Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
PM by me Spice.
Imo is het opnoemen van andere artikelen die in de VS ook goedkoper zijn offtopic en feitelijk een 0 waard (die potentiele waslijst wil je echt niet zien
), maar omdat er in dit geval ook uit je reactie gelezen kan worden dat je dan ei'k overal wel voor kan lobby'en vond ik 'm nog net het lezen waard (+1), maar zeker geen +3 waar 'ie ten tijde van de powermoderatie op stond.
De humor van de reactie onder je zie ik ook niet zo, en heb ik inmiddels ook naar de 0 gezet.
@LiSm: beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald nietwaar?
Imo is het opnoemen van andere artikelen die in de VS ook goedkoper zijn offtopic en feitelijk een 0 waard (die potentiele waslijst wil je echt niet zien

De humor van de reactie onder je zie ik ook niet zo, en heb ik inmiddels ook naar de 0 gezet.
@LiSm: beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald nietwaar?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
mm, stemt er morrend mee in.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Geen behoefte om een nieuw topic te openen:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1218871
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Geen behoefte om reaktie te geven.LauPro schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:54:
Geen behoefte om een nieuw topic te openen:
...de volgende keer laat ik het daarbij: je zegt niet eens wat je zo storend vindt: je eigen post? Dat 'ie op +1 staat? De reakties erop? Het weer? Bovendien, als je dan toch een topic kaapt, doe dan een topic dat over hetzelfde artikel gaat, in dit geval deze dus. "Ja maar die was nog niet geopend!" It would have been if you would have looked for it first - en anders open je dus zelf maar een topic. Wat is dit nou voor een houding

In dat andere topic betoog ik ook al in dat grootte van de produktiepanelen en grootte van de schermen niet noodzakelijkerwijs hand-in-hand gaan; en het - mij onduidelijke - punt dat je over resolutie wil maken is dan ook redelijk offtopic. Maar eerst mag je uitleggen wat je probleem is.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Sorry Rataplan
ik zal even wat meer uitleg geven. Ik vond mijn post niet dermate interessant om er een nieuw topic voor te openen.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat je er wel op moet letten dat het helemaal niet zo handig is als je opeens een scherm hebt met een diagornaal van 90cm en dan vervolgens 800x600 als resolutie. Misschien voor een TV leuk maar als je daar op wil gaan werken wordt het een heel ander verhaal.
Ten ik hem hier postte stond hij al lange tijd op 0 Overbodig. En dat stoorde me lichtelijk omdat het naar mijn idee toch wel een nuttige toevoeging is.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat je er wel op moet letten dat het helemaal niet zo handig is als je opeens een scherm hebt met een diagornaal van 90cm en dan vervolgens 800x600 als resolutie. Misschien voor een TV leuk maar als je daar op wil gaan werken wordt het een heel ander verhaal.
Ten ik hem hier postte stond hij al lange tijd op 0 Overbodig. En dat stoorde me lichtelijk omdat het naar mijn idee toch wel een nuttige toevoeging is.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dat vermoeden had ik al gezien het feit dat de moderatie die hem naar +1 tilde duidelijk door dit forum was geïnitiëerd. Het overbodige is er dus inmiddels al af.
enLauPro schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:54:
Geen behoefte . . .
geen commentaarKeX schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:25:
. . . gezien het feit dat de moderatie die hem naar +1 tilde duidelijk door dit forum was geïnitiëerd.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ThanksLauPro schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:21:
Sorry Rataplanik zal even wat meer uitleg geven. (...)
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1