Ja, naast Google (waar jij ook vast wel iets kan vinden) Exchange
Eerst het probleem, dan de oplossing
schroef een el-cheapo faxmodem in een pc en deel de fax (bij printers) over het netwerk...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Qpro van HSCG heb ik goede ervaring mee.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Verwijderd
Active Fax!
Werkt makkelijk,gewoon alles wat je kan printen, kan je faxen..
Goed te beheren, elke afdeling eigen faxvoorblad!
Een mailalerts wanneer fax niet verzonde wordt..
Werkt makkelijk,gewoon alles wat je kan printen, kan je faxen..
Goed te beheren, elke afdeling eigen faxvoorblad!
Een mailalerts wanneer fax niet verzonde wordt..
Yep, ik draai volgens mij al een jaar of 5, 6 GFI faxmaker (for Exchange), dat werkt werkelijk als een zonnetje.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:14:
gfi heeft een leuk pakket
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
Ik draai al sinds jaar en dag hylafax. Legio mogelijkheden om te faxen. Bijvoorbeeld via een mail of door naar een printer te sturen. Je schijnt er ook aardig leuke grappen mee uit te kunnen halen wat formatting en routing betreft.
Voor notes gebruiken we op een ander kantoor extrafax, werkt okay maar niet erg bijzonder of uitgebreid. Kan ook faxen via e-mail en als faxprinter. Kost alleen een hoop centjes meer
Maar nu even serieus. Je schiet gewoon maar wat af in een forum voor professioneel netwerken. Stel dan ook een professionele vraag. Randvoorwaarden willen we en doe eerst zelf wat zoekwerk.
Voor notes gebruiken we op een ander kantoor extrafax, werkt okay maar niet erg bijzonder of uitgebreid. Kan ook faxen via e-mail en als faxprinter. Kost alleen een hoop centjes meer
Maar nu even serieus. Je schiet gewoon maar wat af in een forum voor professioneel netwerken. Stel dan ook een professionele vraag. Randvoorwaarden willen we en doe eerst zelf wat zoekwerk.
Dit is dus niet de bedoeling.
Naast het feit dat dit weinig tot niets met PNS te maken heeft, schort er het nodige aan je topic.
gorgi_19 heeft je hier al uitgelegd dat dergelijke topics not done zijn hier op het forum.
Ik raad je dan ook met klem aan de volgeende FAQ's te lezen :
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart
GoT is geen personal helpdesk waar je even een vraag kunt dumpen, er word ook eigen initiatief van jouw kant verwacht.
Naast het feit dat dit weinig tot niets met PNS te maken heeft, schort er het nodige aan je topic.
gorgi_19 heeft je hier al uitgelegd dat dergelijke topics not done zijn hier op het forum.
Ik raad je dan ook met klem aan de volgeende FAQ's te lezen :
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart
GoT is geen personal helpdesk waar je even een vraag kunt dumpen, er word ook eigen initiatief van jouw kant verwacht.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()