Toon posts:

bios probleem,

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb al beetje op dit forum zitten zoeken en op andere forum's maar ik kwam nog niet echt een antwoord tegen op mijn vraag,

ik heb namelijk laatst geprobeert me bios te flashen en op dat moment vraagt de pc om het nieuwe bestand en verwijdert dan eerst de bios en begint dan opnieuw met installen.
alleen tijdens het installen kreeg ik een fout melding en de pc doet nu nix meer.

kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dit kan oplossen of is mij moederbord nu helemaal afgedaan.

Verwijderd

jumpertje lostrekken of batterij er even uithalen, komt je chip vrij van spanning te staan. Daarna nog eens proberen, doet dat niks dan is het einde verhaal.

Verwijderd

Weet je toevallig nog wat voor foutmelding er werd gegeven?
Volgens mij doet het er niet veel meer toe, want waarschijnlijk is je mobo dood....

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

hoe recover ik een mislukte biosflash ;)
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:15:
Weet je toevallig nog wat voor foutmelding er werd gegeven?
Volgens mij doet het er niet veel meer toe, want waarschijnlijk is je mobo dood....
bios stuk != mobo stuk 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door Turkish op 20-01-2005 17:16 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TS, Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden waar je je accoord EN bekend mee verklaarde. Helaas heb je ze blijkbaar te snel weggeklikt, want een ervan is dat je voordat je post even zelf op zoek moet gaan en in dit geval het gewoon in de FAQ staat zoals Turkish schrijft:

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.