Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Mp3] Mp3speler/Koptelefoon voor het sporten

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lets face it... fitnes is saai maar nodig voor mij wil ik lekker over het strand kunnen lopen van de zomer.
En de muziek die ze draaien gaat mij niet vooruit krijgen dus ben ik op zoek naar een goeie mp3speler .

Belangrijke dingen voor mij zijn :

* 512 mb (heb nogal een brede muzieksmaak die per uur kan verschillen dus dan kan je nog een beetje switchen in die 1,5 uur )

* Flashspeler ( 8 cm cd spelers werken niet geloof me :) en sporten lijkt me ook niet echt lekker voor een hdspeler ? )

* Radio (altijd leuk als je is zin in slap geouwehoer hebt of onder jensen sport)

* Goed geluid! (dit vind ik gewoon heel belangrijk ik bedoel geen ontzettend dikke bas ,maar lekker geluid niet dat schelle .
Ik zie mezelf ergens midden tussen een normale luisteraar en audiofiel in .)

* Klein (zijn de meeste flasspelers wel)

* Vast geheugen ( geen gezeur met kaartjes enz)

* En een richtprijs van rond de 150 euro ,omdat het alleen maar voor het sporten is en 2 x vakantie per jaar voor de rest heb ik mijn autoradio ;)

Ik heb natuurlijk al gezocht en enkele keuze zijn/waren :

* MobiBLU DAH 1200 - heeft volgens mij wel goed geluid alleen is best duur imho

* Live CA-F300 512 MB - Ik heb de 1 gig aan mijn vriendin gegeven en daardoor is hij nu een voorbeeld van wat ik niet wil kwa geluid,maar zij vind hem wel goed

* Creative MuVo N200 black - Of de V200 daar ben ik nog niet uit ...lijkt me een nette speler voor het bedrag van ong 130 euro en creative is meestal ook welgoed met geluid toch ?

Groot nadeel van deze speler vind ik wel die brom als de backlight aan is ik vind dat zo,n fout die de fabrikant maar heeft laten zitten en dat irriteert mij .

* iRiver iFP 895 - Eigenlijk gewoon weer te duur ,maar schijnen goed geluid te hebben (of zijn ze gewoon in de mode ? ) ben eigenlijk benieuwd of het verschil in geluid het geld waard is .

En tja omdat ik ga sporten lijken me oordopjes ook niet echt fijn ,maar zo,n koptelefoon lijkt mij een zweetnest na een tijdje.

Dus na een heeel lang verhaal wil ik eigenlijk gewoon jullie ervaringen (het liefst als je 2 of meer echt geprobeert hebt ) en een anti-zweet fijne en vooral goeie koptelefoon :)

Ik mag nu 1maal niet alles proberen in een winkel en ik geloof dat het hier stikt van de ervaring of sport ik alleen hier >:)

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:09

Polycom

Poes van goud

Ik raad deze aan:

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=257

De muvo dus.

Zelf de voorganger gehad en daar was ik meer dan tevreden over.

[ Voor 153% gewijzigd door Polycom op 18-01-2005 18:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Prijs/kwali verhouding zit idd wel goed met die speler geloof ik ,maar die brom heh :)

Of vestig ik mijn aandacht gewoon teveel op dat punt :)

• Polycom
  • Laatst online: 09:09

Polycom

Poes van goud

brom ? :?

dat lijkt me wel erg sterk, heb je al eens de speler geprobeert in bv de dixons?

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar staat wel als ervaring in het grote muvo 2 topic .

Als de backlight aanstaat bromt hij (storen) .

