first post bij 7e generatie tft schermen nieuwsbericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirono
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 14:24
(jarig!)
http://www.tweakers.net/nieuws/35782?t=1105977001&

ik kreeg hier een first post. 8!!! min na plaatsing...

-1 lijkt me beetje overdreven waardering voor deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als je post bovenaan de lijst staat, loop je het risico daarop beoordeeld te worden :)

Laten we eens kijken of dat terecht is: ten eerste stel je dat er grotere schermen worden aangekondigd, vervolgens roep je "joepie", dan zeg je dat er een voorsprong te pakken is en tot slot spreek je de hoop uit op lagere prijzen.

Om te beginnen - het ontbreken van hoofdletters en de meeste interpunctie en de kreet 'joepie' maken een gehaaste indruk, op die manier loop je al snel tegen een first post-mod aan. Verder kan je aanvoeren dat het onduidelijk in het artikel staat, maar Molybdenum legt vlot en duidelijk uit dat het hier volstrekt niet om grotere schermen, maar om een karakteristiek van het productieproces gaat. Dat we grotere schermen krijgen is op basis van dit artikel ook tamelijk gezocht, een 'overbodig'-moderatie lijkt me daar op z'n plaats. De "voorsprong" waar je van rept is dus ook imaginair, en dan blijft het "als ik maar minder hoef te betalen"-argument over, wat niet zozeer offtopic als overbodig is: dat kan je namelijk kwijt onder elk artikel dat een produktieproces bespreekt.

Het is allemaal niet wereldschokkend maar -1 is me wel iets te laag. * Rataplan doet er een puntje bij. Op veel hoger dan een 0-score hoef je uiteindelijk niet te rekenen, denk ik - daarvoor kijk je naar mijn smaak teveel vanuit je eigen perspectief.

HTH :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

^ said it all

Het is geen nutteloze "first post!" first post. Maar het voegt niets toe en heeft de schijn van met een gehaaste reactie hoog willen staan. Je reactie hier haalt die schijn wat weg, maar een must read is je reactie IMO niet. Dus nul is geen onterechte score, al is een 1tje misschien verdedigbaar door de reactie van Molybdenum. Misschien dat het niet voor iedereen even duidelijk uit het artikel te halen is.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Als hij niet bovenaan had gestaan, was het wel een 0-Overbodig geworden. Hij was nu trouwens weer op -1 gezet en dat is echt te laag. Ik heb er een puntje bij gedaan.