Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De huidige ICQ client is gewoon pure ellende. De dood van ICQ is puur hun eigen schuld. Zelf gebruik ik al tijden een 3th party programma voor mijn ICQ, tegenwoordig ook MSN.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
MSN gaat zichzelf ook om zeep helpen met MSN 7.0 (te veel onzin)

Ik heb ICQ altijd met vreugde gebruikt. Maarja er zit niemand meer op.

IRC is gewoon nog lekker populair omdat het niet zo uitgebreid is. Gewoon nog altijd lekker de basis. Chatten

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:36
Ik denk toch dat de meerderheid van de mensen bepaald of iets gaat slagen of niet. MSN heeft gewoon een jong publiek. Dit publiek boeit het echt niet wat een 'goede' IM is, voor hun is MSN de IM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Ik ben sinds een paar dagen weer online op ICQ (107787638). Toch maar weer Trillian geinstalleerd. (v 3.1). Helaas vind ik Trillian nog steeds traag starten. Zelfs op een P4 (ht) 3G met 1G mem.

Ik kan nu al mijn vrienden, collega's, familie enz enz gaan dwingen op ICQ te gaan gebruiken. Maar ik vermoed dat ik weinig tot geen kans heb dat er ook maar 1 overstapt naar ICQ.

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik aan mijn inbel modem denk, denk ik aan ICQ tijd, wat heb ik daar toch een leuke tijd mee gehad, ik weigerde altijd om msn te installeren, maar naar jaren was er geen andere optie en werd ik noodgewongen om MSN te installeren.
vond het vooral zo leuk om op naam contact personen op te zoeken, en toetevoegen fam.. enzo
gewoon op achternaam zoeken enzo...
het was in die tijd nog van Mirabellis, wat later werdt overgenomen door weet ik veel wie...
en toen ging het ook bergafwaarts met iseekyou.
ik heb er in iedergeval leuke herinnering aan.. RIP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Altijd blijven gebruiken, alleen mn lijst met actieve gebruikers zien dalen door MSN. :(
MSN is nu ook met versie 7 een reclame paradijs geworden, (of je moet hem patchen)

En ICQ is er ook voor PalmOS, een gratis MSN versie heb ik nog niet gezien voor PalmOS.
http://www.icq.com/download/installpalm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:51
hier krijg ik het voor elkaar, bekenden weer op icq... vrienden op icq... ben bijna van msn af.

mijn icq lijst is actiever dan mijn msn lijst :) en ik ben blij van

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het huidige ICQ is ook niet meer wat het is geweest. De lite versie van icq ziet er niet uit en werk took voor geen drol meer. Ik verlang wel terug naar de tijden van ICQ 98/99. Maarja dat zie ik niet meer gebeuren, niemand gebruikt 't helaas meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 19:51
Noork schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:15:
Het huidige ICQ is ook niet meer wat het is geweest. De lite versie van icq ziet er niet uit en werk took voor geen drol meer. Ik verlang wel terug naar de tijden van ICQ 98/99. Maarja dat zie ik niet meer gebeuren, niemand gebruikt 't helaas meer.
er is niks mis met de lite versie hoor.. vind ik... back zoals het hoort

Afbeeldingslocatie: http://pruts.nemesis-hosting.nl/devian/icq.PNG

lekker strak, geen onzin waar ik het wil.... en voor msn overstappers is er wel onzin als ze dat willen :)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:04
Devian schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:13:
hier krijg ik het voor elkaar, bekenden weer op icq... vrienden op icq... ben bijna van msn af.

mijn icq lijst is actiever dan mijn msn lijst :) en ik ben blij van
Leg uit, hoe in hemelsnaam heb je het voor elkaar gekregen, nou nou nou, zeg op, nou nou :P
Dreigen, omkopen, geweld ???? :P
Bij mij komt MSN er niet meer op, ik gebruik alleen nog maar Trillian en als er meer mensen terug komen op ICQ dan heel MSN/frotmail eruit.
Inderdaad jammer van de vele reclame ook in ICQ maarja daarom nu nog Trillian.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

ICQ is bloated
MSN is bloated (met name in versie 7 hebben ze het verneukt)

Ik wil gewoon een simpele messenger met online contactpersonen, statussen, chatmogelijkheid, schermafbeelding als enige persoonlijkheidsdingetje en een bestandsverzendfunctie. Voor de rest niets, geen reclame, geen winks, geen bloempjes, geen sms, geen enz...