Met de koptelefoon ben ik er al aardig uit geloof ik de senheiser PMX40 lijkt me wel goed al ben ik nog steeds bang voor zweetoortjes :)

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Wat dacht je van de Ipod Shuffle? Klein, degelijk en niet al te duur. Ook hoorde ik dat er aardig goed geluid uit kwam. Tijdens het sporten heb je toch geen schermpje nodig, dus dat moet ook geen probleem zijn. Enige nadeel is dat je wel met itunes of soortgelijk moet gaan werken, maar ook dat hij niet als echte usb stick werkt. Het enige wat hij mist is een radio. Maar op mijn mp3 speler heb ik hem eigenlijk nog nooit gebruikt.

Door zijn geringe formaat heb je er ook aardig weinig last van bij het sporten.

[ Voor 12% gewijzigd door dev icey op 18-01-2005 18:53 ]

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:18
ik heb een IOPS MFP-350. echt geweldig ding, zit met z'n 188,95€ wel btj buiten je budget. Het ding geeft perfect geluid, er zit een radio op die ook nog eens zeer goed is naar mijn mening (heb m vergeleke met mn vriendins mp3speler, een MPMAN F-72 oid).

maar die iops is z'n geld cker waard, zit ook nog een stopwatch op (na flashen), maar die kun je niet tegelijk gebruiken met muziek luisteren.

je kunt je muziek ook nog sneller of langzamer afspele (misschien dat je dr sneller van gaat lope ofsow ?:P)

en hij ziet er gewoon mooi uit en de bediening is ook gemakkelijk. als je meer info wil moet je ff hier op got zoeke, staat een heel topic over die speler...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

Topicstarter
@ icey :Ipod shufle heb ik nog niet van gehoord nee en ipod staat ook niet bekend om zijn geluid toch ? maar zal ff zoeken maybe heb je gelijk .

@ Kunst : ach als het echt goed is dan maakt het bedrag ook niet zoveel uit zal het topic morgen even doorspitten

tnx voor de reacties allemaal tot nu toe

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 00:54 ]

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:00
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:52:
@ icey :Ipod shufle heb ik nog niet van gehoord nee en ipod staat ook niet bekend om zijn geluid toch ? maar zal ff zoeken maybe heb je gelijk .

@ Kunst : ach als het echt goed is dan maakt het bedrag ook niet zoveel uit zal het topic morgen even doorspitten

tnx voor de reacties allemaal tot nu toe
iPod staat nog best goed bekend om z'n geluid als je het mij vraagt. De iPod shuffle is de nieuwste creatie; 512 MB voor € 99,- en 1024 MB voor € 149,-. Voor het sporten heb je bijvoorbeeld ook zo'n sportarmband. Meer info: http://www.apple.com/nl/ipodshuffle/ Enige wat deze speler mist is de radio. Qua prijs zit ie lekker en klein is ie zeker (0,84 cm dikte, vind ik zelf erg belangrijk bij een MP3-speler). Ook op GoT is een topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/996841

[ Voor 18% gewijzigd door Wutroe op 19-01-2005 01:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ff het topic bekeken van die ipod ,maar je moet echt ipodfan zijn wil je die mooi vinden .

Geen scherm en geen radio vind ik simpelweg onhandig en al moet ik zeggen dat de prijs leuk is vind ik hem er ook niet uitzien .

Maar ik ben ook iemand die eerder de zen micro zou nemen dan de ipod micro dus daar kan het ook aan liggen :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
mp3 spelers van Philips/Nike (PSA en ACT series) nog niet bekeken?

Nike heeft ook geweldige koptelefoons voor sporters. Ook weer in samenwerking met Philips. Kost was, maar kwalitatief allemaal enorm goed.

• Wutroe
HunterPro schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:45:
mp3 spelers van Philips/Nike (PSA en ACT series) nog niet bekeken?

Nike heeft ook geweldige koptelefoons voor sporters. Ook weer in samenwerking met Philips. Kost was, maar kwalitatief allemaal enorm goed.
http://www.consumer.phili...FQC0PJ0RMRCSHQVHKFSESI5P#

Hier staat overigens de 256 MB versie, maar er is er ook 1 met 512 MB

• HunterPro
  • Niet online
klopt, die is zwart en heet vziw MP3MAX :)
edit: whoops, nope, dat is de (lelijke) philips versie. Als je op www.nikerunning.com kijkt en dan onder gear -> portable audio kom je ze wel tegen.

