Toon posts:

vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vraagjes

1: Hoe kom je in MS-DOS als je de besturingssysteem Windows XP hebt. Hoe kan je hem in MS-DOS laten opstarten?

2: Als je meerder partities van je harde schijf hebt gemaakt, hoe kun je ze dan nog groter maken?

(Misschien komen er meerdere vraagjes aan)

Mark,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MS-DOS bestaat niet meer zoals het vroeger bekend was . Je kunt nog wel een dos-promptje openen door in Start - Uitvoeren cmd te typen en op enter/OK te drukken.

Partities kun je mbv Partition Magic resizen zonder verlies van data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

voor al je vragen... google is je vriend!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:15

Just_I

What did you just say?

Mja, niet om lullig te doen hoor, maar:
  • Heb je zelf al gezocht en zoja wat heb je gevonden?
  • Je zit in het verkeerde sub fora (zou in WOS moeten komen
  • Is wel een heel erg standaard vraag even zoeken kan geen kwaad
  • Lees even de WOS faq door
Lees voor je misschien nog komende vragen eerst de desbetreffende faq's door en probeer eens wat te zoeken met de search van GoT en Google.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je bent misschien nieuw op GoT, maar dat betekent niet dat je zomaar alles kan vragen zonder zelf eerst wat uit te zoeken. ;) Bij de registratie heb je nog wat voorwaarden voor je neus gekregen, ik heb zo'n vermoeden dat deze niet helemaal in je opgenomen zijn. Ik raad je aan die nog eens door te nemen en je aan de normen op GoT te houden. :)

Het kan altijd voorkomen dat we hier wat streng overkomen; GoT is immers géén beginnersforum. Daarom lijkt het me niet onhandig om eens een kijkje te nemen op sites als Beginnersweb, waar ze dit soort vragen dolgraag beantwoorden. :)

Dit topic is gesloten.