Toon posts:

Javascript bezettingsoverzicht verhuur boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met een site voor een verhuren van een boot. Graag wil ik een kalender daarop hebben met een overzicht wanneer de boot al gereserveerd is en wanneer niet (welke weken bezet en welke weken vrij). Indie vrij dat je dan kan klikken op die desbetreffende week zodat je de huurprijs ziet etc. Wie kan mij helpen?

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 18:53
gaat niet alleen werken met javascript; zul je ook een serverside programmeertaal zoals PHP voor nodig hebben.

Je kunt namelijk geen data op je server opslaan zonder een serverside programmeertaal. (of zonder moeilijke workarounds)

[ Voor 37% gewijzigd door Mithrandir op 22-01-2005 14:23 ]

Verbouwing

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:33

crisp

Devver

Pixelated

Had je zelf al wat geprobeert of voor ogen of is dit een scriptrequest?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Had niet direct iets op ogen, maar op deze pagina is het aardig gedaan.http://www.huureenhuisje.nl/cgi-bin/kalender2.pl Maar hoe kan ik dit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:33:
Had niet direct iets op ogen, maar op deze pagina is het aardig gedaan.http://www.huureenhuisje.nl/cgi-bin/kalender2.pl Maar hoe kan ik dit?
Punt 1: bij mij werkt het niet.
Punt 2: zoals je ziet is het daar met Perl gedaan.

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 22:13

Spruit_elf

Intentionally left blank

dat is cgi

maar als ik jouw was zou ik me in php of asp verdiepen als je zelf iets wil maken en anders het uitbesteden aan iemand die er wel verstand van heeft

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

ASP.NET heeft een kalender functie ingebouwd zitten en PHP kan het ook.

Verwijderd

De reply van crisp is het meest interessant. We willen best advies geven of helpen bij problemen, maar we gaan hier niet vragen dumpen zonder zelf moeite er voor te doen. Dan kun je me beter vragen om te bukken, wordt dan liever op die manier gebruikt.
Pagina: 1