[mpeg/avi joiner] wie weet een goede tool?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:30

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben al weken op zoek naar een goede tool (liefst freeware!) om avi- en mpeg- files te mergen/joinen. Mogen ook twee afzonderlijke programma's zijn. Maar het moet wel een beetje makkelijk zijn (met VirtualDub kan het bijvoorbeeld ook, maar dat werkt niet prettig om files te joinen.
Het meest in de buurt komt tot nu toe Media4PC AVI Joiner en Media4PC MPEG Joiner. Maar ik heb het al een paar keer gehad dat het resultaat verrot is (bijvoorbeeld bij het mergen van div3 files, dan is het beeld corrupt in de merged file).

Weet iemand een goeie tool?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
AVI/MPEG/RM/WMV Joiner

Deze gebruik ik; werkt perfect!
Let op; je kan alleen avi's en mpeg's etc joinen als ze precies dezelfde codecs hebben... hebben ze andere audio/video stream, moet je het ff omzetten met Virtual Dub oid.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:30

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
pEeDy16 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:51:
AVI/MPEG/RM/WMV Joiner

Deze gebruik ik; werkt perfect!
Let op; je kan alleen avi's en mpeg's etc joinen als ze precies dezelfde codecs hebben... hebben ze andere audio/video stream, moet je het ff omzetten met Virtual Dub oid.
He super! Echt precies wat ik zocht (en ik HEB echt al effe gezocht naar zoiets) en werkt als een speer! Thanks! (slotje!) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

en als je alleen mpeg's bij elkaar wilt joinen, kan je dat al met een simpele commandline aan elkaar vastkopieren. (weet alleen niet meer precies hoe :P)
en je kan ook de gratis versie van tmpenc gebruiken om mpegs aan elkaar te krijgen.
(avi/mpeg/rm/wmv joiner is shareware dacht ik)

• MuTTLeYs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Inderdaad met TMPGEnc gaat dit ook prima.
Merge&Join, staat ergens bij de MPG-tools.

Succes ermee.