Hockeyarena (Online Hockey Manager Spel)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.680 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Heb me eigen aangemeld voor de site :) ik heet daar pascalnl
Ben 5e op de wachtlijst. Hoe lang duurt dat meestal?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:56
1 minuutje, je schrijft je in en hopla je staat 5e op de wachtlijst. :+
Het zal niet lang duren voordat je een team krijgt, er zijn nog voldoende vrije teams. Hooguit een paar dagen.

@refused
En toch vind ik 200k erg veel, had dan 190k geboden. Scheelt al weer 10k x 70=700k. Maar ach, als jij er blij mee bent. :P

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Ach, mijn 1e goalie krijgt 378k per dag ;) Naast hem heb ik nog 1 speler die meer dan 150k per dag krijgt, en 3 spelers met tussen de 100k en 150k. Per dag betaal ik zo'n 2.8M aan salarissen.

@iCeWiRe: Welkom, morgen zul je als het goed is je team hebben.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zonar schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:13:
Ach, mijn 1e goalie krijgt 378k per dag ;) Naast hem heb ik nog 1 speler die meer dan 150k per dag krijgt, en 3 spelers met tussen de 100k en 150k. Per dag betaal ik zo'n 2.8M aan salarissen.

@iCeWiRe: Welkom, morgen zul je als het goed is je team hebben.
Ok dan :)
Werkt dit zo'n beetje hetzelfde als hattrick? en waneer speel je wedstrijden? per dag of per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
4 competitiewedstrijden in een week, eventueel een beker wedstrijd en dan nog 2 friendly's in het weekend.
Het werkt iets anders als hattrick, je speelt op ijs, je hebt een puck, je kunt 22 man gebruiken in een wedstrijd enz enz. Voor de rest is het principe hetzelfde, trainen en geld verdienen.
Alleen kun je hier iedere speler apart trainen, zijn er grotere competitie's en meer, veel meer wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Klinkt al leuk :) alleen zal niet zo super goed worden omdat ik niet elke dag kan spelen dus zal me team een beetje verwaarlozen maar goed ik ga het wel spelen :D en 22 spelers sjezus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Je kunt ook minder spelers gebruiken, ik gebruik in een normale competitiewedstrijd 'maar' 15 spelers, een keeper en een reservekeeper. En op zich hoef je niet iedere dag in te loggen, maar dat is altijd wel handig als je blessures en dergelijke in de gaten wilt houden. En eventuele verschillende opstellingen voor friendly's en competitie wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Doordat de instelling m.b.t. de lijnen is uitgebreid heb ik eindelijk 2 res. lijnen kunnen maken..
Als ik friendlies speel dan ga ik zeker aanpassen.. dus inloggen om de dag is bijna wel vereist.. maar ach.. kan makkelijk :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik heb vandaag mijn team gekregen :) Team is op zicht best goed volgens mij heb zelfs 1 speler die vergelijkbaar is met andere spelers van 10.000.000 ~ 15.000.000 :> volgens mij zelfs 2 a 3 spelers van zulke waarde. Ik zit in competitie 5B en heet: ill & eagle bastards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Het is alleen jammer dat je nog minstens 12 spelers nodig hebt. ;)

@refused
Het is wel erg gezellig in je groep. Met dat persbericht van Sentinels zit de sfeer er helemaal in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Het getuigt niet echt van stijl :P

