Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Spellen] Sluiten zomaar af.

Pagina: 1
Acties:

• Bobel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 15:41
Hallo allemaal,

Sinds ik mijn nieuwe pc heb sluit Counter-Strike 1.6 en Counter-Strikeource zomaar af. Dit heb ik vandaag ook ervaren met Battlefield 2. Wanneer ik Counter-Strike 1.6 in Direct 3D draai gaat het goed, maar in OpenGL sluit hij zodra ik in een server zit na 10 seconden af.

Mijn standaard Windows firewall heeft alles geaccepteerd en ik gebruik Windows Visat Ultimate 64 bit.

Hardware:

Ati HD4850
4 gb ram
Intel E8400

Ik heb de laatste Ati drivers voor mijn kaart. Ook heb ik Windows al opnieuw geinstalleerd (uiteraard niet vanwege dit probleem).

Heeft er iemand een suggestie?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:20
Ook al andere drivers geprobeerd? Probeer de 8.6 drivers eens ;) Zie: Counter-strike sluit af zodra geconnect

Specs

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je eens in de console kijken? Vaak staan er foutmeldingen aangegeven.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Bobel
asfaloth_arwen schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:47:
Ook al andere drivers geprobeerd? Probeer de 8.6 drivers eens ;) Zie: Counter-strike sluit af zodra geconnect
Ja hier heb ik al gekeken en die dingen werk niet helaas.
Outerspace schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:55:
Kan je eens in de console kijken? Vaak staan er foutmeldingen aangegeven.
Nee, want of mijn hele pc crasht (zoals bij Source) of hij sluit af. Dan ben je je gegevens in console kwijt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zie hier weinig discussie en veel probleem. Dus SGD => SPV. Zie trouwens de stickies en wat andere topics voor wat tips.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Outerspace

Outerspace

Alle steamupdates al binnengehaald? Kan je eens in je eventvwr kijken als je ook foutmeldingen krijgt? Hoe join jij een server, via xfire / ase of gewoon in Counterstrike: Source / 1.6 zelf? Als je xfire hebt, sluit die eens af en connecteer dan eens.

Ik zit toch met die OpenGL in mijn maag.

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 13-08-2008 12:53 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Bobel
Naja het is niet alleen CS 1.6/source die afsluit, maar ook andere games. En ik connect gewoon via het spel zelf en alle updates heb ik binnen.

Ik las op het internet dat meer mensen dit probleem hebben (vaak met andere games) met ongeveer dezelfde hardware. In ieder geval dezelfde videokaart.

Overigens sloot Crysis niet af, maar dat was single player en bij Counter-Strike 1.6 wanneer ik dat offline speel (zover je offline kan spelen) sluit hij ook niet af. Ik heb alleen bij source ervaren dat mijn pc ook echt vast liep.

Ook krijg ik bij geen een game een foutmelding.

• Outerspace

Outerspace

Zie je in je logboeken (start -> uitvoeren -> eventvwr) geen fouten?

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:29
Als je nou zo even met de search /google rond zoekt kom je al heel ver. Want zulke problemen worden erg vaak in GoT gemeld.

• Bobel
Tankbuster schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:42:
[...]

Als je nou zo even met de search /google rond zoekt kom je al heel ver. Want zulke problemen worden erg vaak in GoT gemeld.
Nou niet zo beidehand doen en gelijk roepen dat ik moet zoeken, want als ik het antwoord zou gevonden hebben zou ik mijn vraag hier niet stellen. Ik heb als een gek lopen zoeken en ook op de ati site en forum, helemaal niks.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:20
Waarschijnlijk doelt Tankbuster op bijv. het volgende topic: BSOD probleem Ati Radeon HD.... en 4GB RAM dit is iets anders maar er staan wel relevante tips in voor je :)

Specs

• Bobel
Ok, mijn excusses voor mijn uitlating dan, maar ik word een beetje moe van de mensen die zeggen dat er beter gezocht moet worden.

On topic:

Ik heb volgens mij het probleem opgelost met de uitgelekte beta drivers van Ati, namelijk de Catalyst 8.8 drivers. Ik heb nu een half uur CS 1.6 gespeeld met OpenGL en zonder problemen. Dus mensen met hetzelfde probleem zoek deze drivers op.

• Bobel
voor battlefield 2 is het probleem nog steeds niet opgelost helaas. wat ik er jammer vind. iemand nog suggesties?

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:08
Even copy en paste uit een thread van tom's hardware (google, btw).

I have Vista 64 home edition and had that problem, go to:

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.phpthen

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Uninstall PB - restart - install with pbsvc it'll to a self check to make sure it works once thats says pass run pbsetup in the pb sub directory in BF2, add new game - BF2 - click on BF2 then update, it should if all this go well sort your problem :).

I feed off the addiction that is BF2 :D.

Heb zelf geen Vista trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door MEN-O op 14-08-2008 22:47 ]

Pagina: 1