🌞🍃
Ik heb ICQ altijd met vreugde gebruikt. Maarja er zit niemand meer op.
IRC is gewoon nog lekker populair omdat het niet zo uitgebreid is. Gewoon nog altijd lekker de basis. Chatten
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Ik kan nu al mijn vrienden, collega's, familie enz enz gaan dwingen op ICQ te gaan gebruiken. Maar ik vermoed dat ik weinig tot geen kans heb dat er ook maar 1 overstapt naar ICQ.
Verwijderd
vond het vooral zo leuk om op naam contact personen op te zoeken, en toetevoegen fam.. enzo
gewoon op achternaam zoeken enzo...
het was in die tijd nog van Mirabellis, wat later werdt overgenomen door weet ik veel wie...
en toen ging het ook bergafwaarts met iseekyou.
ik heb er in iedergeval leuke herinnering aan.. RIP
MSN is nu ook met versie 7 een reclame paradijs geworden, (of je moet hem patchen)
En ICQ is er ook voor PalmOS, een gratis MSN versie heb ik nog niet gezien voor PalmOS.
http://www.icq.com/download/installpalm.html
mijn icq lijst is actiever dan mijn msn lijst
https://wren.co/join/Devian
er is niks mis met de lite versie hoor.. vind ik... back zoals het hoortNoork schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:15:
Het huidige ICQ is ook niet meer wat het is geweest. De lite versie van icq ziet er niet uit en werk took voor geen drol meer. Ik verlang wel terug naar de tijden van ICQ 98/99. Maarja dat zie ik niet meer gebeuren, niemand gebruikt 't helaas meer.
lekker strak, geen onzin waar ik het wil.... en voor msn overstappers is er wel onzin als ze dat willen
https://wren.co/join/Devian
Leg uit, hoe in hemelsnaam heb je het voor elkaar gekregen, nou nou nou, zeg op, nou nouDevian schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:13:
hier krijg ik het voor elkaar, bekenden weer op icq... vrienden op icq... ben bijna van msn af.
mijn icq lijst is actiever dan mijn msn lijsten ik ben blij van
Dreigen, omkopen, geweld ????
Bij mij komt MSN er niet meer op, ik gebruik alleen nog maar Trillian en als er meer mensen terug komen op ICQ dan heel MSN/frotmail eruit.
Inderdaad jammer van de vele reclame ook in ICQ maarja daarom nu nog Trillian.
MSN is bloated (met name in versie 7 hebben ze het verneukt)
Ik wil gewoon een simpele messenger met online contactpersonen, statussen, chatmogelijkheid, schermafbeelding als enige persoonlijkheidsdingetje en een bestandsverzendfunctie. Voor de rest niets, geen reclame, geen winks, geen bloempjes, geen sms, geen enz...
Waarom kan het niet KISS? Kaal is goed, software van tegenwoordig is bloated en heeft veel breezahrotzooi.
* Jimbolino agreesICQ is bloated
MSN is bloated
gelukkig kan ik nog bellen/smsen met mijn gsm zonder dat ik reclame in beeld krijg...
[ Voor 10% gewijzigd door Jimbolino op 15-04-2005 00:53 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
^^ met stomVerwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 01:01:
Ik gebruik sinds een half uur MirandaIM, en vind t nu al relaxed werken. Niet bloated, behalve mss met ondersteunde protocollen
Miranda is superlicht, ondersteund ICQ en MSN en is behoorlijk costumizable. Ik heb de contactlist bijvoorbeeld transparant als ie niet actief is, dat vind ik lekker werken. ICQ werkt prima, MSN werkt prima...hoewel ik er maar drie contacten op heb, ik dwing iedereen ICQ te gebruiken
Voor de nostalgen onder ons: ICQ# 8677891 draait nog steeds! Helaas mijn 5 cijferige code in 98 kwijtgeraakt, tijdens een hostile takeover van #nlcoders door een hackgroep. Ben met ICQ in contact gekomen door een bekende van me, die vertelde over het revolutionaire idee van sneller messagen dan mail. GEWELDIG was dat, je kon opeens ZIEN wie er allemaal op internet waren. Vele leuke contacten opgedaan uit de hele wereld.
Het idee van een IM is volgens mij dat je met elkaar praat om je sociale contacten en om bijvoorbeeld je productiviteit te verhogen. Dat kan ik van MSN niet echt zeggen, te zien aan al die tienerplugins. Voordeel van Miranda is ook nog dat je kunt nickname overriden: ik zie alleen nog maar namen, en geen social life crisis overzichten.
aw snap, was dat het alweer?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
beide clients vind ik ruk, en gebruik daarom ook net als velen, Trillian.
ben denk ik eind 2001 van de originele ICQ client afgestapt omdat het gewoon chaotisch werd.
true, mijn ICQ contact list wordt wel wat dunner, maar heb nog altijd genoeg mensen over.
het protocol vind ik gewoon veel fijner.
MSN kom ik alleen online als het echt moet. alleen al het feit dat 90% van de mensen daar maar een naam kiest per dag uit verveling ala "ik ben chips aan het eten, groetjes!!!!!!! ~~~````~~~~ ik ben het~~~~~```~~~~" is voor mij al genoeg reden om niet eens met ze te willen praten
ik weet dat je makkelijk ze een echte naam kan geven, maar 't zegt genoeg over het volk daar.
Lekker op de bank
Maar nu ben ik een weekje in Duitsland geweest met uitwisseling. En bijna iedereen gebruikt door ICQ en hebben geen MSN account
301SQN
Verwijderd
Ik gebruik ook al vanaf het begin Trillian, zit ik mee op icq en op msn, echt een super programma met mijn eigen skin en got smillie pack.
het msn netwerk begint ook echt gigantisch gaar te worden, ligt ongeveer 3x per week plat, je word er vaak vanaf gegooit en zo, en al die n00bs accepteren dat maar gewoon.