Ach, volgend seizoen zul je er waarschijnlijk geen last meer van hebben, dan mogen ze in de 1e divisie als kanonnenvoer gaan dienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Vanavond de kraker tegen Nijmegen Gladiators. Je kunt nu al stellen dat dit de wedstrijd wordt voor het kampioenschap. Het is erg jammer dat dit niet live te volgens is, met zulke wedstrijden zou dit zeker een toevoeging aan het spel zijn. Maar ach, zolang ik win ben ik tevreden en hoor je mij niet klagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
maar je gaat nu eenmaal niet een hele wedstrijd volgen als je de einduitslag al kan opzoeken.
Ik heb inmiddels maar een zooi b-spelers eruit gegooit waarvan de contracten binnenkort aflopen. En er wordt nog gretig op geboden ook nog. Dan ga ik ook maar weer op zoek naar wat nieuws, misschien gooit de Sentinels nog wat leuks in de verkoop. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
misschien dat er nog een contractje afloopt van een topspelertje? Kunnen we fijn gaan opbieden en hem er veel te veel loon voor laten betalen om hem te houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
In ieder geval ga ik de transfermarkt weer eens op, dus blijf uit de buurt, want ik ga overal overheen als ik een speler wil hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Gaat weer helemaal nergens over. Een topic beginnen met de titel: "sommige mensen kunnen echt nergens tegen" en dan vervolgens zelf een partijtje te gaan zitten huilen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Mag ik geen eens meer een middag afwezig zijn? :P

Vanavond de topper White Stripes - Amsterdam Huskies, tussen de nummers 4 en 2 van de 1e divisie. De Huskies hebben 1 punt meer, maar ik het thuisvoordeel :) Helaas is mijn 1e center afgelopen wedstrijd kapot geschopt, waardoor hij 6 dagen aan de kant zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Kijk persberichten zoals Zwolse Bollen die maakt, daar houd ik van. 8)
De kraker is met 1-0 gewonnen en ik kan weer 14 wedstrijden rustig aan doen. Wel zijn er 3 blessures opgelopen en met het vertrek van enkele spelers zijn mijn lijnen behoorlijk door elkaar gegooit. Maar ik verwacht geen problemen voor de komende tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
doodindegoot schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:10:
De kraker is met 1-0 gewonnen en ik kan weer 14 wedstrijden rustig aan doen. Wel zijn er 3 blessures opgelopen en met het vertrek van enkele spelers zijn mijn lijnen behoorlijk door elkaar gegooit.
En een kraker was het... :*) Ik ben met één geblesseerde verdediger uit de strijd gekomen; het zal er pittig aan toe zijn gegaan op het ijs... Onze teams lijken op dit moment in ieder geval redelijk aan elkaar gewaagd, dus hopelijk zien we elkaar weer in de playoff finale. Kunnen we volgend jaar dat HC Quha weer alle hoeken van de ijsbaan laten zien O-)

The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Bij mij waren het ook 3 verdedigers, 1 lijn was helemaal foetsie. :+
Het wordt tijd dat je je aanvallers een beetje in het gareel weet te houden. :X

Ehm, ijsbaan, hoeken :?
In ieder geval heb ik nog wel wat goed te maken met Quha dus dat komt wel goed.

[ Voor 28% gewijzigd door doodindegoot op 29-04-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
doodindegoot schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:23:
Het wordt tijd dat je je aanvallers een beetje in het gereel weet te houden. :X
Dan moeten die defence maar gewoon uit de weg gaan, hoor. Mijn jongens kunnen er weinig aan doen als ze niet tegen een tikkie kunnen. Het was allemaal fair; de referee heeft geen enkele straf uitgedeeld. O-)

The true test of a fan's mettle is the same as it is for any player: were you there when you were needed most?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
doodindegoot schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:10:
Kijk persberichten zoals Zwolse Bollen die maakt, daar houd ik van. 8)
Inderdaad fijne persberichten trouwens; ze worden steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Maar wel jammer dat je niet meer in de top 100 staat. Ik ben benieuwd hoe hoog ik kan komen. Zal wel niet boven de 50 komen, want we zijn ook niet meer de sterkste groep van Nederland. :'(
Misschien dat ik maar een paar spelers moet verkopen, zitten we allemaal weer een beetje op het zelfde niveau. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Dit verlies heeft me inderdaad behoorlijk ver omlaag geknikkerd in de lijst. Ik sta vandaag opeens weer 166e. Al dat werk down the drain... Ach ja, ik heb mijn fifteen minutes of fame gehad. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:02:
[...]ik dacht al, waar is Mav21 heen... maar je had natuurlijk niets om over te schrijven met die muppet-competitie van jullie :P
Ik probeer af en toe nog wat te schrijven, maar het is een beetje druk momenteel. Bovendien zijn die Zwolse Bollen me steeds vaker voor :) Maar het gaat erom dat de competitie een beetje leeft en daar dragen die persberichten wel aan bij.