[ Voor 65% gewijzigd door HunterPro op 19-01-2005 16:16 ]

• WWs
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 16:56

WWs

Ik zou 100% zeker voor de MuVo gaan, de voordelen die ik erin zie :
-Mooie design (/klein)
-15 uur (tegenover bv de MobiBLU DAH 1200 met 10 uur)
-Goedkoop
-De service van creative, mijn oude MuVo² 1.5GB ging raar doen, ik had met creative contact genomen...en binnen een een week ofzo een splinternieuwe spelertje gekregen!

• coptician
  • Laatst online: 13:44
Persoonlijk zou ik de Sony NW-E95 kiezen in dit geval, die ligt alleen buiten je budget. Aanrader is de Senn' PMX serie wel, die is gewoon erg lekker. Als alternatief de Sony Streetware serie, maar je bent een geluidsliefhebber, dus daar wordt je niet vrolijk van.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 10:49
Als ik nu zou moeten kiezen voor een flash MP3 Speler, dan zou ik zeker de iAudio G3 kopen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/249_1.jpg

Hij is ( vind ik ) erg mooi.
Hij heeft een speelduur van 50 uur !!
Verder ondersteund hij ook nog eens Ogg Vorbis en heeft ook een FM radio, alleen de prijs is iets boven je budget, € 188,95 bij MP3spelers.nl.

Verwijderd

Topicstarter
Is ook een mooi spelertje ja ,maar die muvoprijs is niet echt te beaten geloof ik .

Ik bedoel dan kwa verhouding ,want het geluid is lekker en zeker voor die prijs (jaja heb hem even kunnen testen )

Dus het zal hem wel worden en als ik dan toch 180 wil uitgeven neem ik wel de 1gb ofzo .

Wel tnx voor alle reacties en vaag dat er geen iriverfan gesignaleerd is :)

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:09:
Wel tnx voor alle reacties en vaag dat er geen iriverfan gesignaleerd is :)
Tja, de iRivers liggen eigenlijk, net als de iAudio G3 trouwens, buiten het door jou aangegeven budget. Mocht je toch € 180 uit willen geven, dan zou ik ook zeker één van de iRiver spelers overwegen.

Ik ben zelf ook aan het kijken naar een kleine flash-speler voor als ik m'n H340 niet mee wil slepen, bv. tijdens sporten ed.. Ben over m'n iRiver zeer tevreden, maar voor een flashplayer zou ik toch eerder de iAudio G3 (512mb) kiezen.

iRiver geluidskwaliteit is imo zeer goed, al heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal. Toch spreekt de G3 mij meer aan dan de iFP 795/895. Ik vind de G3 mooier, hij is een stuk kleiner en de batterij gaat ook nog iets langer mee. Daarnaast schijnt ook iAudio een goede geluidskwaliteit te leveren en zijn ze ongeveer even duur.

De vraag over een goede koptelefoon/oordoppen voor tijdens het sporten raakt trouwens een beetje ondergesneeuwd, maar hier ben ik ook wel benieuwd naar: wie heeft er positieve ervaringen met bepaalde koptelefoons/doppen tijdens het sporten en dan met name qua draagcomfort?

[ Voor 14% gewijzigd door NrG_82 op 21-01-2005 13:21 ]

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Verwijderd

Topicstarter
Met het koptelefoonprobleem ben ik wel wat verder gekomen :)

In-ear schijnt no go te zijn wegens eigens hartslag enz sport maar is met je oren dicht bv :)

Dus het moet over je oren heen zoals deze :

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=61

Die schijnt ook lekker geluid te hebben

of deze :

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=173

en die is nieuwer wat raar is kwa productnummer ,maar de bass schijnt daar weer beter van te zijn .

