Toon posts:

stats van 4 jan

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De persoonlijke stats van gisteren zijn er ook weer :9

In ieder geval die van mij..
't zal dus niet meer lang wachten zijn op de team stats...

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Yep.

Opgevalllen --> Ethan Hunt in particpant top 100. Door EH worden de laatste tijd veel blokjes uitgespuugt. Met stip ^4 de top 100 binnen.

* KeX feliciteert de grootgrazer. Keep up the good work!!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
KexDaFlex misschien is het volgende draadje op "jouw" team van toepassing (jullie worden er namelijk genoemd) :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/99665

Verwijderd

En de stats zijn al weer klaar :)

Ze kunnen het wel snel ;)

Verwijderd

Geschrapt, mijn stats waren niet goed, gelukkig, Anandtech stond boven DPC pffft :?

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op vrijdag 05 januari 2001 19:42 schreef MarcyDarcy het volgende:
KexDaFlex misschien is het volgende draadje op "jouw" team van toepassing (jullie worden er namelijk genoemd) :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/99665
Ja, Ik weet het. Ikzelf flush solo op het moment voor dpc als tuckersoft buiten mijn oude team om. De rest wilde perse w88 tot Dnet subteam binnen teams officieel wil maken. Geloof er zelf niet echt in dat dat ooit gaat gebeuren. Een perswonal proxy aanleggen is IMHO beter maar democratie werkt niet altijd evengoed. Een paar zijn tegen. Dit zit dus nog in de koker. Maar omdat TS als team in hun ogen het ook weer goed doet zijn de dwarsliggers weer sterker.

Ik hoop dat de rest met mij mee voor DPC gaat flushen. Dat is helaas nog ff afhankelijk van de in Nederland zo verafgode overlegcultuur. :(

* KeX out.
Dinsdag pas trug :( again

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Da's ook niet flex (snap je hem ;) van je teamleden......jammer dat ze nog neit meedoen met de DPC.

Dank i.i.g. voor je duidelijke uitleg
Pagina: 1