Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] VFD Display Gezocht (10x2.5cm)

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een VFD display voor mijn casemod (MCE). Echter de afmeting van het display moet 10 x 2.5 cm zijn om in de kast te passen (paar mm kan ik wel aanpassen).

Uiteraard heb ik de FAQ, gelezen en de genoemde links gevolgd. Tevens ben ik zelf al een tijd aan het googlen geweest. Vreemd genoeg kom ik geen enkele shop tegen met VFD modules, laat staan met de juiste afmetingen.

Een topic geopend dus:
- Wie weet waar zoiets te kopen.
- Wie weet er nog 1 te vinden en wil er wel van af

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 13:51 . Reden: je mail/MSN-adres kun je veel beter in je profiel zetten, dat is veiliger ivm spam ;) ]

Verwijderd

Kijk eens in het topic: [rml][ OLED] Andere kleur dan groen?[/rml]

Je kan VFD schermen van Noritake kopen, deze verkopen ze OA bij Take5 kopen (meen ik, kan niet bij mijn mail, doe ik als ik thuis ben even voor je). Een 4x20 kost ongeveer 100 euro daar.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:19:
Kijk eens in het topic: [rml][ OLED] Andere kleur dan groen?[/rml]

Je kan VFD schermen van Noritake kopen, deze verkopen ze OA bij Take5 kopen (meen ik, kan niet bij mijn mail, doe ik als ik thuis ben even voor je). Een 4x20 kost ongeveer 100 euro daar.
4x20 is ongetwijfelt te groot. 100 euro ook best veel btw. Ik heb al heel wat Got topics doorlopen en wat links gevolgt. Ik ga ff zoeken naar dat Take5. thanks.

edit:
lijstje met fabrikanten die ik heb gevonden:Maar ja, fabrikanten is 1, dealers/leveranciers is 2....

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 15:44 ]

Verwijderd

4x20 hoeft niet te groot te zijn, gewoon kijken naar een scherm met (zeer) kleine pixels. Ik ga nu weeksluiting houden (bier @ school, leuk werk >:) ). Thuis zal ik even zoeken, anders kijk vast op de Norittake Itron website naar een VFD van het goeie formaat, kwestie van de datasheeds lezen.

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Coorz doet nog wel eens wat met VFD's. In dit topic reageert hij ( ik zal zn mailadres hier niet plaatsen, maar nu kun je hem zelf mailen ;) )

Ik heb bij hem een tijdje geleden een grafisch (128x32) VFD gekocht. 45 euro meen ik, maar dat ding gaat niet in jouw kast passen. Daar zit nog een grote, vreemd gevormde printplaat onder. Maar misschien dat ie iets heeft wat wel naar jouw wens is :)

Edit: zn mailadres staat niet in zn profiel, lekker handig :P Stuur mij maar even een mailtje dan, dan geef ik je zn adres wel. Hij vind het vast niet fijn als ik dat hier neer plemp.

[ Voor 18% gewijzigd door brinkdinges op 21-01-2005 19:31 ]

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

Ik heb mijn 4x20 VFD (Noritake T23A) ook van coorz :)

Dat bedrijf, Tech 5 is te vinden op: http://www.tech5.nl/
Zij leveren eigenlijk alles van Noritake Itron.

Ze hebben bijvoorbeeld:
CU16025ECPB-W2J
VFD - 16x2 - 4.8 Height - PCB mm: 84 x 44
conteroleer wel of dat die wel aan te sturen is met software, is geen standaard HD44780 !

[edit 3245]
Wacht, die is nog te groot, de kleinste die ik dan kan vinden is 80x36mm. Dat is de U16025ECPB-W6J

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 21:29 ]

Pagina: 1