Maar het lijkt me nog steeds dat je er zweetoren van krijgt ik heb altijd wel rooie warme oren na het roeien of fietsen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 19:22 ]

• Wutroe
Een jongen uit mijn klas heeft de PMX60 neckband en hij is er zelf super tevreden over. Heel erg goed geluid met mooie weergave van de klanken. Heeft 'm ook al een hele tijd, geeft ook wel wat aan qua duurzaamheid. Zelf heb ik verder geen ervaring met die neckband.

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Over de geluidskwaliteit van de PMX-60 heb ik inderdaad ook al meerdere goede dingen gelezen. Maar ik vraag me af of zo'n neckband wel fijn is bij het sporten. Bij het joggen lijkt het me niet echt prettig, ik jog trouwens niet zelf. Ik wil ze opzich ook wel tijdens eenzame duurtrainingen op de racefiets gaan gebruiken en dan lijkt me een neckband helemaal geen optie, vooral omdat ik dan ook nog een helm opheb. Ik ga binnenkort eens een stukje intensief fietsen met m'n EX71's, eens kijken of het echt zo irritant is (wat ik me idd heel goed voor kan stellen, want ook dingen als chips of koekjes eten is zwaar irri).

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Even een vraagje (of opmerking) tussendoor: Kan je wel goed sporten met zo'n ding? Ik bedacht me namelijk dat je meestal met fitness (als je het goed doet) wel redelijk gaat zweten, en ik vroeg me af of een mp3speler daar wel voldoende tegen kan? Het zou toch zonde zijn als je net nieuwe mp3-speler de geest geeft dankzij je eigen lichaams-zouten :)

(er vanuit gaande dat je em om je nek hangt)

[ Voor 8% gewijzigd door Ugchel op 22-01-2005 11:24 ]

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Bij de meeste players krijg je wel een hoesje of een tasje oid, dat beschermt in de meeste gevallen genoeg tegen het zweten. Tegen regen zullen ze niet voldoende beschermen, maar voordat je te hard zweet om door het hoesje heen te zweten, moet je wel heeeel hard je best doen ;) .
Bij bovengenoemde iAudio G3 wordt bijvoorbeeld dit hoesje geleverd:

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/249_3.jpg

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

edit: heb de post ff omgedraaid, omdat deze creative volgens mij aan alle eisen van de TS voldoet?

Creative Muvo Sport C100 256 MB € 104.95
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=271
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/271_1.jpg
De vochtbestendige, met rubber afgewerkte behuizing bevat een FM-radio, een intelligente stopwatch met afteltimer, 256 MB geheugen én een uitbreidingssleuf voor SD- en MMC-kaarten voor een totale opslagcapaciteit van maar liefst 768 MB.
edit:
bij de Creative zit:
Stereo (sport) oortelefoon set (vochtbestendig)

iRiver N10 512 MB
€164
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/180_1.jpg
hij ziet er niet erg 'sporty' uit, maar wel mooi en iriver...
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=180

MSI Mega Player 521 256 MB
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=269
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/269_1.jpg
Sportieve elementen van de MSI Mega Player 521 zijn de ingebouwde stopwatch en een pedometer voor het bijhouden van sportieve prestaties zoals het verbranden van calorieën
helaas maar 256mb

[ Voor 66% gewijzigd door schaduw op 22-01-2005 14:12 . Reden: toevoeging en verandering layout ]

Verwijderd

Topicstarter
Over die crative heb ik idd ook nog getwijfeld ,maar verder weinig over gevonden en je moet er weer een kaart bijkopen terwijl je voor 30 euro een muvo 2 hebt met 512 en waterdicht enz heb ik niet nodig.

Die iriver lijkt me vreselijk onhandig omdat hij om je nek hangt ? ..thangt toch in mijn trainingsbroek .

