Tweakers,
Zojuist iets heel vreemds meegemaakt.
Ik heb hier een laptop staan. Die zit in een bedrijf gewoon in een netwerk en heeft een computernaam. Nu wou diegene even op internet. Hij zit zelf bij @home en van hun moet je de computernaam altijd wijzigen in je CC nummer. Dat heb ik ook gedaan (en na zijn internettijd wou ik dan gewoon de normale naam terug zetten).
Hierna een reboot gegeven.
Nu zegt hij bij het opstarten.
"ntoskrnl.exe" ontbreekt, plaats deze terug in je system32 map.

De melding was overigens wel anders maar dit is hem samengevat.
Weet iemand hoe dit komt of wat ik kan doen?
Het is een P4 laptop van HP. Maar dat is geloof ik niet van belang.
Moet ik nu met een opstartdiskette even zo'n bestand terug zetten in de system32 map?
Hoe kom ik overigens aan een opstartdiskette van windows 98?
Bootdisk.com ofzo heeft geloof ik alleen images en bij mij zei hij altijd dat mijn diskette niet goed was
Help
Zojuist iets heel vreemds meegemaakt.
Ik heb hier een laptop staan. Die zit in een bedrijf gewoon in een netwerk en heeft een computernaam. Nu wou diegene even op internet. Hij zit zelf bij @home en van hun moet je de computernaam altijd wijzigen in je CC nummer. Dat heb ik ook gedaan (en na zijn internettijd wou ik dan gewoon de normale naam terug zetten).
Hierna een reboot gegeven.
Nu zegt hij bij het opstarten.
"ntoskrnl.exe" ontbreekt, plaats deze terug in je system32 map.
De melding was overigens wel anders maar dit is hem samengevat.
Weet iemand hoe dit komt of wat ik kan doen?
Het is een P4 laptop van HP. Maar dat is geloof ik niet van belang.
Moet ik nu met een opstartdiskette even zo'n bestand terug zetten in de system32 map?
Hoe kom ik overigens aan een opstartdiskette van windows 98?
Bootdisk.com ofzo heeft geloof ik alleen images en bij mij zei hij altijd dat mijn diskette niet goed was
Help