[SP2] Fout met installeren van progamma's etc.

Pagina: 1
Acties:

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb nu ook al een tijdje Sp2 en vind het prima werken maar, laatst probeerde ik een progamma te installeren via cd-rom en toen kreeg ik de volgende fout: C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT, Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen.

Hiervoor had ik dus geen last van zo een foutmelding, dus ik weet wel zeker dat het door sp2 komt, maar is hier dus iets aan te doen, een patch ofzo?

Alvast bedankt! :)

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 21:46

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Installeer eerst eens alle windows updates en haal een virus/spyware scanner door je pc heen. Grote kans dat het dan is opgelost.

Google? wil ook nog wel eens helpen.

• Evant87
Ja alle updates heb ik al hoor, en virus en spyware scan heb ik er pas ook nog over gehaald dus daar ligt het denk ik niet aan

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 21:46

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Hier staan genoeg oplossingen tussen.

Verwijderd

In dit topic wordt dit zelfde probleem besproken Het is dus spyware of het wordt veroorzaakt door een aanpassing in windows door SP2

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 15:10 ]

• Evant87
Ik heb er nu dus ook Spy Sweeper overheen gehaald maar zonder echt succes, en op google kon ik ook niet echt iets vinden |:(

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:50

grimson

domeingrommer

Error message when you install or start an MS-DOS or 16-bit Windows-based program
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;324767

Hier staat ook je probleem beschreven.

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Genoemde bestand ff uit de map c:\windows\repair terug zetten naar c:\windows\system32.

Het is nl. een bekend probleem, Het genoemde bestand word nl. bij instalatie SP2 verwijderd.

Grutte Pier fansels

• Evant87
hessel schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:34:
Genoemde bestand ff uit de map c:\windows\repair terug zetten naar c:\windows\system32.

Het is nl. een bekend probleem, Het genoemde bestand word nl. bij instalatie SP2 verwijderd.
Heeel erg bedankt, het is nu eindelijk gelukt!!! Dankje wel Hessel :D :D
Pagina: 1