[PC MMORPG] Runescape

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.687 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
[geen flamebait en geen troll]
Ik heb dit spelletje ook zelf een tijdje gespeeld, maar ik kwam er al snel achter dat dit zo repetetief is als Dynasty Warriors. Het vechtsysteem is statischer dan in de gemiddelde text-based adventure, het spel ziet er minder goed uit dan... laten we zeggen... Habbo Hotel *wat nog een chatbox is ook* :P , en het is op de lange termijn net zo geweldig interessant als Driv3r... wat altijd al een hondenspel is geweest.

Ook is het GEMIDDELDE (je weet toch, geen flamebait en geen troll :)) IQ van de spelers lager dan dat van een aap. Om mijn pleidooi tegen het door mij meest gehate spel te eindigen, heb je hier totaal geen skills of inzicht voor nodig, je moet er alleen heel wat uren van je leven aan willen verspillen.

* Groever speelt WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ownee... vooraal geen flamebait, zit hier een heel spel af te kraken om vervolgens te zeggen dat hij wow speelt (oh my god, 3d runescape :D ). En nu weer ontopic :*)

Ik ben al een tijdje gekapt, als ik s´avonds niks te doen heb speel ik het af en toe, en ja, je hebt er wel vrienden voor nodig... gebruik het meer als chatroom dan als spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het is dan eindelijk zover, ik heb lvl 92 fishing gehaald :+ ik denk dat ik nu me combat skill's wat omhoog ga brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Groever schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:37:
[geen flamebait en geen troll]
Ik heb dit spelletje ook zelf een tijdje gespeeld, maar ik kwam er al snel achter dat dit zo repetetief is als Dynasty Warriors. Het vechtsysteem is statischer dan in de gemiddelde text-based adventure, het spel ziet er minder goed uit dan... laten we zeggen... Habbo Hotel *wat nog een chatbox is ook* :P , en het is op de lange termijn net zo geweldig interessant als Driv3r... wat altijd al een hondenspel is geweest.

Ook is het GEMIDDELDE (je weet toch, geen flamebait en geen troll :)) IQ van de spelers lager dan dat van een aap. Om mijn pleidooi tegen het door mij meest gehate spel te eindigen, heb je hier totaal geen skills of inzicht voor nodig, je moet er alleen heel wat uren van je leven aan willen verspillen.

* Groever speelt WoW
Het is statisch en repetetief inderdaad. Maar bij de memberwereld is er toch bijzonder veel variatie te vinden. Het gaat in dit spel ook niet om de graphics, puur om het roleplaying gedeelte.

Over het gemiddelde IQ heb je gelijk... OMFG wat een noobs toch soms. Ben nu even silver aan het minen in Varrock... en ik ben wat gewend, maar de noobheid daar is echt niet te geloven.
Er lopen types rond met het verstand van een 7-jarige 8)7

Snel member worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Het Iq van de mensen gaat niet omhoog als je member bent hoor ;)

Het gaat enkel naar beneden als je dan door de free world loopt met member spullen aan. "can i have some free stuff" zullen veelgesteld vragen worden en damn wat is dat irritant. Beetje jammer vind ik ook het chatsysteem dat werkt niet lkkr :( Anders had je maybe wel een clanchat kunnen hebben en dat is echt gezellig :D

Ik mis het steeds minder, heb me account ff uitgeleend aan een klasgenoot die wilde ff vissen aangezien dat als member makkelijker gaat. En dan kon hij ff proberen of member wat voor hem was. Nu ben ik in 2 dagen wel 3 fishing lvls up gegaan _/-\o_ zonder er zelf iets voor hoeven te doen O-)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee klopt, maar luie noobs gaan niet betalen voor dit spel, dus je zult er in ieder geval minder hebben.

Overigens ben ik nu member :D Verschrikkelijk wat is de wereld nu groot, ik weet niet wat ik eerst en laatst moet gaan doen :X Ben er nog wel even zoet mee :) Chatsysteem is zeker niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
RoD schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:56:
[...]

Het is statisch en repetetief inderdaad. Maar bij de memberwereld is er toch bijzonder veel variatie te vinden. Het gaat in dit spel ook niet om de graphics, puur om het roleplaying gedeelte.

