt dus gewoon te kunnen :) :)

tip dus voor de gene die hem nog gaan kopen vraag gewoon om de zwarte!! (zonder orange logo)
Ik heb precies hetzelfde, baal er nogal van! (vandaag binnen gekregen). Heb de mijne via de klantenservice van Orange (1200), enig idee bij welke winkel ik hem zou kunnen ruilen?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:56:
Ik heb precies hetzelfde, baal er nogal van! (vandaag binnen gekregen). Heb de mijne via de klantenservice van Orange (1200), enig idee bij welke winkel ik hem zou kunnen ruilen?!
Geen.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 21:40

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik vind de orange zooi eigelijk wel meevallen. Dark gray vind ik mooier dan zwart en dat menutje aan de linkerkant is best handig :)

Logo'tje aan de achterkant is er makkelijk af te halen btw.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Stephane schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 02:11:
2 jaar ??? Hij is toch gratis bij 1 jaar 32,50 (voor nieuwe klanten via BelCompany dan)?
wat lul jij nou!?

tuurlijk niet los waarde is nog steeds 500, het is geen 6230!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Verwijderd

De kleur is inderdaad mooier dan de andere 2 (althans, dat vind ik), alleen dat menuutje vind ik toch wel erg zonde van de ruimte :(

Verwijderd

Underworld schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:26:
[...]

wat lul jij nou!?

tuurlijk niet los waarde is nog steeds 500, het is geen 6230!
Euh, wat lul jij nou? hij was echt gratis bij de belcompany icm 1jaar Free 32,50. Het ging dan alleen om de Orange branded versie. Actie was 2 weken terug ofzo. Balen he.

Loswaarde is trouwens al gedaald naar zo'n 395. Kijk maar bijv bij gsmtrack.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 21:51 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 21:40

MaDLiVe

.-Observer-.

Yeah nu koopt iedereen hem :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1