Exact dezelfde eh ?
Ik denk niet dat iedereen het leuk vind (zoals ik) om elkaar maar een beetje dood te maken in de wilderniss.. Ik haat het eigenlijk zelf, alleen als ik met een clan ofzo moet ga ik er heen en dan ben ik erg kieskeurig met wat ik mee neem (nooit hoger dan full addy ofzo). Ik vind het zelf leuker om skills als herblore, crafting te trainen... Tenminste die richting op.
Over het feit dat het er niet uit ziet weerhoud mij er niet van om te spelen. Ik zie het eerder als : Je koopt een nieuw spel met beste graphics, je wilt hem op High spelen en komt er achter dat je videokaart het niet trekt, je videokaart trekt hem maar op een detail dat het er niet uit ziet. Ga je het dan spelen ? Denk het wel...
"Iedereen heeft dezelfde gear, je weet, bij 3 levels verschil ofzo, toch al wie gaat winnen."
Ik weet dan niet veel van WoW af, maar ik weet wel wat van runescape af. En er bestaat ook iets als
pures. Dat zijn mensen die alleen maar combat skill trainen zoals ranged. Een vriend van mij heeft 80 ranged, die is maar 57 combat oid en ownt hard mensen met 80 combat.. En echter is teamwork er wel te vinden, als je in clan wars komt moet je wel teamwork hebben, als je castle wars doet MOET je wel team work hebben.
"En naar twee knokkende mannetjes kijken."
Is het niet in WoW precies hetzelfde zo, je klikt aan wat je wilt attacken en hoe en je kan ook leuk kijken hoe je poppetje een magic aanval doet of met zijn staff een wolf neer ramt..
Over de economie in RuneScape gesproken.. De prijzen varieren dan wel elke keer, maar Party hats zijn ook wel rare, dat de prijzen daarvan stijgen is niet raar.. Zeker niet als je video's ziet waarvan mensen de raarste dingen mee doen, bijvoorbeeld er mee dood gaan, ze high alchen (omzetten in geld (is ingesteld bij jagex) oftewel: weg en je krijgt een paar gp), rare stuff wat bruikbaar is gewoon gebruiken (weer een paar miljoen in 1 minuut weg) etc.. Dan is het normaal dat de prijzen stijgen.
De prijzen over andere grondstoffen die stijgen is ook simpel verklaarbaar.. Mensen die veel geld hebben kopen steeds duurder in zodat ze ook steeds sneller mensen lokken, op ten duur zeggen mensen: Ik kan hem daar wel voor zoveel each verkopen dus moet de rest wel mee omhoog...
Ik zou dus niet zomaar zeggen dat Runescape een slecht spel is, een lelijk spel is het wel maar dat boeit mij voor geen meter.
Voor de mensen die mijn Runescape username willen weten: nlhans, helaas ben ik momenteel F2P *hopelijk morgen P2P* en staat mijn friendslist dus vol... misschien als ik free ben dat je me kan adden
[
Voor 5% gewijzigd door
Hans1990 op 30-07-2005 00:54
]