Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
AVI/MPEG/RM/WMV Joiner
Deze gebruik ik; werkt perfect!
Let op; je kan alleen avi's en mpeg's etc joinen als ze precies dezelfde codecs hebben... hebben ze andere audio/video stream, moet je het ff omzetten met Virtual Dub oid.
Let op; je kan alleen avi's en mpeg's etc joinen als ze precies dezelfde codecs hebben... hebben ze andere audio/video stream, moet je het ff omzetten met Virtual Dub oid.
He super! Echt precies wat ik zocht (en ik HEB echt al effe gezocht naar zoiets) en werkt als een speer! Thanks! (slotje!)pEeDy16 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:51:
AVI/MPEG/RM/WMV Joiner
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
en als je alleen mpeg's bij elkaar wilt joinen, kan je dat al met een simpele commandline aan elkaar vastkopieren. (weet alleen niet meer precies hoe
)
en je kan ook de gratis versie van tmpenc gebruiken om mpegs aan elkaar te krijgen.
(avi/mpeg/rm/wmv joiner is shareware dacht ik)
en je kan ook de gratis versie van tmpenc gebruiken om mpegs aan elkaar te krijgen.
(avi/mpeg/rm/wmv joiner is shareware dacht ik)
Inderdaad met TMPGEnc gaat dit ook prima.
Merge&Join, staat ergens bij de MPG-tools.
Succes ermee.
Merge&Join, staat ergens bij de MPG-tools.
Succes ermee.