Ik was nog niet klaar met lezen. Programma's is nog niet gecorrigeerd, waarschijnlijk omdat ik aan het editen ben. Hier volgen er meer.
Toetsenbord & muis: Logitech Cordless Desktop LX300 - € 45,20
De kans een multimediasysteem wordt aangesloten op de tv om lekker vanaf de bank films te kunnen kijken is zeker aanwezig.
Actuele totaalprijs: € 1.188,15
De totaal prijs kan nog zo'n € 20,- boven het budget zitten.
De kans
dat.
Totaalprijs is één woord.
Processor: AMD Athlon 64 3500+ (S939, 2,2GHz, 512KB, boxed) - € 252,25
Met vol verwachting wordt er momenteel naar de nieuwste ontwikkeling op het gebied van desktopprocessors gekeken, de dual-core processors.
Vol verwachting, of met grote verwachtingen.
Videokaart: Sapphire Radeon X850 XT PE 256MB DDR3 - € 459,45
[...]
Dankzij een vereenvoudigd productieproces, de kaart wordt bijvoorbeeld op 0,11micron geproduceerd in plaats van 0,13 en daarnaast wordt de SOI-techniek achterwege gelaten - is deCanadese videokaartfabrikant beter in staat te voldoen aan de vraag, dan in het verleden het geval was. Dit blijkt ook uit de beschikbaar die door enkele winkels gegarandeerd wordt.
De hele alinea is krom. Hier een suggestie.
Dankzij een vereenvoudigd productieproces - de kaart wordt bijvoorbeeld op 0,11 in plaats van op 0,13 micron geproduceerd, en daarnaast wordt de SOI-techniek achterwege gelaten - is de Canadese videokaartfabrikant beter in staat aan de vraag te voldoen dan bij de X800 XT PE het geval was (andere kaarten worden toch niet bedoeld met 'het verleden'?). Dit blijkt ook uit de beschikbaarheidsgarantie die enkele winkels bieden.I/O Controller: Onboard RAID-controller
[...]
Daarnaast kunnen beide controllers overweg met de Serial ATA 2-standaard, die onder meer een gegevensstroom van 3Gb/s beloofd.
Belooft.
Er zitten er nog meer in, maar ik houd nu op met rapporteren.
[
Voor 113% gewijzigd door
Anoniem: 98133 op 08-03-2005 00:37
]