Toon posts:

DPC teamleden

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als je bij de stats van RC5 in het zoek formuliertje voor Team Stats intikt 'DPC' (http://stats.distributed.net/rc5-64/tsearch.php3?st=dpc) dan krijg je 5 DPC teams te zien, mag ik daaruit dus concluderen dat die teams niet als subteam van Dutch Power Cows aan het werk zijn? Terwijl aan hun naam te zien ze dat wel willen?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

klopt.. denk dat iemand ze maar effe moet mailen ofzo over hoe ze lid kunnen worden :P

maar zet dan wel effe hier neer dat je hebt gemaild anders krijgen die lui straks 4000 mailtjes >:) en dan wordt het natuurlijk niks..

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

2 van die teams zijn al helemaal niet meer active. (1 zelfs zonder leden). Alleen Tuckersoft grazen nog actief. Probleem is dat die blokjes toch nooit meer voor DPC kunnen tellen, want ze zijn al voor dat andere team geteld :(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik mail die lui wel:

PwC DPC
Jali Koeien (DPC)
(DPC) Cybercows Unlimited

Ook al zijn hun blokjes al verloren, hun nieuwe blokjes zijn natuurlijk zeer welkom! :9

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Cybercows heb ik geloofik al een keer dpc laten joinen , maar dat weetik niet zeker...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Probleem is dat je geen team kan retiren! Dus je kunt alleen de members die nog voor dat team grazen laten retiren en dan zouden de door hen eventueel nu nog te komen blokjes bij DPC komen, maar die members zijn allemaal al gestopt als ik het zo zie.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
Als ik goed kijk hebben die teams die ik eerder noemde op 3 januari nog blokjes geflushed dus hun individuele leden flushen nog steeds op het verkeerde team..toch :?

Heb ze gemailed, om een en ander ff uitezoeken. Hopelijk komt het nu goed.:)
Pagina: 1