Voorlopig is 3B niet meer wat het geweest is; we hebben feitelijk nog maar vier echt sterke teams. De degradanten brengen weinig extra's en de promovendi kunnen het tempo nog niet bijbenen. Maar we zagen afgelopen jaar ook dat er in de tweede helft van de competitie nog veel kan veranderen (ik noem een opkomend HC Quha), dus ik zet me zeker schrap voor de komende 15 wedstrijden. Promotie is toch wel mijn doel, want ik wil het volgend jaar ook wel eens in die tweede divisie proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Mogge mensen... :O
Na een tijdje ff niet te zijn langs geweest toch maar weer eens het e.e.a. zitte doorlezen.. blijft leuk :P

Ik heb echter (weer) een vraag..
Bij bijna elke wedstrijd knallen mijn jongens stukken minder op doel dan andere teams bij mij :?
En dan heb ik het over 16 van mijn kant.. tegenover 29 van de tegenstander (voorbeeld).

Kan ik ergens aangeven dat men wat meer moet knallen aangezien ik meer het idee heb dat ik daardoor wat meer in het doel kan leggen.. B)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Als je meer schoten wilt krijgen in je wedstrijd zul je met name attack moeten trainen, alhoewel defense ook een kleine invloed heeft (vooral op het ontvangen van passes van teamgenoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik heb het even vergeleken en ik kan niet zeggen dat ik echt geinteresseerd ben. Een lading spelers met 0 potienteel, wat moet je er mee? Die zijn nog niet eens goed genoeg om de bank te verwarmen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
0% potential, wat is dat? :P Terecht dat hij dat soort zut opruimt, ik zou ze ook niet in mijn team willen hebben. Ik moet ook weer wat gaan ruimen, want morgen heb ik weer 61 spelers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Bedankt voor de waarschuwing, ik ben er wijselijk van af gebleven. En ik heb een vreugdelijke mededeling: ik kan niet meer degraderen. Wie had dat nou verwacht, de redshanks niet in de degradatiezone 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Ik zat vanmorgen zelfs al te kijken naar de playoff spots. Met nog twaalf wedstrijden te gaan ben jij al bijna verzekerd van deelname (moet ook wel heel vreemd lopen anders, maar toch...); zelf maak ik ook een redelijke kans om deelname binnenkort veilig te stellen. Toch wel netjes zo vroeg in het seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 185% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Tja ik ga dit seizoen denk ik ook wel promoveren alleen ik sta dus nu bovenaan met 8 punten nu zit ik te twijfelen wat te doen, alles bv op low gaan spelen en dan net kwalificeren voor de playoffs maar dan wel met een hoge teampspirit of gewoon doorspelen op normaal en daar waar kan op low en dus 1e worden alhoewel dat geloof ik alleen als voordeel heeft dat je een makkelijkere in theorie playoff programma hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Gewoon waar je denkt dat het kan op low spelen en zorgen dat je eerste wordt. Je treft dan in theorie altijd de zwakste tegenstander (degene die als laagste stond in de competitie) en moet je eigenlijk gemakkelijk in de finale geraken. (Waarom klinkt dat geraken mijn Belgisch in de oren?)
Als bijvoorbeeld nummers 1,2,4,6 in de halve finale komen, tref jij als nummer 1 de laagst geklasseerde, dus nummer 6. En nummer 2 treft dan nummer 4 natuurlijk. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Tja zit wel iets in ik zal dan het zo maar uitspelen en dan eindelijk volgend seizoen wat meer concurrentie weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik heb mijn Team owners' confidence op 101%. Kan iemand mij vertellen wat ik daar aan heb en wat het maximum is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Zoek en men zal vinden. ;)

Manager who has 0% trust of team owner can use 20% of daily profit for new players salaries, if he has 100% trust, he can use 120% of daily profit.

