Toon posts:

winfast tv2000xp kaart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb sinds afgelopen week een tv kaart: winfast TV2000XP ,
heb al1 een probleem : hij geeft niet alle zenders weeer.. ik kan bijv geen nederland 3 kijken heel vaag :(

iemand een oplossing voor dit probleem?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Handmatig zoeken enzo B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
hij wil volgens mij al1 maar automatisch scannen :'(

Verwijderd

met winfast PVR version 3.0.9.99 kan je wel handmatig instellen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:28:
ok tnx ik dwnld m al .. maae het probleem ligt dus niet aan de kaart zelf?

maar aan dat hij hem zelf niet alle zenders detect bij het zoeken naar zenders? :)

Verwijderd

Topicstarter
btw het het "beeld" is ook niet bepaald goed volgens mij is het signaal ook niet erg sterk desondanks heb ik wel ned3 als ik de coax kabel in mijn tv doe.. kan ik btw een versterker ertussen zetten, ondanks dat we beneden in de kelder er ook al 1 hebben staan ?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
no problemo ;)

Zoals je misschien wel weet is een computer vaak iets meer 'picky' wat signaalsterkte betreft dan de gewone tv (slechtere tuner?). Een extra versterker ga je zeker weten wel merken!

[ Voor 87% gewijzigd door spone op 23-01-2005 22:40 ]

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:39:
no problemo ;)

Zoals je misschien wel weet is een computer vaak iets meer 'picky' wat signaalsterkte betreft dan de gewone tv (slechtere tuner?). Een extra versterker ga je zeker weten wel merken!
oke dan ...tnx

gwoon bij de gamma halen zon ding ? volgens mij zag ik daar laast zon ding ;)

weet je mss welke versterker ik het beste kan halen/?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 23:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
btw ik zie nu ook dat het beeld dubbel is bdoel je hebt het gewone beeld en daarnaast iets verschoven een wat lichtere rand .. net als vroeger met die oude atennes... ...

helpt een versterker ook hiertegen?

en op mijn tv is het beeld echt veel beter behoorlijk scherp heeft .. dus is een versterker wel zo handig hiervoor?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 15:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
- sorry voor kickje maar t probleem heeft nogal haast -

Verwijderd

Topicstarter
ok..

ik heb vandaag een versterker gekocht heb idd beter beeld nu al1 nog steeds niet ned 3 en nog steeds een Wit Randje langs de beelden

ik hoor ook eeen ruis .. bij veel zenders..

en nader gezien scheelt de beeldkwaliteit niet(niet./) veel keek naar screens van gisteren..

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 19:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
:'(
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:28:
weet je cker dat het deze versie is.. google vind maar 4 resultaten...

Verwijderd

Is je pc wel goed geaard. Maak je geen contact met je sterkers van he bekabeling tegen de kast. Anders zou ik terug naar de winkel met je tv kaart.

Verwijderd

Heb je je versterker wel bij het begin geplaatst? Dus meteen waar je kabel naar buiten komt de versterker plaatsen!
Pagina: 1