Toon posts:

kleiner budget!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie hier heel wat budgettopics enzo, maar ik vind 1100/1200 euro nog steeds niet echt budget. Zelf heb ik bijvoorbeeld max 800 euro :( .

Ik heb zelf verder echt 0,0 verstand van de technische kant van pc's laptops, maar iig wil ik:

half-life 2 en Cs:s kunnen spelen, dvd's kunnen kijken en verder gewoon alle normale computerdingetjes doen :).
ik hoef geen:
enorme hardeschijf (40is echt max en meer dan genoeg) en ook geen brander oid. Ik hoef hl2 ook niet in de best mogelijke graphics te spelen, als t maar een beetje loopt.

Zijn mijn eisen uberhaupt mogelijk binnen t budget? Andere tips voor mensen met dit of nog kleiner budget? BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:43
Typ eens bij search in --> low budget laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-10 14:59
Welkom op GOT

Om heel eerlijk te zijn zou ik zeggen laat je eens wat uitleggen bij een lokkal computer winkeltje. En kom dan met een configuratie terug en dan zullen we eens kijken of het wat is. Nu moeten wij voor jou gaan uitzoeken wat je wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 16:28
Wacht (als je daar tijd voor hebt) de aanbiedingen van diverse supermarken/kruitvat etc af...
daar heb je voor rond die prijs een pc

een super standaard laptopje zou ook moeten lukken voor die koers alleen weet ik niet of je daar ook wel halflife op kan spelen.....

check diverse pcbladen winkels webshops etc....

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
alternate, hardware --> pc-systemen. budget pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er zijn ongeveer 51 resultaten, verdeeld over 2 pagina's.
Er is gezocht op: low budget laptop
Volgens mij biedt de search je wel genoeg mogelijkheden om je wat verder te oriënteren op dit gebied. De eerste drie topics die je vindt zijn b.v. prima leesvoer. :)

Aangezien je nog nieuw bent op GoT, heb je misschien nog niet helemaal wat we hier allemaal van je verwachten. Neem eens een kijkje in de Algemene gedragsregels (Netiquette) en de algemene faq, waar je veel richtlijnen kan vinden van het forumgebruik. Bij het openen van topics verwachten we bijvoorbeeld wel dat je eerst de search hebt gebruikt, maar in dit geval zie ik er niet zoveel van terug. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Laurent op 19-01-2005 16:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.