En de laatste heeft maar 256 mb dus valt hoe dan ook af .

Kijk van mij hoeft het er niet sporti uit tze zien en omdat het voor fitness is maakt een stop-watch en z het ook niet aantrekkelijker.

nee het zal wel de muvo 2 worden door prijs/kwali verhouding en hij is klein en flash dus dat kan wel tegenb een paar schokken .

Nu nog dat warme oordoppen probleem oplossen :)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

de SD kaartjes kun je bij mp3speler met korting bijkopen, zo heb je 768mb voor 155 euro...
(of 512 voor 135).
En dat vochtbestendige leek me vooral handig nav. de andere opmerkingen betreffende zweet.

En aangezien het uiterlijk niet belangrijk is, dan zit je goed, want die Muvu Sport is f*ckin lelijk :*)
maar goed, je hebt je keuze al gemaakt, ik zag toevallig de spelers met 'sport' in hun naam staan.

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Dat zweet sloeg meer op de oordoppen. (Spat-)waterdicht kan misschien wel handig zijn als je regelmatig een stukje gaat joggen in de (lichte) regen.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:07:
Die iriver lijkt me vreselijk onhandig omdat hij om je nek hangt ? ..thangt toch in mijn trainingsbroek.
Helemaal mee eens.. Leuk dat je hem om je nek kunt hangen, maar doordat je hem nu om je nek _moet_ hangen, beperkt iRiver zich enorm qua potentiële kopers voor deze speler.

Verwijderd

Goddamn...wat is de iRiver N10 512MB goedkoop geworden 165,- euro (op sommige sites staat ie nu nog voor meer als 210,- euro) Ik kijk nu anders tegen dat model aan. Want het is echt een schitterend mooie speler (een collega van me heeft hem) maar ik vond hem altijd veel te duur.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 19:02 ]

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 01:31
Ik was zelf ook op zoek naar een koptelefoon die goed zit tijdens joggen... de meeste earbuds passen bij mij niet, ze vallen er altijd uit :P

Nu kwam ik via een ander topic in dit forum uit op deze: Koss P9 en ook wel de Koss P14 (de eerste is te koop bij mmport.nl). Deze zien er op zich prima uit, lijkt me lekker strak te zitten in/rond je oren zonder dat het zo'n kleffe boel wordt (zoals TS al aanduidde).

Heeft iemand nog ervaringen of andere wetenswaardigen hierover te vertellen? Heeft iemand überhaupt zo'n model koptelefoon? Ik ben vooral benieuwd naar draagcomfort en waarde voor het geld, geluidskwaliteit maakt me niet enorm veel uit maar is wel mooi meegenomen.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

tozzke

aka tozzert

toch maar een reactie van een iRiver fan dan :)

ikzelf heb de iRiver iFP-795
Afbeeldingslocatie: http://tozzke.zeepost.nl/1.jpg

hij bevalt prima
- goed geluid
- radio met goed ontvangst (ik was blij verrast)
- 40 uur op een penlite (dus geen ingebouwde accu; wat weer een langere levensduur betekent dan een speler mèt ingebouwde accu)
- je krijgt er een armband bij waar je hem aan kunt bevestigen, een nekkoord en een tasje

Verwijderd

- je krijgt er een armband bij waar je hem aan kunt bevestigen
Kijk dat is wel interessant. Zeker aangezien deze 512 MB speler momenteel voor 120e in de pricewatch is terug te vinden. Maarre, kun je er misschien een plaatje van dat tassie posten?

Ik vind het namelijk op onderstaand plaatje nogal moeilijk om in te schatten hoe dat ding om je arm moet:
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/42_6.jpg

Nog iets anders:
In-ear schijnt no go te zijn wegens eigens hartslag enz sport maar is met je oren dicht bv
Hoe dat zo? Ik ben mijn vorige Mp3 speler regelmatig wezen hardlopen maar nog nooit problemen gehad?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 10:36 . Reden: stukkie vergeten ]

• HunterPro
  • Niet online
Thomson en Nike doen ook van die banden bij hun spelers... en dan vind ik die van Nike nog het beste (maar ja das ook hun vak ;))

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:35:
Nog iets anders:

[...]

