Toon posts:

PC: Prijs/Kwaliteit verhouding

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik ga een nieuwe pc kopen nou als ik het nieuwste van het nieuwste koop ben ik natuurlijk veel te veel geld kwijt en heb het nog lang niet nodig. Ik speel veel games & wil er optimaal mee presteren wat raden jullie mij aan. ik heb een lijstje gemaakt wat zeggen jullie daarvan ? zeg me wat ik wel of niet moet kopen dank je

lijstje:

MOEDERBORD: GIGABYTE? K8NXP-9 nVidia nForce 4 Ultra ATX 400 MHz
VIDEOKAART: Extreme N6800/TD 256 MB DDR-SDRAM GeForce 6800 PCIe 16x
welk merk?
PROCCESOR: AMD Athlon 64 3500+ Winchester Processor (2.2GHz, 512KB, 1600MHz, Socket 939
GEHEUGEN: 1024mb twinX xms-XL DDR400, Cl2-2-2-5, kuhler, 2x 512mb welk merk?
HARDE SCHIJF: 300 GB 7200 RPM s-ATA 16 mb MAXTOR

dank u wel

Michiel Kiggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:08
Heb je zelf al wat onderzoek gedaan? Je wilt niet het nieuwste van het nieuwste omdat je dat niet gebruikt ... maar toch wil je veel games spelen en optimaal presteren. Dat rijmt mijns inziens niet echt met elkaar ... :? Voor de laaste games heb je nu eenmaal een dikke grafische kaart nodig met het oog op de toekomst.

[ Voor 21% gewijzigd door Wouter! op 23-01-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:48
Zet alles eens ordelijk op een rijtje :?
Volgens mij heb je gewoon een paar delen uiit een beschrijving van een component geknipt en dat hier geplakt..
Hier kunnen we vrij weinig mee hoor ;)
En het brede begrip : veel te veel geld kwijt.
is nogal breed.

DUS : iets specifieker

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ook voor jou is eigenlijk dit slotje van toepassing. Welk merk je moet kiezen, kan je vaak afleiden door wat ervaringen topics door te nemen. In V&B staat er bijvoorbeeld dit topic, waar je informatie kan vinden over de videokaart. :) (simpelweg te vinden door te [search=6800 ervaringen]).

Ik denk dat je er m.b.v. de informatie in het andere slotje en een voorbeeldje van het zoeken er wel uitkomt. :)

Dit topic is gesloten.