Een nederlandse vertaling zou ook wel handig zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Er wordt aan gewerkt :P

Vanavond even mijn plaats in de volgende ronde van de WL veiligstellen, moet niet al teveel problemen opleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
20 wedstrijden gespeeld, nog 10 te gaan. Eindelijk op naar de play-offs en naar divisie 2.
Ik moet zeggen dat het aardig saai begint te worden in een competitie waarin niets gebeurd. Het wordt tijd om bepaalde teams in divisie 2 eens het vuur aan de schenen te leggen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd......ik hoop en denk volgend jaar weer in de 2e divisie te spelen! Dan wil ik wel eens ff wat wedstijden tegen je spelen. 8) Kunnen we zien wie het vuur aan de schenen gaat krijgen ;) Ik zie het nu al als een uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen weer de Nederlandse Beker. Tot nu toe verliep alles voor mij nog voorspoedig. Alleen deze ronde dien ik tegen Dutch Blues Hockey. Die zit bij mij in de poule.......en heeft nog geen wedstrijd verloren! Het zal waarschijnlijk een lastige partij worden!

De vorige wedstrijd tegen hem heb ik net verloren met 3-2 :'( ....... dus het is misschien mogelijk, maar ik reken nergens meer op......op hoop van zege!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas ik heb de volgende ronde in de beker niet gehaald......met 5-2 verloren....wat een drama |:( . Het voordeel is wel dat ik me nu volledig op de competitie kan gaan richten! Ik heb namelijk nog een aantal belangrijke wedstrijden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Na een goed begin in de competitie.. 10 gewonnen op rij... is het toch wat minder gegaan .. :/
Sta nu #5 .. met 1 punt achter op #3... maar 12 punten op #2 ..

Het verschil is theoretisch niet meer te behappen om 2e te worden..
Maar wil graag advies hebben over hoe ik kan uitvissen hoe ik dit team :
http://www.hockeyarena.ne...fo_basic.php?team_id=5026

kan aanpakken..
Hoe kan ik bijv. erachter komen wat de goalie voor weakspot heeft ?
(reeds gescout.. maar daar staat het niet bij :? )

Ik probeer dat team iig uit te weg te gaan tot in de finales (mocht ik die halen) in de PO's ..
Alles hebben ze gewonnen met uitzondering van 1 OL ..

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Je kunt natuurlijk op goed geluk je schoten ergens op richten, maar of je dan ook de weak spot te pakken hebt is nog maar afwachten ;)

Als je zeker wilt zijn dat je dat team pas in de finale tegen kan komen, moet je in de competitie als 3e eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ligt het aan mij of zijn er vandaag (afgelopen nacht) een paar vreemde uitslagen te zien?
Ik win zelf krap met 1-2, op zich ben ik wel een stukje sterker, maar vooruit.
Maar de Amirals en de Winschoter Wizzards verliezen punten aan teams waarvan ik afvraag hoe is het mogelijk?
Nijmegen Gladiators winnen met maar 1-0, dat had er toch minimaal 3 moeten zijn.

Volgens mij moet ik toch maar gaan opletten dat ik niet te veel jeugdspelers op stel, want het is allemaal wel weg krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
doodindegoot schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:44:
Ligt het aan mij of zijn er vandaag (afgelopen nacht) een paar vreemde uitslagen te zien?
Je trekt me de woorden van de lippen. Ik moest toch wel even slikken toen ik de diverse uitslagen zag. Afgelopen nacht had een routine-overwinning moeten zijn, maar dit was wel erg dichtbij puntverlies. Jouw 2-1 is ook te krap voor de verhoudingen en het puntverlies van Admirals en Wizards is ook vreemd. Voor ons nu niet slecht, want het gat is weer vergroot, maar een OT bij jou of mij had toch wel flinke gevolgen kunnen hebben voor de eindstand.