Waarom kan het niet KISS? Kaal is goed, software van tegenwoordig is bloated en heeft veel breezahrotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

ICQ is bloated
MSN is bloated
* Jimbolino agrees

gelukkig kan ik nog bellen/smsen met mijn gsm zonder dat ik reclame in beeld krijg...

[ Voor 10% gewijzigd door Jimbolino op 15-04-2005 00:53 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik sinds een half uur MirandaIM, en vind t nu al relaxed werken. Niet bloated, behalve mss met ondersteunde protocollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb nog altijd ICQ, via Trillian. Ik ben ooit begonnen met ICQ, maar toen er steeds meer MSN'ers en AIM'ers (US) kwamen heb ik de stap naar Trillian gemaakt. Nooit een seconde spijt van hehad. Trillian is een heel nette client.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=50474827&img=5 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tyrian op 15-04-2005 01:10 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 01:01:
Ik gebruik sinds een half uur MirandaIM, en vind t nu al relaxed werken. Niet bloated, behalve mss met ondersteunde protocollen :P
^^ met stom

Miranda is superlicht, ondersteund ICQ en MSN en is behoorlijk costumizable. Ik heb de contactlist bijvoorbeeld transparant als ie niet actief is, dat vind ik lekker werken. ICQ werkt prima, MSN werkt prima...hoewel ik er maar drie contacten op heb, ik dwing iedereen ICQ te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Miranda is de BOM! Zoals al eerder gezegd: Compleet customizable, verrekte veel plugins en niks aan overbodige zooi. Sinds kort ook ondersteuning voor plaatjes van gebruikers van MSN, en maar 6mb in mijn werkgeheugen. Ik heb de pest gekregen aan bloatware, en heb contact naar de oude scene van #nlcoders en dergelijke verloren. Waren mooie tijden, net na de overstap van BBS naar inet.
Voor de nostalgen onder ons: ICQ# 8677891 draait nog steeds! Helaas mijn 5 cijferige code in 98 kwijtgeraakt, tijdens een hostile takeover van #nlcoders door een hackgroep. Ben met ICQ in contact gekomen door een bekende van me, die vertelde over het revolutionaire idee van sneller messagen dan mail. GEWELDIG was dat, je kon opeens ZIEN wie er allemaal op internet waren. Vele leuke contacten opgedaan uit de hele wereld.
Het idee van een IM is volgens mij dat je met elkaar praat om je sociale contacten en om bijvoorbeeld je productiviteit te verhogen. Dat kan ik van MSN niet echt zeggen, te zien aan al die tienerplugins. Voordeel van Miranda is ook nog dat je kunt nickname overriden: ik zie alleen nog maar namen, en geen social life crisis overzichten. :D

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:26
Ik gebruik hier nog steeds ICQ2002. Alle nieuwere versies van ICQ zijn BRAK!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

ik vertik het al jaren om msn te gerbuiken.
beide clients vind ik ruk, en gebruik daarom ook net als velen, Trillian.
ben denk ik eind 2001 van de originele ICQ client afgestapt omdat het gewoon chaotisch werd.
true, mijn ICQ contact list wordt wel wat dunner, maar heb nog altijd genoeg mensen over.
het protocol vind ik gewoon veel fijner.
MSN kom ik alleen online als het echt moet. alleen al het feit dat 90% van de mensen daar maar een naam kiest per dag uit verveling ala "ik ben chips aan het eten, groetjes!!!!!!! ~~~````~~~~ ik ben het~~~~~```~~~~" is voor mij al genoeg reden om niet eens met ze te willen praten :)
ik weet dat je makkelijk ze een echte naam kan geven, maar 't zegt genoeg over het volk daar.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik gebruik, na jaren nog steeds ICQ icm Trillian. Alleen jammer dat er eigenlijk geen mensen zijn om mee te praten.
Maar nu ben ik een weekje in Duitsland geweest met uitwisseling. En bijna iedereen gebruikt door ICQ en hebben geen MSN account :D _/-\o_

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft google nou me hun messenger, ik hoop dat die alles van dat gare msn gaan overnemen met hun messenger, gmail is iig al 100x beter dan hotmail, dus dan moet een betere messenger ook wel lukken.
Ik gebruik ook al vanaf het begin Trillian, zit ik mee op icq en op msn, echt een super programma met mijn eigen skin en got smillie pack.
het msn netwerk begint ook echt gigantisch gaar te worden, ligt ongeveer 3x per week plat, je word er vaak vanaf gegooit en zo, en al die n00bs accepteren dat maar gewoon. :(
Pagina: 1 2 Laatste