Geachte mensen,
Ik heb een SpeedlinQ Adsl Abonnement van 4096/1024 Kbit/s...
Ik heb ook 2 PC's, Allebei hebben Win XP Prof en zijn beide pentium 4 2.66GHZ..
Beide hebben een SiS 900-Based PCI Fast Ethernet Adapter.....
Ik heb 2 Alcatel Speedtouch Modem 510 (geen multi modem)

Ik heb op PC1 gewoon internet, zit er nu ook achter (deze pc zit in de woonkamer) en ik heb ook PC2 (die zit op de zolder) daarop zit geen internet en ik wil daarop internet hebben...
Nu is mijn vraag, ik wil deze Adsl Internet wat ik nu heb delen en dan op PC2 erbij zetten, maar HOE doe ik dat het beste?
Op het internet als je zoekt naar 'het adsl verbinding delen', word er veel verteld hoe je een verbinding deelt met een kpn mxstream verbinding...
Ik heb een Tiscali/BabyXL netwerk en hoe deel ik dat het beste?
Moet ik er wat bijkopen of aanschaffen?
Kan iemand mij aub helpen of 1 of ander link geven waar uitgebreid staat geschreven hoe ik mijn adsl verbinding het beste kan delen?
Dank U
Ik heb een SpeedlinQ Adsl Abonnement van 4096/1024 Kbit/s...
Ik heb ook 2 PC's, Allebei hebben Win XP Prof en zijn beide pentium 4 2.66GHZ..
Beide hebben een SiS 900-Based PCI Fast Ethernet Adapter.....
Ik heb 2 Alcatel Speedtouch Modem 510 (geen multi modem)

Ik heb op PC1 gewoon internet, zit er nu ook achter (deze pc zit in de woonkamer) en ik heb ook PC2 (die zit op de zolder) daarop zit geen internet en ik wil daarop internet hebben...
Nu is mijn vraag, ik wil deze Adsl Internet wat ik nu heb delen en dan op PC2 erbij zetten, maar HOE doe ik dat het beste?
Op het internet als je zoekt naar 'het adsl verbinding delen', word er veel verteld hoe je een verbinding deelt met een kpn mxstream verbinding...
Ik heb een Tiscali/BabyXL netwerk en hoe deel ik dat het beste?
Moet ik er wat bijkopen of aanschaffen?
Kan iemand mij aub helpen of 1 of ander link geven waar uitgebreid staat geschreven hoe ik mijn adsl verbinding het beste kan delen?
Dank U