Toon posts:

goede koeler nodig, weinig ruimte

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus op zoek naar een goede en vooral kleine en stille koeler want, de huidige koeler CM dp5-7h53f-01 een goedkoop ding, heeft zn tijd wel gehad en kan mn cpu niet kan bijhouden op een freq van 166mhz 11x multip. deze koeler is misschien8 cm breed(richting voeding) en dat gaat nog net.

- ik heb een kleine kast,
- voeding zit dichtbij de koeler,
- a7n8x-x sock 462 mobo. en een xp2500+ cpu.

wou nog pictures maken maar ben mn usb kabel kwijt, helaas.
zal er alsof ff verder zoeken, in de tussentijd.. sugg?

gr,
pbijl

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Welkom op GOT enzo ;)

Kijk eens in de pricewatch en kijk of ze stil genoeg zijn.
Zoek de specificaties op bij de fabrikant van het produkt en zoals
hieronder ook al gezegd, ga eens langs bij je pc-boer!

[ Voor 81% gewijzigd door ManiacScum op 19-01-2005 12:59 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-02 22:16

Nik

Ga naar de lokale pc boer, neem desnoods je kast mee, en zoek een leuke koeler uit :?

edit: ooow je bent nieuw :)

Op GoT verwachten we dat mensen zelf wat onderzoek doen naar het antwoord, en in jouw TS is daar niet veel van te merken. Lees ook alles in de volgende link eens even door: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Welkom 8)

[ Voor 61% gewijzigd door Nik op 19-01-2005 12:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
integendeel, ik ben al bij 3 zaken geweest in rotterdam. pcl computers, computerland, en die aap tegenover, past niet, of te duur. :), pricewatch, tja..heb aardig wat koelers gechecked, maar ik weet niet wat een goede koop is daarom denk ik ik vraag het ff.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

hoi pbijlx,

Welkom op de Gathering of Tweakers.

De vraag die je stelt is al vaker voorbij gekomen. Speciaal hiervoor hebben we een topic gehad waarin de verschillende AMD koelers werden vergeleken: [rml][ Cooling] Ervaringen met AMD koelers[/rml]

In dit topic zal je al de nodige ervaring vinden met de verschillende koelers. Mocht je er dan nog niet uitkomen dan denk ik dat je even een aantal favoriete koelers van je op moet gaan zoeken en dan op internet gaan kijken welke goed presteren.

Dat je een kleine kast hebt is idd vervelend... Alleen hoeveel ruimte je nou precies hebt kan ik ook niet uit je post halen. Dat wordt dus een beetje glazen-bol kijken voor ons ;)

Over het algemeen zijn goede koelers idd wel duur, dus zal je toch wel bij een wat duurdere koeler uitkomen :)

Deze gaat dus dicht omdat je echt zelf ook het een en ander kunt vinden in de verschillende revieuws enzo :)

Veel succes met zoeken !

[ Voor 3% gewijzigd door Apen-nootjes op 19-01-2005 13:46 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.