Anoniem: 124943 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:18:
Bij ons op school (HBO) doen ze gewoon een hangslotje strak om de kabels. op die manier kunnen de connectoren niet losgehaald worden (past niet door hangslot beugel heen). Als die ratter dan iets willen jatten moeten ze meenemen:
TB
MUIS.
Stroomkabel Comp
Stroomkabel Scherm
Scherm
Ik zie ze al lopen met al die zooi onder hun arm.
TH Rijswijk?
edit:
zie net xeper.student.uttwente.nl, dus dat zal niet. Je website is trouwens down
Het probleem is dat cd-rom drives zo'n riempje nodig hebben, omdat ze anders niet 'door kunnen glijden'. Met zo'n riempje sloop je je cd's minder snel wanneer ze er niet goed op liggen ofzo. Ik vind dat idee van het bakje riempjes wel wat hebben. Zeker als ze echt niks (<€0,10) kosten. De lol is er dan een beetje vanaf denk ik.
Aftekenlijst voor de
docent is ook een goeie optie: iedereen moet aan het eind van de les zijn cdrom-drive opendoen.
Computers innemen en na een week terugzetten? Mwah, niet echt slim. De kwaden lijden minder dan de goeden omdat ze vaak een iets 'sterker aanwezige' persoonlijkheid hebben, en dus de enige beschikbare pc innemen.
Waar worden de drives eigenlijk voor gebruikt? Alleen voor de muziek/spelletjes/andere ongein? Simpel: stickers 'defect' kopen, en elke maand elastiekjes vervangen. Alhoewel je internetgebruik dan wel iets hoger zal worden
[
Voor 6% gewijzigd door
MBV op 24-01-2005 12:43
]