Over het gemiddelde IQ heb je gelijk... OMFG wat een noobs toch soms. Ben nu even silver aan het minen in Varrock... en ik ben wat gewend, maar de noobheid daar is echt niet te geloven.
Er lopen types rond met het verstand van een 7-jarige 8)7

Snel member worden :X
Dat vind ik ook het punt van gratis spellen, als je er niet voor hoeft te betalen trekt het n00bs aan, zodra je ervoor moet betalen is 70% al weg, en die andere 30% is nog te overzien, en hoort bij de minst erge 50% :p Kent hier iemand habbo hotel? Vast niet... stomme chatbox :p maar goed, daar is 99% van de mensen die niet betaalt n00b, en 5% van de mensen die het wel doet.. oftewel: pay to play ftw! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waar trainen jullie op herblore? Ik zit nu wat rond te zoeken, maar monsters killen voor herbs gaat niet geweldig snel, en kopen van spelers heb ik ook niet veel zin in. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:31:
Waar trainen jullie op herblore? Ik zit nu wat rond te zoeken, maar monsters killen voor herbs gaat niet geweldig snel, en kopen van spelers heb ik ook niet veel zin in. Iemand tips?
Farming? Daarmee kan je herbs kweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, maar daar ben ik nog niet mee begonnen :P Maargoed, als dat het beste gaat moet ik dat maar gaan doen.

Is er hier trouwens iemand van de Black Arm Gang die met mij de Heroes quest wil doen? Ik heb geen vrienden die Black Arm member zijn en ik wil die quest echt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

RoD schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:53:
Ja, maar daar ben ik nog niet mee begonnen :P Maargoed, als dat het beste gaat moet ik dat maar gaan doen.

Is er hier trouwens iemand van de Black Arm Gang die met mij de Heroes quest wil doen? Ik heb geen vrienden die Black Arm member zijn en ik wil die quest echt halen.
je kan deze quest gewoon doen door het aan iemand te vragen... ff in de bank staan shouten ofzo.

Zometeen ook nog ff gaan spelen, denk dat ik agility ga trainen :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja tijden gedaan, maar iedereen schijnt of geen interesse te hebben of Phoenix te hebben :/ Vind ik eens iemand die Black Arm is, heeft ie geen zin :z

Agility is trouwens een uber ranzige skill. Vind er geen zak aan, maar het is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:53:

Ga naar het Rs forum, naar quests, en post ff wat in het grote ik zoek een partner voor de heros quest draadje ;)

Ik ben nu eindelijk 90 combat :)
En even een tip, zodra je 70 strenght hebt, laat het dan links liggen. Attack heb je dan veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik ben weer een beetje lobsters aan het fishen. Met het geld wat ik daar mee verdien denk ik dat ik harralanders koop en mijn herblaw een beetje omhoog boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:24:
[...]

Ga naar het Rs forum, naar quests, en post ff wat in het grote ik zoek een partner voor de heros quest draadje ;)
RS forum zuigt. Iedereen kicked zn topic om de minuut :/ Mn topic was binnen de minuut verdwenen, toen dacht ik.. laat maar. In game was het ook erg lastig om iemand te vinden. Uiteindelijk kwam iemand naar mij toe om te vragen of ik em wilde helpen met de heroes quest, en hij was nog van de goeie gang ook :D
Heb em dus gehaald :)
Ik ben nu eindelijk 90 combat :)
En even een tip, zodra je 70 strenght hebt, laat het dan links liggen. Attack heb je dan veel meer aan.
Hmm, ik heb strength net nar 75 getrained. Nu maar ns even wat attack doen dan.
darkdesign schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:47:
Ik ben weer een beetje lobsters aan het fishen. Met het geld wat ik daar mee verdien denk ik dat ik harralanders koop en mijn herblaw een beetje omhoog boost.
Hoe liggen de prijzen van herbs eigenlijk?

Ik ga nu even 1000 mith bars superheaten, en daar 600k aan verdienen :9

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 31-03-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:12:
[...]

