Toon posts:

Help!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[XP]
Als ik windows opstart zie je eerst het licht blauwe van de gebruikers en daarna start ie vanzelf op.. gelukkig had ik 2 versies erop staan en gebruik ik de andere maar ik had mijn account beveiligd en daar stonden belangrijke bestanden op maar nu kan ik er niet mer bij!!

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:07

[Jules]

Confusion in confusion

Je zou kunnen proberen om de ownership van de folders en files aan te passen om weer bij je bestanden te kunnen.

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Verwijderd

hoe had je je account beveiligd? Kun je niet gewoon in veilige modus opstarten? Rechtsklikken op de mappen in kwestie en 'eigenaar worden' (oid) selecteren, wil idd ook wel eens helpen.

Overigens.. 'help' als topictitel? Je topicstart is ook wat magertjes. Misschien toch deze maar even lezen:
Windows Operating Systems - Policy
Faq
De topictitel:

Goed. Jij hebt een boeiend onderwerp of een interessante vraag en je wilt daar een topic voor openen. Neem dan even de tijd om een duidelijke topictitel te bedenken. Zo kunnen andere mensen sneller zien of het onderwerp voor hen ook interessant is. Al is een topictitel met allemaal hoofdletters lekker duidelijk, het wordt niet echt gewaardeerd, simpelweg omdat dat irritant is: "HELP [iets] DOET HET NIET !!!" is dus niet de bedoeling.
Met een halve topictitel weet niemand meteen wat je bedoelt en het kan heel wat irritatie opwekken als dat dag in dag uit gebeurt. Begin je topictitel met bijvoorbeeld [Win98] of [CD-ROM]. Zet er dan ook meteen de kern van je vraag bij, want met "[XP] Doet het niet....." schieten we ook niet veel op. Een goede topictitel is dus het halve werk.

De openingspost:

De andere helft is een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt. Wees niet alleen duidelijk, maar ook nog eens enthousiast!
Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat merken dat je al flink bezig bent geweest en bereid bent om zelf nog wat te klussen om er iets van te leren. Toon ook aan dat je zelf snapt waar je mee bezig bent.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 17:43 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
^^

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.