[rml][ ZT] overvaller komt om na achtervolging door slachtoffer*[/rml]
Is dat niet een beetje overdone. Maurice de hond heeft onlangs meegedaan aan de 'Nationale IQ test' van BNN. Hier kwam uit dat hij een IQ had van 115. Natuurlijk is dat geen 'echte' IQ test, en louter een indicatie, maar an sich is het een cijfer wat gewoon door meting is ontstaan, en wat in de publiciteit geweest is.
In het topic in kwestie werd gesuggereerd dat Wilders wel vaarde bij de ontwikkelingen de laatste tijd. Nu wil het feit dat Dhr. de Hond daar een peiling naar gedaan heeft. Statm (ofewel St@m) meldt dit:
Gunhead reageert hierop door aan te geven dat dat cijfer hier vandaan kwam, imo op een vrij normale manier. Zijn tekst was iets als:
Is dat niet een beetje overdone. Maurice de hond heeft onlangs meegedaan aan de 'Nationale IQ test' van BNN. Hier kwam uit dat hij een IQ had van 115. Natuurlijk is dat geen 'echte' IQ test, en louter een indicatie, maar an sich is het een cijfer wat gewoon door meting is ontstaan, en wat in de publiciteit geweest is.
In het topic in kwestie werd gesuggereerd dat Wilders wel vaarde bij de ontwikkelingen de laatste tijd. Nu wil het feit dat Dhr. de Hond daar een peiling naar gedaan heeft. Statm (ofewel St@m) meldt dit:
In diezelfde post komt een modbreak:St@m schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:46:
Vanochtend stond ind e Zwolsche Courant dat Wilders nog maar kon rekenen op 5 zetels hoor, het CDA op 33 en SP en GL samen 71, D66 7 zetels ofzo.. Dit aan de hand van een onderzoek van de man met een IQ van 115.
Ik heb geen scanner, ga ook niet bij iemand anders scannen, dus je gelooft me maar
Blijkbaar heeft Dido de nationale IQ test niet gezien.ik geloof je pas als je meer informatie hebt over die persoon waarvan jij het IQ zo goed weet. Of is dat een overtrokken schatting van jou?
Gunhead reageert hierop door aan te geven dat dat cijfer hier vandaan kwam, imo op een vrij normale manier. Zijn tekst was iets als:
Deze tekst is dus niet de exacte tekst, aangezien die getrashed is. Hierop reageert Dido met:Maurice heeft meegedaan aan BNN's nationale IQ test, daar kwam dat cijfer vandaan. Ik dacht dat iemand dat hierboven al gepost had, maar blijkbaar dagdroomde ik
Nou kan het aan mij liggen, maar is dit niet way over the top? Het cijfer is gewoon een cijfer uit de actualiteit en het wordt niet gebruikt ter onderbouwing van een argument oid.Dido schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:05:
Voor alle duidelijkheid: ongedocumenteerde cijfers waar mee gegooid wordt worden gemodbreakt. Als er een bron verschijnt vermomd als off-topic sneer naar een moderator wordt die post verwijderd. Als daar vragen over zijn, horen ze niet in deze topic.
offtopic:
Ja er is weer een post verdwenen. gunhead: je dagdroomt slechts als je denkt dat een dergelijke "bronvermelding" (die ook nog eens te laat komt) blijft staan in deze topic
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 15:24 ]