Vraag me af of het een éénmalige stuiptrekking van de game-engine was, of dat we ons zorgen moeten gaan maken over de laatste zes wedstrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmm... dat viel me dus ook al op ..
En.. moet je eens m'n wedstrijd zien :

http://www.hockeyarena.ne..._info.php?match_id=546829

Er zit een retired speler tussen die nog wel heeft gescoord :?
Hij staat in de 2e regel en wordt aangegeven als "?" ..

Ik weet totaal niet wie die is.. bij team nieuws wordt niets vermeld en als ik de "?" klik geeft deze
enkel aan dat de 'speler' retired is..
Geen naam .. history.. niets...

:X 8)7 ;(

[ Voor 26% gewijzigd door Zephyer op 17-05-2005 08:05 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
En je hebt geen idee wie je als eerste center had opgesteld? Iemand waarvan het contract vandaag afliep en je niet automatisch hebt verlengt?

Ik heb vanaf vandaag mijn eerste international, een stevige litouwenaar (of zoiets?) die mij door de play-offs gaat dragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
doodindegoot schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:24:
En je hebt geen idee wie je als eerste center had opgesteld? Iemand waarvan het contract vandaag afliep en je niet automatisch hebt verlengt?

Ik heb vanaf vandaag mijn eerste international, een stevige litouwenaar (of zoiets?) die mij door de play-offs gaat dragen. ;)
Nee .. geen contract die afliep.. want dat staat dan wel in m'n news info ... :/
Hij is 'retired' .. zonder info bij m'n news.. en ik weet m'n god niet meer wie het is.. :X

Ik kijk net in m'n lines.. zie ik dat er iid een SUB is ingezet..
Ik de lijn aanpassen.. staat er bij de C :
C 670989 Player does not exist, or is not part of your team !
(vanaf de Player staat het in rood)

Zoner.. kan jij hier wellicht in betekenen ?
Ik had 2 man waarvan de contracten afliepen.. maar dat was ook bedoeld ;)
Voor de rest niets.. lijkt wel alsaf er 1 gewoon "deleted" is.. :(

[ Voor 30% gewijzigd door Zephyer op 17-05-2005 10:14 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Helaas zit mijn avontuur in de WL erop. Had er vantevoren niet meer opgerekend, uiteindelijk verloor ik pas in de 2e OT. Wel jammer dat ik gelijk 3 geblesseerden heb (leuk, zo'n wedstrijd op high importance :X ), maar gelukkig zijn ze weer fit als ik volgende week tegen de Huskies speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmmm... met nog zo'n 3 wedstrijden te gaan .. sta ik #5.
De wedstrijden die gespeeld moeten worden :
vandaag tegen #4
een-na-laatste tegen #2
laatste tegen #6

Sta wel 'veilig' m.b.t. de playoffs .. maar wil als het ff kan de top 3 ontlopen in de eerste wedstrijden van de playoffs.
Weet nog niet wat ik zal doen.. m'n team spirit komt niet hoger dan "cold" .. dus echt op hoge prio nu spelen lijkt me ook niet echt handig .. O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:01:
National Cup Netherlands Semi-Final

Nijmegen Gladiators - De Coppis

Team's strength NG: G34.4% D27.2% A28.1%
Team's strength DC: G31.7% D25.3% A25.3%

mooie loting :P
Tsja, die overwinning op Dutch Blues was toch wel enigzins verrassend. Zomaar als 3B-er de halve finales van de beker gehaald :7 De Coppis lijkt me geen eenvoudige tegenstander, maar de scoutingwaardes zien er inderdaad niet hopeloos uit. We zullen het volgende week wel zien...

