The Sartorialist
Welke had je dan gevonden en geprobeerd maar deden niet wat je wilde, en waarom niet?heb al gezocht op internet, maar kon geen geschikte joiner vinden.
Nodig om te weten om nie tdubbele tips te geven, nodig om te weten zodat andere die dit topic later vinden niet opnieuw hoeven te beginnen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
movie joiner, easyjoiner, easy 2 join
probleem is dat ik wel een file merger kan gebruiken, die doet ze wel allemaal aan elkaar plakken, maar dan speelt ie ze niet meer af, niet in quicktime, mediaplayer 9/10 of media player classic
probleem is dat ik wel een file merger kan gebruiken, die doet ze wel allemaal aan elkaar plakken, maar dan speelt ie ze niet meer af, niet in quicktime, mediaplayer 9/10 of media player classic
The Sartorialist
Verwijderd
Zowel mijn eerste link, (zie boven) als deze , doen het met mijn real video bestanden
Als je een foutmelding krijgt, is de bitrate (of iets dergelijks) niet bij alle bestanden gelijk.
Als je een foutmelding krijgt, is de bitrate (of iets dergelijks) niet bij alle bestanden gelijk.