RS forum zuigt. Iedereen kicked zn topic om de minuut :/ Mn topic was binnen de minuut verdwenen, toen dacht ik.. laat maar. In game was het ook erg lastig om iemand te vinden. Uiteindelijk kwam iemand naar mij toe om te vragen of ik em wilde helpen met de heroes quest, en hij was nog van de goeie gang ook :D
Heb em dus gehaald :)

[...]

Hmm, ik heb strength net nar 75 getrained. Nu maar ns even wat attack doen dan.

[...]

Hoe liggen de prijzen van herbs eigenlijk?

Ik ga nu even 1000 mith bars superheaten, en daar 600k aan verdienen :9
Harralanders tussen de 1k en de 1.2k ea, ranarrs tussen de 5 en de 7k ea.

Licht er maar net aan welke herbs je in gedachte hebt ;) Ik heb alle herbs weer verkocht want ik had toch geen zin in herblaw. Nu heb ik 5k raw sharks en die ga ik cooken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wtf... Dat is _ontzettend_ hoog :o Ik heb een hele sloot van die herbs, damn.. dan ben ik zowat millionair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Weet iemand wat je met desert boots kunt? Heb ze toevallig ergens gevonden, en ik vroeg me af wat je er mee kan.

Enne, ik zat een beetje runes te craften mbv the Abyss, maar daar ben ik net een d long kwijtgeraakt :( Iemand tips om je _niet_ door die monsters af te laten slachten?

[ Voor 44% gewijzigd door RoD op 05-04-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:29:
Weet iemand wat je met desert boots kunt? Heb ze toevallig ergens gevonden, en ik vroeg me af wat je er mee kan.

Enne, ik zat een beetje runes te craften mbv the Abyss, maar daar ben ik net een d long kwijtgeraakt :( Iemand tips om je _niet_ door die monsters af te laten slachten?
Desert boots zorgen ervoor dat je je minder snel evrbrand in de woestijn,
En in de abyss moet je meetsla niks meenemen vanwege de pkers dus gewoon snel rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mjah ik had maar een d long meegenomen zodat ik me nog een beetje kon verdedigen, maar die klote monsters zitten overal :/ En als je prayer ook nog gedrained is kun je helemaal niks.

Ik vind die abyss maar niks, ik ga wel mooi op de "normale" manier rc'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de abyss gaat wel goed maar je verdedigen zal niet lukken,
Meestal is het entange, teleblock, iceburst, dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:42:
Ownee... vooraal geen flamebait, zit hier een heel spel af te kraken om vervolgens te zeggen dat hij wow speelt (oh my god, 3d runescape :D ). En nu weer ontopic :*)
Als je echt MMORPGs vergelijkt met Runescape weet je niet waar je het over hebt ;) RS is geen MMORPG, maar een onlinen grindspelletje waar je een hoop vervelende mensen je in de weg lopen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:51:
[...]

Als je echt MMORPGs vergelijkt met Runescape weet je niet waar je het over hebt ;) RS is geen MMORPG, maar een onlinen grindspelletje waar je een hoop vervelende mensen je in de weg lopen :)
Runescape is een grind spel? pfffff
Ik heb WoW gespeelt, silkroad, rose, etc.
Maar wat me echt verveeld aan die spellen is dat je alleen maar kunt vechten, en als je vecht, en traint, dan heb je bij rs nog altijd een grotere vrijheid om je character aan te passen naar jou wil.
Denk bijvoorbeeld aan pures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
RoD schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:31:
Als je in de edgeville dungeon Chaos Druids gaat attacken, gaat het nog wel redelijk snel hoor ;)

edit:

Ik zal eens proberen een nieuw topic te maken.. Kijken of het lukt..
Ook omdat dit topic vol zit met eindeloos gezeur over : Runescape is slechter dan wow, enzo..

Ik stel voor om in dit nieuwe topic verder te gaan:
[rml][ PC MMORPG] Runescape #1[/rml]

[ Voor 29% gewijzigd door Enfer op 13-05-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het mergen van een topic een groot topic als deze met een ander klein topic me geen goed idee lijkt, doe ik deze gewoon op slot :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.