Vannacht weer een paar vreemde uitslagen in 3B. Zelf maar nipt gewonnen van de Icestars, maar The Redshanks hebben punten laten liggen tegen het als achtste geplaatste Forsbergs Heroes. Behalve dat het jammer is van de ongeslagen status maakt het op zich niet zo gek veel uit. Als The Redshanks en Gladiators gewoon doen wat ze moeten doen vrijdag en maandag, dan gaan we dinsdag onderling beslissen wie de competitie op de eerste plaats afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
hmmmmmpppffff, op een of andere manier heb ik mijn jeugdkeeper van 18 als eerste keeper opgesteld. |:(
En dan nog zou ik gewoon moeten winnen, maar goed de komende wedstrijd geen fouten meer maken en zorgen dat ik kampioen wordt. En dan op naar de play-offs waar hopelijk geen vreemde uitslagen plaatsvinden. :X

37 tegen 17 schoten, 32 tegen 25 face offs en al mijn ratings zijn een stukje beter dan die van hem (inclusief jeugdkeeper :? ) en toch maar een gelijkspel.

[ Voor 21% gewijzigd door doodindegoot op 20-05-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
doodindegoot schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:37:
hmmmmmpppffff, op een of andere manier heb ik mijn jeugdkeeper van 18 als eerste keeper opgesteld. |:(
Da's lullig. Hierdoor heb ik (als alles verder goed gaat), misschien wel genoeg aan een OT-overwinning in onze ontmoeting volgende week. Maar verder zal het je de kop niet kosten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
ach, in ieder geval heb ik 1 ding geleerd: mijn jeugdkeepertje is nog niet toe aan het echte werk. :+
Eerst maar eens kijken wat er dinsdag gaat gebeuren in de kraker en daarna op naar de halve finales.
De kwartfinales mogen geen problemen op leveren, behalve als ik mijn jeugdkeeper opstel natuurlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ah toe.. :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 16:53

Quintus

Eg wel! Dus....

Hmmz nog 1 puntje en de playoffs zijn definitief binnen, maar ja dat was de vorige wedstrijd ook al zo!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
En het is eindelijk zo ver, de laatste competitiewedstrijd. En de kraker Nijmegen Gladiators-The Redshanks staat op het programma. Ben benieuwd wat het wordt.

En mocht ik in de eerste ronde van de play-offs Mark Messier Trappers tegenkomen verwacht ik toch weinig tot geen problemen. (vanacht namelijk met 5-0 gewonnen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Dat ze tarzan zijn?

Uhm, beker? Wat is dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik denk dat de supporters van Nijmegen Gladiators niet zo blij waren met de nederlaag tegen de Redshanks en hebben ze de site platgegooid >:)

Het is op zich niet erg dat de site plat ligt, maar wel dat ik nog geen mail heb gehad met de uitslag. Laten we hopen dat het het wachten waard is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifKampioen!!!Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

De kraker is geeindigt in een prachtige 1-2 uit overwinning voor de Redshanks. Playoff here i come. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
doodindegoot schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:09:
[afbeelding]Kampioen!!![afbeelding]

De kraker is geeindigt in een prachtige 1-2 uit overwinning voor de Redshanks. Playoff here i come. >:)
Hoe weet jij dat nou :?

Ik krijg :
The page cannot be displayed

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Als sponsor heb je de optie om verschillende berichten via normale mail te krijgen, dus terwijl de site nog down was kreeg ik al een verlossend mailtje.
En de site is inmiddels wel weer up, maar zeer traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mav21
Yep, en gefeliciteerd met je eerste plaats! :*)

Nu komt de volgende uitdaging: de playoffs. Veel succes en ik hoop je in de finale te zien voor twee of drie rematches... :7

