[Geluidskaart] 2.1 setje op 7.1 kaart?

Pagina: 1
Acties:

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Waarschijnlijk zal dit echt een hele grote noob vraag zijn ben ik me van bewust. Maar ik moet hem toch even stellen omdat ik anders bang ben voor een verkeerde aankoop. Op GoT kreeg ik continu een foutmelding op de search, hij vond dus niets. Op google kreeg ik ook niet het gewenste antwoord.

Kan mijn creative 2.1 boxensetje op een 7.1 geluidskaart en wel de Creative SB Live! 24-bit?

• Arjen86
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Opzich moet dat gewoon kunnen voor zover ik het weet. Bij mij Audigy 2 ZS kan het wel in elk geval.

Maar pin me er niet op vast, maar weet het wel zo goed als zeker.

Succes met je aankoop! :)

Foto

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-02 17:12
Ja dat kan, stel de speakeropstelling in op stereo (2.0) in de driverinstellingen van de kaart of ergens in de windows instellingen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Er is dus ook een uitgang van die kaart voor die dat mogelijk maakt?

Dezer wilde ik kopen Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/img/producten/1105962938.jpg

Is dat wat?

• ShittyOldMan
Die groene moet je 'm in doen. En verder dus in windows instellen (evt. nog apart in de gebruikte software als stereo instellen)

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:52:
Die groene moet je 'm in doen. En verder dus in windows instellen (evt. nog apart in de gebruikte software als stereo instellen)
Dankjewel, weet je ook of dat een goede kaart is. Er zijn namelijk nauwelijks revieuws over te vinden.

Heb je trouwens geen kwaliteits verlies en minder bas op de speakers als je maar 1 kanaal op een 7.1 kaart gebruikt?

[ Voor 16% gewijzigd door janklp op 23-01-2005 14:54 ]

• ShittyOldMan
Iedere degelijke geluidskaart is mijn inziens goed voor een pc speakerset, ook deze dus. Kwaliteitsverlies heb je niet en minder bas ook niet.

Pagina: 1