New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Heb ook abit ka7, maar dat stil vallen steeds is een software probleem, onder win98 had ik er bijna altijd last van, maar onder me is het over met die kwelling.
conf. van onder naar boven
isa 3com kaartje
3com pci kaartje
scsi adaptec 2910C
SBlive
en een Geforce.
pci en pnp alles op auto en het werk vlekkeloos.
naar mijn menning een win98 probleem.
isa 3com kaartje
3com pci kaartje
scsi adaptec 2910C
SBlive
en een Geforce.
Camel,Op vrijdag 05 januari 2001 20:51 schreef Camel het volgende:
Heb ook abit ka7, maar dat stil vallen steeds is een software probleem, onder win98 had ik er bijna altijd last van, maar onder me is het over met die kwelling.
isa 3com kaartje
3com pci kaartje
scsi adaptec 2910C
SBlive
en een Geforce.
ik wil niet hebberig overkomen, maar kun je dat per slot aangeven, en evt ook welke kaart op welke irq zit? Wat ik bedoel is: zit de sblive in slot 2, en waar zit de nic en scsi zodat ik weet welke kaarten bij jou goed werken met gesharede irq's.
Pleez?
Thx!
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Je moet de pci sloten 3,4 en 5 gebruiken.
AGP deelt met pci 1 (de bovenste dus)
2 deelt met 3
4 deelt met 6
5 is alleen.
Bij mij (ook KA7) werd alles stabiel door:
G400 in AGP
Sounblaster 128 in PCI 3
Realtek 8139 in PCI 4
Hauppauge PCI in PCI 5
Alles staat op auto en PNP OS op enabled.
(en voor de zekerheid in het manual menu ook alles op pnp/pci gezet)
Succes.
AGP deelt met pci 1 (de bovenste dus)
2 deelt met 3
4 deelt met 6
5 is alleen.
Bij mij (ook KA7) werd alles stabiel door:
G400 in AGP
Sounblaster 128 in PCI 3
Realtek 8139 in PCI 4
Hauppauge PCI in PCI 5
Alles staat op auto en PNP OS op enabled.
(en voor de zekerheid in het manual menu ook alles op pnp/pci gezet)
Succes.
wacht ik ff...Op zondag 07 januari 2001 18:22 schreef Camel het volgende:
Zal ik doen, morgen als ik weer thuis ben.
ik heb ook ka7 en ik had hem superstabiel werkend.. maar met nieuwe hd kwam nieuwe win install..
en nu loopt ie telkens vast als ik geluid wil afspelen
(xitel storm platinum)
nou ligt dat volgens mij aan de drivers.. maar daar kom ik straks achter als ik de oudere drivers weer heb..
misschien is dat bij jou ook wel het geval, aangezien er in windows geen irq conflict te zien is (alles zit goed aparte.. en windows heeft niets te klagen)
en nu loopt ie telkens vast als ik geluid wil afspelen
(xitel storm platinum)
nou ligt dat volgens mij aan de drivers.. maar daar kom ik straks achter als ik de oudere drivers weer heb..
misschien is dat bij jou ook wel het geval, aangezien er in windows geen irq conflict te zien is (alles zit goed aparte.. en windows heeft niets te klagen)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ik heb een sblive.
Ik weet overigens van de xitel storm en de KA7 dat je wellicht memopry hole 15-16 MB in de bios aan kan zetten om het probleem te verhelpen. Wist je dat al?
Ik weet overigens van de xitel storm en de KA7 dat je wellicht memopry hole 15-16 MB in de bios aan kan zetten om het probleem te verhelpen. Wist je dat al?
probleem opgelost!
zie:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/99994
Wellicht hebben we hier nog wat aan.
zie:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/99994
Wellicht hebben we hier nog wat aan.
Pagina: 1