Hoe dat zo? Ik ben mijn vorige Mp3 speler regelmatig wezen hardlopen maar nog nooit problemen gehad?
Bedoel je in-ear als in gewone oordopjes die je meegeleverd krijgt bij je speler, of in-ear als in echte, meestal wat duurdere in-ear doppen die je echt in je gehoorgang steekt, zoals de Sony EX71 of de Shure E2/E3? Zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.deed2k2.nl.tt/inear.jpg

Met zulke doppen hoor je je eigen ademhaling, hartslag etc. dus wel heel goed en de stappen schijnen ook door te bonken in je hoofd door de oordoppen, niet echt prettig allemaal.

Credits voor het plaatje gaan naar DeeD2k2

• tozzke

tozzke

aka tozzert

ik denk dat dit zo ongeveer de bedoeling zal zijn van die arm/polsband
Afbeeldingslocatie: http://tozzke.zeepost.nl/2.jpg

ikzelf gebruik die band eigenlijk niet, het nekkoord evenmin. Het tasje daarentegen zit er praktisch altijd om (behalve met batterij wisselen :P)

Verwijderd

Bedoel je in-ear als in gewone oordopjes die je meegeleverd krijgt bij je speler, of in-ear als in echte, meestal wat duurdere in-ear doppen die je echt in je gehoorgang steekt, zoals de Sony EX71 of de Shure E2/E3? Zie plaatje: [knip]
Nee, oke, ik bedoelde dan zogenaamde cheapoin-ear units die je erbij krijgt. Niet heel veel problemen mee gehad tot dusverre. Maar ik schat wel dat schelpen met een neck-strap comfortabeler zijn.
[knip]
Thanks, ik snap dat je er niet vaak mee loopt want t ziet er niet bepaald cool uit ofzo. Maar t doet wel wat t moet doen, dus ik heb mijn keuze gemaakt. Voor 120e een prima sport-unit. :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 18:09 ]

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:43:
[...]

Nee, oke, ik bedoelde dan zogenaamde cheapoin-ear units die je erbij krijgt. Niet heel veel problemen mee gehad tot dusverre. Maar ik schat wel dat schelpen met een neck-strap comfortabeler zijn.
Voordeel van de gewone oordopjes, is dat je het omgevingsgeluid nog gewoon hoort. That is, tijdens het outdoor sporten is dat imo een voordeel, in verband met de verkeersveiligheid (want je wilt natuurlijk niet onder een vrachtwagen eindigen..).
In de trein is dat weer een nadeel, want dan hoor ik liever alleen maar m'n muziek en niet dat gekrijs van kleine kinderen 3 stoelen verderop, of iemand die het nodig vindt om een telefoongesprek schreeuwend te voeren.. :/

• HunterPro
  • Niet online
Tozzman schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:11:
[afbeelding]

ikzelf gebruik die band eigenlijk niet, het nekkoord evenmin. Het tasje daarentegen zit er praktisch altijd om (behalve met batterij wisselen :P)
Nee! je hoort zo'n mp3 speler aan je bovenarm te kunnen hangen (zo werkt het iig bij Nike). Dan loop je zonder dat het koordje van de oortelefoontjes teveel beweegt en loop je je oordopjes dus niet uit je oor.

• Wortelsoep
  • Niet online
Poekoek schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:24:
Een jongen uit mijn klas heeft de PMX60 neckband en hij is er zelf super tevreden over. Heel erg goed geluid met mooie weergave van de klanken. Heeft 'm ook al een hele tijd, geeft ook wel wat aan qua duurzaamheid. Zelf heb ik verder geen ervaring met die neckband.
Deze heb ik ook. Heeeerlijk ding! Alleen over het algemeen worden ze wel warm, die dingen. Maar dat is eigenlijk onvermijdelijk. In-ear dingen lijkt me sowieso geen optie.

