Ik heb mijn hatt's af, (paar uurtjes) klinken nu al geweldig,
(ben van B&W N805's naar de hatt gegaan alleen heb nog geen schuldgevoelens

)
Ik heb me filters extern, maar ik zou je wbt's of eventueel replica's aanraden.
Dat schroefsysteem is echt ontzetten handig en goed vind ik persoonlijk.
Zelf gebruik ik nu de replica's die heb ik op de kop getikt voor 7 euri per stuk, dat is nog te overzien.
Voor mijn volgende project ga ik deze weer pakken, en ook eens naast de orginele WBT's leggen.
Zijn hele serieuze speakers en je hebt ook al veel werk gestopt in je kast dus een paar leuke aansluitingen moeten ook wel kunnen
Mijn kasten zijn btw ook mdf, 2 lagen albastige MDF grondverf en dan 2 lagen zijdeglans. (alles netjes met de roller)
Leg ik me neus erop zie ik nog een beetje naadjes en hele kleine putjes.
Op afstand ziet dit er echter perfect uit.
Je ken een stuk voorkomen door het hout te laten wennen in de omgeving waarin je het verwerkt.(dus niet in de schuur met 4 graden, en dan ff bij 20 graden schilderen) Dan gaat het heel erg werken maar de huis temereatuur en vochtigheid zijn redelijk stabiel.
Tevens ga ik ook nooit meer gamma MDF gebruiken als ik het wil schilderen, is toch een stuk minder van kwaliteit dan de gemiddelde houthandel heeft (om maar niets te zeggen over hun maat zaag werk

.
Ik ben erg benieuwd hoe je de speakers gaat vinden, en die naadjes zijn straks echt niet storend meer.
Je kruigt h
[
Voor 51% gewijzigd door
FFF op 18-03-2005 17:31
]