Toon posts:

KPN introduceert ISDN1

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.475 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:35

slaay

Natuurbeleven.com

Mijn abonnement is zojuist omgezet! Werkt allemaal nog gewoon. Nu maar hopen dat het migreren naar PSTN/VOIP binnenkort ook mogelijk wordt!

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaay schreef op maandag 07 februari 2005 @ 13:15:
Nu maar hopen dat het migreren naar PSTN/VOIP binnenkort ook mogelijk wordt!
Waarom zou je nu nog willen migreren ? Naast de 28 euro omzetting nu, moet je dan straks nog 75 euro betalen en je modem vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Vanaf maart kan ik ook mijn telefoonabonnement opzeggen. Dan een VoIP abonnement aanvragen en mijn nummer verhuizen naar bijv. Solcon. Dan betaal ik alleen nog telefoonkosten per maand en de rest blijft hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Waarom heb je dan in g**snaam deze omzetting gedaan. Dat verdien je toch nooit terug in korte tijd?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Jawel hoor! Heb aantal maanden geleden al eens naar KPN gebeld met de vraag hoe ik het beste van ISDN naar analoog kon omzetten.
De meneer aan de telefoon ging het uitzoeken en heeft me daarop teruggebeld.
"Meneer, het is nog niet goed mogelijk om te downgraden wanneer u ADSL heeft. Wij komen u hierbij financieel tegemoet, zodat u ISDN kunt behouden en toch dezelfde kosten betaald voor een analoog abonnement.
U krijgt 12x het verschil ISDN-analoog."

Dus het is alleen maar meegenomen wat ik nu kan besparen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Vandaag ook de brief ontvangen voor de omzetting, welke om 13:00 wordt uitgevoerd. Ik houd mijn vingers gekruist en hoop dat zowel de lijn als adsl blijft werken.

Edit: de twee overige nummers liggen er nu al uit en alles werkt nog.

[ Voor 19% gewijzigd door marco899 op 09-02-2005 09:52 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05 09:33
ik ben gisteren omgezet naar isdn1. ik heb het niet in de gaten gehad, was dat 2 nummers niet meer werkten, anders had ik het niet geweten. ook ADSL is niet uit de lucht geweest (vanmorgen wel, maar dat kwam door de upgrade :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Maar is het ook mogelijk om van PSTN naar ISND1 te gaan of is dat niet mogelijk.
Dan zou ik eerst ISDN2 moeten aanvragen om vervolgens weer 1 kanaal dicht te gooien.

Ik wil namelijk graag een apart telefoon nummer voor de computer/fax/vpn/internet backup/enz.

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:00
Ik heb het inmiddels ook, ISDN1, merkte het toen ik even zou bellen, maar de lijn was bezet, ik denk natuurlijk, hoezo bezet, kan niet.. Wel dus, was ik al omgezet....

Maar mijn adsl is ook niet uit de lucht geweest, helemaal niks aan de hand. 2 nummers doen het niet meer, klopt wel, krijg zon tududuut toon... :)..

eens goed werk van de KNP.....

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:18
Hier is de omzetting van ISDN2 naar ISDN1ook goed gegaan, adsl is niet uit de lucht geweest!
O-)

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 09:17

DFS

Waarom heeft kpn zo'n bagger site.
Ik kan niets over ISDN 1 vinden.

Verwijderd

Topicstarter
DFS1985 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:16:
Waarom heeft kpn zo'n bagger site.
Ik kan niets over ISDN 1 vinden.
Wat wil je meer weten dan er in deze topic al vermeld staat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:07
Het lijkt er op dat KPN het begint te leren. Vorig jaar heb ik nog 6(!) weken zonder adsl gezeten door een overstap naar een andere provider. Dat was pure sabotage van dochter Planet... Ik ga morgen maar eens bellen met KPN, ben pas tevreden als alles weer goed draait na migratie naar ISDN 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:57
Wij hebben hier ook ISDN2, en ik heb nu aanvraag voor adsl staan bij XS4all. Leuk allemaal ik heb voor het 8/1 abbo gekozen maar ik zal nooit die 1mbit halen door ISDN(2) beprerkingen.

Zijn deze beperkingen door isdn 1 dan weg? Buiten het feit hoeveel de modem aankan en hoever ik van de centrale zit.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Venxir schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:41:
Zijn deze beperkingen door isdn 1 dan weg? Buiten het feit hoeveel de modem aankan en hoever ik van de centrale zit.
ISDN1 of 2 veranderd niets aan het adsl gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:57
little_soundman schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:14:
[...]

ISDN1 of 2 veranderd niets aan het adsl gedeelte.
dat is wel jammer dan.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Venxir schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 02:41:
Wij hebben hier ook ISDN2, en ik heb nu aanvraag voor adsl staan bij XS4all. Leuk allemaal ik heb voor het 8/1 abbo gekozen maar ik zal nooit die 1mbit halen door ISDN(2) beprerkingen.

Hoe zit dat precies met die isdn beperking? Is dat alleen upstream? Waar vind ik hier meer info over?

Groeten Marcel

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
tammerat schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:34:
Hoe zit dat precies met die isdn beperking? Is dat alleen upstream? Waar vind ik hier meer info over?
Voor zover ik weet enkel de upload.
Bandbreedte verdeling telefoonlijn met adsl: spraak - upload - download

Omdat er in geval van isdn wat meer bandbreedte nodig is voor de spraak wordt de beschikbare bandbreedte voor upload iets kleiner. Vandaar ook aparte splitters en modems. Het volledige plaatje met de frequenties erbij is wel ergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

little_soundman schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 01:32:
[...]

Voor zover ik weet enkel de upload.
Bandbreedte verdeling telefoonlijn met adsl: spraak - upload - download

Omdat er in geval van isdn wat meer bandbreedte nodig is voor de spraak wordt de beschikbare bandbreedte voor upload iets kleiner. Vandaar ook aparte splitters en modems. Het volledige plaatje met de frequenties erbij is wel ergens te vinden.
Mijn huidige snelheid bij KPN ADSL via ISDN: 7354 kilobit/seconde downstream en 1024 kilobit/upstream! Dus je hebt geen enkele beperking hoor!

Trouwens, het is ook mogelijk om van analoog naar ISDN1 te gaan, ISDN2 naar ISDN1 en van ISDN1 naar ISDN2, zie: www.opta.nl/asp/besluiten...elen/document.asp?id=1533

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSebastian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-01-2022
Roog1317 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:02:
Welke optie moet je kiezen in het menu van 0900-0244 om de aansluiting om te zetten?
Mij werd door de medewerker geadviseerd om 2x optie 1 en dan optie 2 (opzeggen) te kiezen.
Ik wilde er eerst nog over nadenken (omdat ik belde om naar analoog te gaan) vandaar dit advies.
Maar dat nadenken duurde nog geen 5 minuten, over een week ben ik ook over op ISDN1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Ik heb twee vragen over ISDN1 en 2.

1. Is het mogelijk om net zoals bij POTS spraak te laten verwijderen, zoja geld dit dan zowel bij ISDN1 en 2.

2. Wat zijn hier van de kosten als dit gaat.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1 2 Laatste