• coptician
  • Laatst online: 13:44
Wat mensen hier vergeten is dat je de iRiver N10 dus niet aan je nek HOEFT te hangen...;)

De Creative wordt volgens mij niet geleverd met sportarmband?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• tozzke

tozzke

aka tozzert

HunterPro schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:05:
[...]

Nee! je hoort zo'n mp3 speler aan je bovenarm te kunnen hangen (zo werkt het iig bij Nike). Dan loop je zonder dat het koordje van de oortelefoontjes teveel beweegt en loop je je oordopjes dus niet uit je oor.
nou, ik krijg dat ding dus echt niet om mijn bovenarm heen of het knelt heel m'n bloedtoevoer naar m'n arm af :)
het lijkt me ook niet fijn zitten om je bovenarm, telkens als je je arm aanspant (iets wat je toch regelmatig doet tijdens fitness dunkt me :+), knelt het behoorlijk

• HunterPro
  • Niet online
Tozzman schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:21:
[...]

nou, ik krijg dat ding dus echt niet om mijn bovenarm heen of het knelt heel m'n bloedtoevoer naar m'n arm af :)
het lijkt me ook niet fijn zitten om je bovenarm, telkens als je je arm aanspant (iets wat je toch regelmatig doet tijdens fitness dunkt me :+), knelt het behoorlijk
hmm dan is dit een suffe... ja ik blijf die Nike spelers aanbevelen, want die zijn op dit vlak gewoon beter doordacht. Goede Nike stretch sportarmband erbij dus, loeistevig, snug fit, zit perfect, werkt even perfect. En na gebruik gewoon meedraaien in een koud wasje in de wasmachine als't moet.

[ Voor 8% gewijzigd door HunterPro op 31-01-2005 19:25 ]

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 23:11
als je voor goede geluidskwaliteit gaat, kun je kiezen uit: iRiver, iAudio, iOps.
heb zelf een iRiver... aantal mogelijkheden wat repeat/shuffle en navigatie betreft is zowat onbeperkt..
Je kan ook even wachten op de Lexar LDP-800... dat spelertje is geweldig... komt in maart:
[Lexar LDP-800] High-End Portable AudioPlayer
oggsupport, fm radio, voice/fm recording, fmtransmitter, SD-slot!! eerste speler die klein mooi EN geheugenuitbreiding biedt.

[ Voor 32% gewijzigd door Jazco2nd op 31-01-2005 19:31 ]

• tozzke

tozzke

aka tozzert

die nike speler kan dan lekker om je arm zitten.... maar ik denk niet dat hij kan tippen aan het geluid van de iriver
nike is nou niet echt dat je zegt van een audio-merk

ps: het ligt ook maar net aan hoe groot je arm is qua omvang uiteraard :P

• HunterPro
  • Niet online
Tozzman schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:30:
die nike speler kan dan lekker om je arm zitten.... maar ik denk niet dat hij kan tippen aan het geluid van de iriver
nike is nou niet echt dat je zegt van een audio-merk

ps: het ligt ook maar net aan hoe groot je arm is qua omvang uiteraard :P
de inhoud wordt geproduceerd door Philips en is prima van kwaliteit... Nike zou zich nooit inlaten met merken die lage kwaliteit producten leveren (iets met je betaalt ervoor en ze hebben een naam hoog te houden). De armband past om mijn behoorlijk forse bovenarmen zonder als onprettig ervaren te worden. Daarnaast wil ik je nogmaals de koptelefoons van Nike aanbevelen ;) die zijn ook geniaal ontworpen, zitten perfect, loop je niet uit je oren, kunnen tegen zweet en (spat)water en klinken top.
Pagina: 1