Edit: Je weet trouwens zelf toch ook hoe dat gaat met fans? Er zitten altijd een paar rotte appels tussen en probeer daar maar eens grip op te houden. Ach ja, ze zijn hondsloyaal. Dus eigenlijk kun je alleen maar van ze houden. Maar ik bevestig noch ontken dat enkele teleurgestelde Gladiatorsfans iets met die serverproblemen te maken zouden hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door Mav21 op 25-05-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
LOL :D

Iig heb ik net vernomen dat ik zeker 6 spelers heb die in verschillende diciplines in de top 5 van m'n league zijn geeindigd... :)

Tevens door naar de playoffs vanaf #5 ..
Vanavond de 1e wedstrijd.. ben echter niet zeker van m'n zaak.. tegenstander heeft me nl. reeds 2x nipt verslagen :|

Voor ieder die geplaatst is .. suc6 !

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46
Geplaats met een #3 plaats na een gigantische kutstart... ik heb nog ff 17 mil te besteden na wat sponsor geld en geld voor me plekkie, dus ff wat leuks aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Continu 300 lui ingelogd bijna. Elite gedoe dat hockey!!!
300 mogen maar inloggen op de 10k gebruikers.
Zo kan ik natuurlijk never instellingen voor de Play offs doorvoeren.
Dan heb ik toch liever hattrick.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Da's ook voor het eerst dan.. :X

P.s. zou het daarom zo traag zijn .. ;) :+
P.p.s. ik check net ff.. 300 man online.. maar kan 'gewoon' inloggen B)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ja je kunt wel inloggen met een Sponsorpack en die heb ik niet.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:30:
[...]

toch maar even aanschaffen dan he? ;)

spam: kost je 10 euro/jaar omgerekend, en het kan tegenwoordig ook via paypal via de site van de manager van Dolphins.
Nee, dat doe ik niet. Dit soort praktijken van hockeyarena onthouden me er juist van om zoiets aan te schaffen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Weet iemand wat het effect is van geld investeren in merchandise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Quintus schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:37:
Ja je kunt wel inloggen met een Sponsorpack en die heb ik niet.
Die heb ik dus niet en kon wel inloggen.. O-)

P.s. gister met 5-4 verloren.. |:(
Weer dus net niet.. moet nu dus alles uit de kast halen om die 2e wel te winnen .. :(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai vanacht met 7-0 afgeslacht in de play-offs! ;) Maar dat vindt ik helemaal niet erg.....wil namelijk knus in de 2e divisie blijven spelen. :X

Hoop dat de tweede wedstrijd ook gunstig gaat verlopen......het lijkt alsof hij echt voor de winst gaat! Heeft geen slecht team opgesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Go Zwolse Bollen, netjes de Admirals afgeslacht met 1-5. Nog zo'n wedstrijd en ik kom je tegen in de halve finales. Kijken wat dat dan voor uitslag wordt. >:)

Natuurlijk heb ik mijn wedstrijd simpel met 6-0 gewonnen, dus is de halve finale wel heel dichtbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zit te twijfelen over m'n keeper.. welke stel ik op .. :?
Jurgen Steenkamer
Leeftijd :21
Goalie : 32
Strength: 10
Energy : 50%

of

Dalibor Cimrman
Leeftijd : 27
Goalie : 26
Strength 5
Energy: 100%

Qua vorm.. allebei niet goed.. +/- 44 :(
(dus daar hoef ik naar te kijken ;) )

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
punt 1 energy moet altijd bijna 100% zijn.
punt 2 strength boeit niet, snelheid is wel belangrijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik moet toch ook die aanvallers kunnen tegenhouden ;) :+
Nee, ik vergat de speed iid en wisselde die met strength .. :P
Dan wordt het waarschijnlijk een oud rot in het vak dat in m'n goal zal staan vanwege de energy :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zephyer schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 08:30:
[...]

Die heb ik dus niet en kon wel inloggen.. O-)
Dat had je dus mazzel.

@ Play offs

4-0 verloren en weer een Attacker eruit getrapt.
Baai Baai Zwaai Zwaai halve finale

Unknown

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste